اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904034386613820

معرفی بهترین ساب ووفرهای زیر صندلی

کد: 139904034386613820

https://bit.ly/3exxp0e

، تهران , (اخبار رسمی): ساب ووفر زیر صندلی یکی از بهترین گزینه ها برای نصب استریو خودرو است. با وجود صدای باس و قوی و با کیفیت بالا، این دستگاه ها بسیار  کمجا هستند و جای زیادی را در خودرو اشغال نمیکنند.

معرفی بهترین ساب ووفرهای زیر صندلی
ساب ووفر

ساب ووفر زیر صندلی یکی از بهترین گزینه ها برای نصب استریو خودرو است. با وجود صدای باس و قوی و با کیفیت بالا، این دستگاه ها بسیار  کمجا هستند و جای زیادی را در خودرو اشغال نمیکنند.

چرا ساب زیر صندلی؟

قبل از اینکه به معرفی مدل های جدید ساب ووفر بپردازیم، دلایلی برای انتخاب این نوع ساب را با هم بررسی میکنیم.

اشغال جای کمتر

بسیاری از ساب ووفرها در زیر صندلی های ماشین قرار می گیرند زیرا باعث استفاده بهتر از فضای ماشین می شوند. محفظه زیر صندلی اتومبیل به جای صندوق عقب باعث می شود فضای بیشتری برای فضای ذخیره در قسمت عقب استفاده شود و از فضایی استفاده شود که در غیر این صورت مورد استفاده قرار نمی گیرد. این امر به ویژه در صورت خرید یک ماشین جمع و جور مفید است.

باس بیشتر

با نصب ساب ووفر که مستقیماً در زیر صندلی شماست، باس را بسیار فوری تر خواهید یافت. با آمدن باس از پشت خودرو، ممکن است ناهماهنگی کمی برجسته تر باشد، به جای اینکه صدا مستقیماً از زیر صندلی شما باشد.

معرفی چند ساب زیر صندلی

با وجود اینکه مدل های زیادی از ساب زیر صندلی وجود دارند  ما فقط تعدادی از مدل های جدید و فوق العاده شگفت انگیز ساب ووفر را برای سیستم ماشین انتخاب کرده ایم

Hertz 10” Slim ساب ووفر و ساب باکس

یک ساب ووفر و ساب باکس جمع و جور و شیک است که برای هر خودرویی با 250 میلی متر در زیر صندلی مناسب است. با استفاده از قدرت باورنکردنی در اوج، این ساب ووفر برای هر وسیله نقلیه ای که می خواهد باس با کیفیت و عمیق داشته باشد، کاملاً مناسب است.

Audison APBX 8 DS 8" 500W Bass ساب ووفر

یکی از قوی ترین ساب ووفرهایی است که در سال های اخیر معرفی شده است.  این سیستم پیچیده با پیکربندی سیم پیچ صدای دوگانه 4 + 4 اهم، سیستم  را تنظیم می کند. این سیستم غنی با تقویت باس ، یک سیستم صوتی عالی برای هر وسیله نقلیه است. نیازهای شما هر چه باشد، Audison APBX به راحتی با سیستم صوتی اتومبیل شما ادغام می شود و صدای پر قدرت و مناسب را برای پخش انواع ژانرهای موسیقی تضمین می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بی اف کالا

فروشگاه آنلاین بی اف کالا در زمینه مشاوره خرید و فروش و نصب و راه اندازی سیتمهای صوتی و تصویری خودرویی و خانگی فعالیت خود را در راستای بهینه سازی محصولات و ایجاد یک منبع مناسب جهت استعلام قیمت و اصالت کالا با استفاده از تیمی مجرب و کارشناس شروع به تولید محتوا عکس و مشخصات کالاهای مختلف نموده و امید است در سال های نه چندان دور منبع بزرگی از اطلاعات تمام کالا ها به وجود اوریم.فروشگاه آنلاین 24 ساعته ی بی اف کالا با بیش از 25 سال تجربه در عرضه ی محصولات صوتی و تصویری خودرویی و خانگی آماده خدمت گذاری و مشاوره قبل از هر خریدی از هر جایی به صورت کاملا رایگان میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]