اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904014380214572

جدیدترین ویژگی سایت جنگل برای علاقه‌مندان به آموزش زبان‌های خارجی

هر روز جعبه طلایی جنگل را باز کنید و تا 60 درصد تخفیف بگیرید

کد: 139904014380214572

https://bit.ly/3dsGeHh

، تهران , (اخبار رسمی): فرض کنید هر روز این فرصت را داشته باشید که هر روز بعد از بیدار شدن از خواب، یک جعبه طلایی را باز کنید و برای خرید کتاب‌های مورد علاقه خودتان 60 درصد تخفیف دریافت کنید. حالا انتشارات جنگل این تصور را به واقعیت تبدیل کرده است!

هر روز جعبه طلایی جنگل را باز کنید و تا 60 درصد تخفیف بگیرید
گلدن باکس یا جعبه طلایی انتشارات جنگل | هر روز تا 60 درصد تخفیف

شما می‌توانید بعد از وارد شدن به صفحه اصلی سایت جنگل  روی اولین اسلایدر بنر کلیک کنید و وارد جعبه طلایی شوید و به همین راحتی تا 60 درصد تخفیف بگیرید.

گلدن باکس یا جعبه طلایی جنگل، جدیدترین ویژگی وبسایت انتشارات جنگل است. هر روز تعداد 60 کتاب (هم آموزش زبان خارجی و هم رمان زبان اصلی) در این جعبه قرار می‌گیرند و شما می‌توانید بعد از وارد شدن به صفحه اصلی سایت جنگل  روی اولین اسلایدر بنر کلیک کنید و وارد جعبه طلایی شوید و به همین راحتی تا 60 درصد تخفیف بگیرید.

معمولا اولین تصوری که بعد از شنیدن این میزان تخفیف به ذهن هر کسی متبادر می‌شود این است که: «کتاب‌هایی که رو دستشون باد کرده رو میخوان آب کنن»، «دارن انبارتکونی می‌کنن» و از این قبیل. ولی اگر سری به لیست کتاب‌های گلدن باکس بزنید متوجه می‌شوید همه نوع کتابی مثل کتاب‌های ارزشمند و پرفروش آموزشی (مثل American English File) و همین طور رمان‌های پرفروشی مثل نسخه مصور هری پاتر (Harry Potter Illustrated Version) امکان قرار گرفتن در کتاب‌های گلدن باکس را دارند. حالا می‌خواهیم به تعدادی از سوالاتی که احتمالا برایتان پیش امده پاسخ بدهیم:

  1. فهرست کتاب های گلدن باکس هر چند وقت یکبار تغییر می‌کند؟ هر 24 ساعت
  2. آیا ممکن است کتابی که در گلدن باکس بوده، مجددا در گلدن باکس قرار بگیرد؟ حداقل تا یک ماه خیر
  3. آیا گلدن باکس مختص کتاب های آموزشی است؟ خیر، کتاب های رمان هم در گلدن باکس قرار می گیرند.
  4. حداقل و حداکثر میزان تخفیف کتاب های گلدن باکس چقدر است؟ حداقل 40 درصد و حداکثر 60 درصد

پس
چشم از جنگل برندارید :)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات جنگل

انتشارات جنگل افتخار آن را دارد که توانسته است در طول 30 سال فعالیت، خود را به عنوان یک ناشر پیشرو در زمینه چاپ و نشر کتاب‌های آموزشی زبان خارجی (انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، عربی، چینی، روسی و ...) و همین‌طور رمان‌های زبان اصلی به تمامی زبان آموزان کشورمان معرفی کند. در حال حاضر انتشارات جنگل دارای شعبات فروشگاه حضوری در سه شهر تهران (شعبه مرکزی)، اصفهان (3 شعبه) و رشت (1 شعبه) است، همچنین برای خدمات ر‌سانی به مردم عزیز کشورمان در تمامی مناطق کشور وبسایت اینترنتی جنگل را راه اندازی کرده است که کتاب‌ها در آن با تخفیف 30 تا 40 درصدی (همیشگی) به فروش می‌رسند. بخش دیگری از فعالیت انتشارات جنگل در حوزه چاپ و نشر کتاب‌های حقوقی است که در واقع تنها کتاب‌های وبسایت به زبان فارسی را تشکیل می‌دهند. با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب و افت فاحش ارزش ریال در مقابل ارزهای دیگر انتشارات جنگل همواره تلاش کرده است در برهه‌های مختلف سال، با برگزاری جشنواره‌ها و کمپین‌های فروش ویژه در کنار مردم باشد و سهم اندکی در باقی ماندن کتاب در سبد خرید خانوار ایفا کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب