اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990408439556094

تخفیف‌های آنتی ویروسی دورانتاش به مناسبت شیوع ویروس چینی کرونا

کد: 13990408439556094

https://bit.ly/2NDlDWg

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش با هدف حمایت از کاربران خانگی، شرکت‎ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط، تعدادی از محصولات آنتی ویروس را با تخفیف و شرایط ویژه ارائه می‌دهد.

تخفیف‌های آنتی ویروسی دورانتاش به مناسبت شیوع ویروس چینی کرونا
تخفیف‌های آنتی ویروسی دورانتاش به مناسبت شیوع ویروس چینی کرونا

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شیوع کروناویروس (ویروس چینی)، باعث بروز مشکلات مختلفی برای کاربران خانگی و شرکت‌ها، مخصوصآ کسب و کارهای کوچک و متوسط شده است.

رشد تهدیدات سایبری شامل لینک‌ها، ایمیل‌ها و دامنه‌های آلوده با عنوان کروناویروس، حملات فیشینگ، همراه با دورکاری بخشی از کارمندان شرکت‌ها و سازمان‌ها و از طرفی مشکلات اقتصادی کاربران و شرکت‌ها، فقط بخشی از مشکلاتی است که به واسطه شیوع ویروس چینی (کروناویروس) با آن روبرو هستیم.

تهدیدات سایبری شامل طیف وسیعی از ویروس‌ها، بدافزارها، باج افزارها، روت کیت‌ها، بکدورها، بات نت‌ها، کیلاگرها، فیشینگ، ایمیل‌ها و لینک‌های آلوده، آنتی ویروس‌های جعلی و تقلبی (کرک)، تروجان‌ها و آسیب پذیری‌ها می‌شوند که سیستم‌های کامپیوتری، موبایل و سرورهای مراکز داده را هدف قرار می‌دهند  و هر ساعت نیز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

شرکت دورانتاش، از توزیع کنندگان آنتی ویروس‌های خانگی، شبکه ( شرکتی و سازمانی )، و دیتاسنتر (مراکز داده) تصمیم گرفته است تا با هدف حمایت از کاربران خانگی و شرکت‌ها و دفاتر کاری کوچک و متوسط که بیش از هر زمانی در معرض آسیب‌های ناشی از تهدیدات سایبری هستند، برای مدت محدودی، بخشی از محصولات آنتی ویروس را با تخفیف و شرایط ویژه ارائه دهد.

جهت خریداری نرم افزارهای آنتی ویروس با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش و استفاده از طرح حمایتی کروناویروس دورانتاش، کافیست به نشانی www.durantash.com/corona وارد شد.

درباره شرکت دورانتاش

دورانتاش از شرکت‌های معتبر و پیشرو توزیع کننده نرم افزارها و سرویس‌های امنیتی و آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران است که فعالیت خود را از سال 1385 شمسی آغاز کرده و همواره تلاش کرده با ارائه اطلاعات درست و مفید و محصولات باکیفیت و معتبر و خدمات پشتیبانی مطابق با استانداردهای شرکت‌های بین المللی، به تامین امنیت کاربران و شرکت‌های ایرانی کمک کند.

درباره وبروت ( About Webroot )

وبروت که در سال 1997 میلادی ( 23 سال پیش ) تاسیس شده، سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری ( Cloud Security )، یادگیری ماشینی ( ML )، هوش مصنوعی ( AI ) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.

وبروت تا مدت‌ها از موتور ویروسیاب سوفوس Sophos استفاده می‌کرد و پس از خرید شرکت امنیتی Prevx در سال 2011، موتور سوفوس را حذف و محصولی منحصر بفرد با نام تجاری Secure Anywhere را که سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا بود را تولید و روانه بازارهای جهانی کرد.

شرکت‌های BrightCloud و  CyberFlow از دیگر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه امنیت سایبری بودند که به تملک شرکت Webroot در آمدند.

از جمله توصیه کنندگان آنتی ویروس‌های وبروت ( Webroot ) می‌توان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank, HSBC Bank, American River Bank, Danske Bank, BarClays Bank و First National Bank اشاره کرد.

همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به Webroot BrightCloud اشاره کرد که علاوه بر محصولات و آنتی ویروس های وبروت، صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco ( سیسکو )، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks از آن استفاده می‌کنند.

آنتی ویروس‌های وب روت علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 21 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، از جمله آنتی ویروسی‌هایی هستند که همواره سطح رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود کسب کرده‌اند و این یعنی کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وبروت.

شرکت وبروت سال گذشته به تملک شرکت Carbonite درآمد و چندی بعد شرکت OpenText به طور کامل شرکت Carbonite را خریداری کرد و امروز با نام شرکت Webroot Part of OpenText شناخته می‌شود.

از جمله رقبای وبروت در ایران می‌توان به شرکت‌های آنتی ویروس سایمنتک، ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) و محصولات شرکت‌های کسپرسکی، بولگارد، جی دیتا، بیت دیفندر، آویرا و پاندا سکیوریتی اشاره کرد.

کسپرسکی با نام‌هایی مانند کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.

آنتی ویروس‌های قدرتمند Webroot با گارانتی و پشتیبانی معتبر دورانتاش، تاکنون طی طرح‌های مختلف توسط شرکت‌های اینترنتی مانند آسیاتک، داتک (رهام داتک)، صفرویک پرداز (شهراد شبکیه سابق ) و مبناتلکام و موسسات آموزشی فناوری اطلاعات مانند کندو، مجتمع فنی تهران و دانشگاه مهر البرز توصیه و پیشنهاد شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]