اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990408439576094

ترندمیکرو به عنوان شریک امنیتی برتر سال 2019 گوگل کلود شناخته شد

کد: 13990408439576094

https://bit.ly/3i8WZdU

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ترندمیکرو (Trend Micro) از طرف شرکت گوگل به عنوان شریک امنیتی برتر گوگل کلود در سال 2019 معرفی شد.

ترندمیکرو به عنوان شریک امنیتی برتر سال 2019 گوگل کلود شناخته شد
ترندمیکرو به عنوان شریک امنیتی برتر سال 2019 گوگل کلود شناخته شد

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت دورانتاش، کمپانی امنیتی ترندمیکرو Trend Micro، به عنوان شریک امنیتی برتر سال 2019 فناوری‌های گوگل کلود معرفی شد.

فناوری های ابری (کلود) از جمله سرویس ها و تکنولوژی هایی است که شرکت گوگل از آن استفاده کرده و همچنین به شرکتهای دیگر ارائه میدهد.

درباره ترندمیکرو Trend Micro 

شرکت ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو از شرکت‌های مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست که در سال 1988 تاسیس شده و هم اکنون بیش از 6000 کارمند در بیش از 50 شعبه این شرکت در دنیا مشغول به فعالیت هستند.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز)، F5 Networks ،Citrix ،Siemens ،HP ،ASUS ایسوس، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک و Amazon اشاره کرد.

ترندمیکرو بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی از جمله موسسات مالی و بانکی، بیمه، شرکت‌های نفتی و پالایشگاهی و شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقل در دنیا دارد که نشان دهنده اعتبار و بزرگی این کمپانی مطرح امنیتی تولیدکننده نرم افزارهای آنتی ویروس در دنیاست.

واحد ZDI یکی از بخش‌های کلیدی ترندمیکرو است که در زمینه برگزاری رویدادهای امنیتی و ثبت آسیب پذیری‌های امنیتی سرویس‌ها و محصولات فناوری فعالیت دارد و هر ساله صدها هزار دلار به محققین و متخصصین امنیتی بابت شناسایی نقص‌ها و آسیب پذیری‌ها، پاداش می‌دهد.

محصولات ترندمیکرو در برخی کشورها با نام پی.سی.سیلین (PC-Cillin ) نیز شناخته می‌شود و از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در ایران عرضه می‌شوند.

از جمله رقبای ترندمیکرو می‌توان به شرکت‌های سیمانتک Symantec و مکافی McAfee اشاره کرد.

در بازار آنتی ویروس‌های خانگی Home Antivirus، علاوه بر مکافی و سیمانتک ( نورتون )، دیگر شرکت‌های آنتی ویروس مانند وبروت، کسپرسکی، بیت دیفندر، آویرا، ایست ( نود32 )، پاندا سکیوریتی تلاش دارند تا با ترندمیکرو رقابت کنند.

کسپرسکی با نام‌هایی مانند کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند آنتی ویروس‌های خانگی، تحت شبکه و دیتاسنتری ترندمیکرو را تحت گارانتی اصالت لایسنس و پشتیبانی شرکت دورانتاش به طور مستقیم از این شرکت خریداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]