اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990408439566094

طرح حمایتی شرکت دورانتاش از کاربران خانگی و شرکت‌های کوچک همزمان با کروناویروس

تخفیف ویژه آنتی ویروس برای کاربران خانگی و شرکت‌ها همزمان با شیوع کرونا

کد: 13990408439566094

https://bit.ly/2YHLUcl

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش در راستای حمایت از کاربران خانگی، شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط، تعدادی از محصولات آنتی ویروس خود را با تخفیف و شرایط ویژه ارائه می‌دهد.

تخفیف ویژه آنتی ویروس برای کاربران خانگی و شرکت‌ها همزمان با شیوع کرونا
تخفیف ویژه آنتی ویروس برای کاربران خانگی و شرکت‌ها همزمان با شیوع کرونا

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، کروناویروس (ویروس چینی) باعث بروز مشکلات بسیاری برای کاربران خانگی، شرکت‌ها و کسب و کارها شده است.

رشد خیره کننده تهدیدات سایبری و حملات بدافزاری با ترفندهای مهندسی اجتماعی در کنار مشکلات اقتصادی کاربران خانگی و شرکت‌ها و همچنین دورکار شدن بخش قابل ملاحظه‌ای از کارمندان شرکت‌ها، نیاز به تامین امنیت حداکثری را دوچندان کرده است.

شرکت دورانتاش، از توزیع کنندگان پیشرو و معتبر آنتی ویروس، تصمیم گرفته است تا برای مدت محدودی برای حمایت از کاربران خانگی و شرکت‌ها، بخشی از محصولات آنتی ویروس خود را با شرایط و تخفیف‌های ویژه عرضه کند.

همه کاربران خانگی اعم از پزشکان، پرستاران، وکلا، مهندسین، معماران، متخصصین بازاریابی، مارکتینگ، برنامه نویسان، مهندسین صنایع، گرافیست‌ها و کلیه کسب و کارها، دفاتر و شرکت‌های کوچک و متوسط می‌توانند از این فرصت بی نظیر برای تامین امنیت سیستم‌های کامپیوتری و اطلاعات خود استفاده کنند.

جهت خریداری آنتی ویروس‌های دورانتاش و استفاده از تخفیف ویژه طرح کروناویروس، می‌توان لینک www.durantash.com/corona مراجعه کرد.

جای تردیدی نیست که تامین امنیت سیستم‌های کامپیوتری، موبایل و سرورها و استفاده از نرم افزارهای آنتی ویروس اصلی، معتبر و باکیفیت، یکی از الزامات و استانداردهای چند سال حوزه فناوری اطلاعات و از اصول امنیت سایبری است.

درباره شرکت دورانتاش

هر ساعت بر تعداد تهدیدات سایبری مانند بدافزارها، ویروس‌ها، روت کیت‌ها، کیلاگرها، باج افزارها، بکدورها، بات نت‌ها، APTها، حملات فیشینگ، ایمیل‌ها، لینک‌ها و صفحات وب آلوده، آنتی ویروس‌های جعلی و تقلبی و دیگر تهدیدات فضای مجازی افزوده می‌شود و کاربران و شرکت‌های بسیاری به دلیل عدم رعایت اصول امنیتی دچار مشکلات مختلف و در موارد بسیاری، غیر قابل جبران می‌شوند.

شرکت دورانتاش که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده، تلاش کرده با ارائه اطلاعات صحیح و درست، ارائه برندهای مطرح و پیشرو آنتی ویروس، محصولات باکیفیت و خدمات فنی و پشتیبانی مناسب و مطابق با استانداردهای شرکت‌های معتبر بین المللی، تلاش کرده تا بهترین خدمات را به کاربران و شرکت‌ها و مشتریانش در ایران ارائه دهد.

شرکت دورانتاش تاکنون سابقه عرضه آنتی ویروس‌های کسپرسکی، ایست (نود32)، اف-سکیور، بولگارد، وبروت، نورتون، سیمانتک، جی دیتا و ترندمیکرو را دارد.

درباره وبروت ( About Webroot )

وبروت که در سال 1997 میلادی ( 23 سال پیش ) تاسیس شده، سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری ( Cloud Security )، یادگیری ماشینی ( ML )، هوش مصنوعی ( AI ) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.

از جمله توصیه کنندگان آنتی ویروس‌های وبروت ( Webroot ) می‌توان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank, HSBC Bank, American River Bank, Danske Bank, BarClays Bank و First National Bank اشاره کرد.

همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به Webroot BrightCloud اشاره کرد که علاوه بر محصولات و آنتی ویروس های وبروت، صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco ( سیسکو )، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks از آن استفاده می‌کنند.

آنتی ویروس‌های وب روت علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 21 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، از جمله آنتی ویروسی‌هایی هستند که همواره سطح رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود کسب کرده‌اند و این یعنی کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وبروت.

شرکت وبروت سال گذشته به تملک شرکت Carbonite درآمد و چندی بعد شرکت OpenText به طور کامل شرکت Carbonite را خریداری کرد و امروز با نام شرکت Webroot Part of OpenText شناخته می‌شود.

از جمله رقبای وبروت در ایران می‌توان به شرکت‌های آنتی ویروس سایمنتک، ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) و محصولات شرکت‌های کسپرسکی، بولگارد، جی دیتا، بیت دیفندر، آویرا و پاندا سکیوریتی اشاره کرد. 

آنتی ویروس‌های قدرتمند Webroot با گارانتی و پشتیبانی معتبر دورانتاش، تاکنون طی طرح‌های مختلف توسط شرکت‌های اینترنتی مانند آسیاتک، داتک (رهام داتک)، صفرویک پرداز (شهراد شبکیه سابق ) و مبناتلکام و موسسات آموزشی فناوری اطلاعات مانند کندو، مجتمع فنی تهران و دانشگاه مهر البرز توصیه و پیشنهاد شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]