اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990404438955315

با هدف حمایت از کسب و کارهای تازه تاسیس و نوپا ساختمان صورت گرفت

حمایت از ۱۱۰ کسب و کار تازه تاسیس در صنعت ساختمان

کد: 13990404438955315

https://bit.ly/2BeKLjp

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به شرایط اقتصادی اکثر کسب و کارها، خصوصا کسب و کارهای ساختمانی، به منظور حمایت تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی در صنعت ساختمان،از ۱۱۰ فعال نوپا و تازه تاسیس در این صنعت، توسط سایت بسپار، رسانه صنعت ساختمان، حمایت خواهند شد.

حمایت از ۱۱۰ کسب و کار تازه تاسیس در صنعت ساختمان
حمایت از ۱۱۰ کسب و کار تازه تاسیس در صنعت ساختمان

با توجه به شرایط سخت اقتصادی و دوران بحرانی به دلیل وجود  کرونا، هزاران بلکه میلیونها کسب و کار در معرض خطر و آسیب جدی قرار دارد. بر همه ما واجب ست تا مسئولانه به این موضوع نگاه کنیم.

سید مرتضی موسوی سپهر، مدیر سایت بسپار با تقدیر از مسوولین در حوزه های مرتبط با صنعت ساختمان گفت: همانگونه که در آموزه‌های دینی و فرهنگی تاکید شده، وظیفه هر انسانی کمک به همنوع خود است و باید سعی کنیم در تنگناهای زندگی به وظیفه خود عمل کنیم، از همین رو حضور در این طرح حمایتی، مسئولیت اجتماعی برای مجموعه ما محسوب می‌شود.

او با اشاره به هدف برگزاری این رویداد که  هدف برگزاری مراسم بوده است، هدف ازحمایت این مراسم را اینگونه توضیح داد:

سایت بسپار ، در تلاش است به سهم خود ضمن تقویت کسب و کارهای ساختمانی خصوصا کسب و کارهای نوپا در فضای مجازی، محرک موثری برای شکوفایی و رشد و خودباوری جوان های باانگیزه و در نهایت عامل کاشت بذر امید در دل آنها باشد

وی با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ نوع دوستی و حمایت های معنوی در مجموعه‌های اقتصادی، ادامه داد: کمک‌هایی که از سوی سایت های تبلیغاتی و بازاریابی مثل سایت بسپار انجام می‌شود، اهمیت ویژه ای دارد و اعتقاد داریم که فعالان صنایع به عنوان قطب‌های مالی کشور باید در چنین رویدادهای حمایتی سهم بیشتری داشته باشند و از این فعالین نوپا حمایت های عملی و هدفمند برای ورود به بازار داشته باشند

سید مرتضی موسوی سپهر، مدیر سایت بسپار افزود: البته یک مشکل عدم اطلاع رسانی صحیح این مدل حرکت‌های خیرخواهانه و کمک‌های  انجام شده است که باید در این بخش به خوبی سایر شرکتهای عامل و اثرگذار در این صنعت را مطلع کرد تا این فرهنگ گسترش یابد.

از اهداف این طرح میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آموزش و مشاوره رایگان جهت حضور در فضای مجازی
  2. مشاوره جهت نحوه تبلیغ در سایتها و شبکه های اجتماعی
  3. حمایت عملی کسب و کارها به مدت سه ماه
  4. پشتیبانی و مشاوره رایگان، به مدت شش ماه

با امید به اینکه این طرح همگانی شود و همه همکاران در عرصه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی،  به سهم خود از کسب و کارهای تازه تاسیس حمایت نمایند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاورین بسپار

بسپار، رسانه آنلاین تبلیغاتی، بازاریابی و فروش اینترنتی در صنعت ساختمان (همکاری با کارخانه ها و تولیدکننده ها، کلینیک ها و فروشگاه های آنلاین ساختمانی جهت افزایش فروش بازدید ؛ خرید و فروش اینترنتی کالا و متریال ساختمانی)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]