اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904084395214620

کانکس مسکونی پیش ساخته چیست و انواع آن کدامند؟

کد: 139904084395214620

https://bit.ly/38AzXZf

، تهران , (اخبار رسمی): کانکس مسکونی به خانه ها و سازه های پیش ساخته گفته میشود که با هدف اسکان موقت مورد استفاده قرار میگیرند. جنس این سازه ها به فولادی، بتنی و چوبی تقسیم بندی میشوند که نوع فلزی آن رایج تر از سایرین می باشد.گروه کانکس کاروان؛ تولید کننده کانکس های معتبر و با کیفیت در این مقاله کانکس را معرفی می کند.

کانکس مسکونی
ساخت انواع کانکس - کانکس کاروان

کانکس مسکونی به خانه ها و سازه های پیش ساخته گفته میشود که با هدف اسکان موقت مورد استفاده قرار میگیرند. این سازه ها بر اساس جنس به کار رفته برای ساخت دیواره های آن در گروه های مختلفی از قبیل فولادی، بتنی و چوبی تقسیم بندی میشوند که نوع فلزی آن رایج تر از سایرین می باشد. گروه کانکس کاروان؛ تولید کننده کانکس های معتبر و با کیفیت، در ادامه به معرفی انواع کانکس مسکونی پرداخته و مزایا، معایب و ویژگی های آن و همچنین قیمت این سازه ها را بررسی خواهد نمود.

کانکس چیست؟

کانکس یا شلتر (shelter) به سازه های فلزی از پیش ساخته گفته میشود که در محیط های کارگاهی تمام بخش های آن ساخته و به هم متصل شده و پس از حمل در محل مورد نظر قرار گرفته و به عنوان محلی برای سکونت یا ارائه خدمات و فروشگاه و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. در اغلب مواقع و به منظور افزایش استحکام و عایق سازی سازه در برابر دما و صدا، دیواره های آن از ورقه های فلزی ساخته میشود که در بین آنها فوم و الیاف مخصوص قرار میگیرد که اصطلاحا به این ورقه ها ساندویچ پانل گفته میشود. یکی از رایج ترین انواع این سازه های پیش ساخته، کانکس مسکونی می باشد که در چند سال اخیر صنعت تولید آن با تغییر و تحول زیادی مواجه شده و توسعه خوبی پیدا کرده است.

انواع کانکس مسکونی

کانکس مسکونی را می توان بر اساس اندازه و ابعاد و نوع امکانات موجود در آنها به گروه های مختلفی تقسیم بندی کرد که اصلی ترین آنها عبارتند از:

کانکس سرایداری یا نگهبانی

کانکس مسکونی که به عنوان اتاق سرایداری و نگهبانی استفاده میشود، در اغلب مواقع از یک اتاق تشکیل شده و از نظر امکانات در سطح پایین تری از نوع ویلایی قرار دارد. این نوع کانکس برای نگهبانی بناهای در حال ساخت، کمپ های آموزشی و عمرانی و سرایداری باغ و غیره کاربرد دارد. این کانکس ها را می توان در صورت دسترسی به برق و لوله کشی آب به این امکانات مجهز نمود.

کانکس ویلایی

از بهترین انواع کانکس مسکونی می توان به نوع کانکس ویلایی آن اشاره نمود که درست شبیه به یک خانه کامل می باشد. اندازه و ابعاد کانکس را می توان بر اساس نقشه داخلی در نظر گرفته شده برای آن تعیین نمود و اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام برای آن در نظر گرفت. علاوه براین، سیستم سرمایشی و گرمایشی و همچنین سیم کشی برق نیز برای کانکس مسکونی و ویلایی در نظر گرفته میشود. لازم به ذکر است که سیستم دفع فاضلاب کانکس ویلایی چاه های سپتیک در نظر گرفته میشود و با توجه به اندازه و ابعاد کانکس می توان سرویس بهداشتی و حمام را در فضای جدا یا مشترک با هم قرار داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانکس کاروان

شرکت بناگر از سال 1379 با هدف ترویج و توسعه صنعت ساخت وساز خشک(کانکس و ساختمان های پیش ساخته) با برخورداری از دانش فنی واستاندارد های تولیدی تحت نظر واحد کنترل کیفیت (Q.C) با تکیه برمهندسین مجرب وکارآمد مشغول بکار میباشد. کانکس های تولیدی شرکت بناگر باکیفیت بالا ومطابق با سلیقه ونظر خریداران محترم تولید وبرای مصارف مختلف ارائه میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان