اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903314377614558

راه‌حل‌های ساده برای کاهش دریافت کالری و مصرف بیشتر میوه و سبزیجات

کد: 139903314377614558

https://bit.ly/2Z6sMn0

، (اخبار رسمی): چگونه می‌توانیم با مصرف بیشتر میوه و سبزیجات عادات بد غذایی را ترک کنیم؟

راه‌حل‌های ساده برای کاهش دریافت کالری و مصرف بیشتر میوه و سبزیجات
خرید آنلاین میوه

سبزیجات ، میوه و غلات کامل باید بیشترین قسمت از بشقاب شما را به خود اختصاص دهند. مقداری از گوشت، پنیر، ماکارونی یا برنج را با حبوبات، کلم بروکلی بخارپز، یا دیگر سبزیجات مورد علاقه‌تان جایگزین کنید

  • شروع یک صبح با نشاط
  •  هنوز هم می‌توانید یک صبحانه کامل میل کنید، اما با کالری کمتری. در املت صبحانه به جای استفاده از ژامبون و انواع سوسیس‌ها و حتی تخم مرغ، سعی کنید بیشتر از اسفناج، سبزیجات تازه و  قارچ استفاده کنید. سبزیجات نسبت به تخم مرغ و پنیر با وجود کالری کمتر به صبحانه حجم و طعم می‌دهند. به جای غلات و نان می‌توانید موز و توت فرنگی را جایگزین کنید.
  • ناهار را سبک و مغذی بخورید
  • سبزیجات باعث می‌شوند احساس سیری بکنید. بنابراین نیازی به دریافت کالری اضافه ندارید .صیفیجاتی مانند کاهو، کلم، گوجه فرنگی، خیار یا انواع سبزیجات را به جای 50 گرم گوشت و یا 50 گرم پنیر در ساندویچ یا بشقاب ناهار خود جایگزین کنید. بروکلی، نخود فرنگی، هویج، و فلفل دلمه جایگزین خوبی برای 50 گرم گوشت کمتر و یا یک فنجان پاستا و ماکارانی است. بنابراین خرید میوه و سبزیجات تازه را در برنامه روزانه خود داشته باشید.
  • شام  را به سالم‌ترین وعده غذایی تبدیل کنید
  • سبزیجات ، میوه و غلات کامل باید بیشترین قسمت از بشقاب شما را به خود اختصاص دهند. مقداری از گوشت، پنیر، ماکارونی یا برنج را با حبوبات، کلم بروکلی بخارپز، مارچوبه، یا دیگر سبزیجات مورد علاقه‌تان جایگزین کنید. این کار باعث می‌شود کل کالری موجود در وعده غذایی شما کاهش یابد بدون اینکه مقدار غذایی که می‌خورید کم شود. اما به یاد داشته باشید که به جای استفاده از یک بشقاب بزرگ، از یک بشقاب معمولی یا کوچک استفاده کنید. بعضی از صیفیجات نظیر سیب زمینی، ذرت و... خود کالری زیادی دارند بنابراین مقدار کالری که می‌خورید را بشمارید، حتی اگر بخش زیادی از آن  میوه و سبزیجات باشد.  اگر به دنبال سبزیجات و صیفیجات متنوع‌تری برای مصرف روزانه خود هستید، خرید اینترنتی میوه می‌تواند گزینه خوبی باشد تا  بتوانید انواع محصولات تره باری درجه یک را به صورت آنلاین تهیه کنید. خرید آنلاین میوه را می‌توانید تنها با چند کلیک و بدون اتلاف وقت انجام دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تره بار اینترنتی سبزی‌من

سبزی‌من اولین تره بار اینترنتی در ایران است که با ارائه انواع میوه، سبزیجات، صیفیجات درجه و ارسال آن‌ها در کمتر از دو ساعت در شهر تهران تجربه جدیدی از خرید آنلاین را ارائه میدهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی