اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990408439596094

جدیدترین آپدیت‌ها برای آنتی ویروس‌های ویندوزی و اپل مکینتاشی وبروت منتشر شد

کد: 13990408439596094

https://bit.ly/3eG3KSv

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی وبروت Webroot که سازنده سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌های دنیاست، آنتی ویروس‌های ویندوزی خود را به نسخه 9.0.28.39 و آنتی ویروس اپل مکینتاشی را به نسخه 9.1.2.69 آپدیت و به روز رسانی کرد.

جدیدترین آپدیت‌ها برای آنتی ویروس‌های ویندوزی و اپل مکینتاشی وبروت منتشر شد
جدیدترین آپدیت‌ها برای آنتی ویروس‌های ویندوزی و اپل مکینتاشی وبروت منتشر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی وبروت Webroot که سازنده سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های دنیاست، آنتی ویروس های ویندوزی را به نسخه 9.0.28.39 و آنتی ویروس اپل مکینتاشی را به نسخه 9.1.2.69 آپدیت و به روز رسانی کرد.

آپدیت آنتی ویروس های وبروت به صورت خودکار و اتوماتیک صورت می‌گیرد. 

درباره وبروت ( About Webroot )

وبروت در سال 1997 میلادی ( 23 سال پیش ) تاسیس شده و سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری ( Cloud Security )، یادگیری ماشینی ( ML )، هوش مصنوعی ( AI ) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.

وبروت تا مدت‌ها از موتور ویروسیاب سوفوس Sophos استفاده می‌کرد و پس از خرید شرکت امنیتی Prevx، موتور سوفوس را حذف و محصولی منحصر بفرد با نام تجاری Secure Anywhere را که سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا بود را تولید و روانه بازارهای جهانی کرد.

حجم اولین نسخه آنتی ویروس Webroot Secure Anywhere ک در سال 2011 میلادی ارائه شد، حدود 300 کیلوبایت بود و هم اکنون حجم فایل نصب آنتی ویروس ویندوزی وبروت کمتر از 5 مگابایت است.

علاوه بر شرکت Prevx ، شرکت‌های BrightCloud و  CyberFlow از دیگر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه امنیت سایبری بودند که توسط شرکت Webroo خریداری شدند.

آنتی ویروس های وبروت Webroot توسط شرکتها و موسسات بسیاری توصیه شده که از جمله آنها میتوان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank, HSBC Bank, American River Bank, Danske Bank, BarClays Bank و First National Bank اشاره کرد.

همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به BrightCloud اشاره کرد که صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco ( سیسکو )، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks از آن استفاده می‌کنند.

آنتی ویروس‌های وب روت علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 21 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، از جمله آنتی ویروسی‌هایی هستند که سطح رضایتمندی مشتریان بالایی را همواره کسب کرده‌اند و این نشان دهنده کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وبروت است.

از جمله رقبای وبروت در ایران می‌توان به شرکت‌های آنتی ویروس سایمنتک، ترندمیکرو ( پی سی مگزین ) و محصولات شرکت‌های کسپرسکی، بولگارد، جی دیتا، بیت دیفندر، آویرا و پاندا سکیوریتی اشاره کرد.

کسپرسکی با نام‌هایی مانند کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.

البته از ابتدای عرضه آنتی ویروس‌های وب روت در ایران ( از سال 1387 )، برخی شرکت‌ها تلاش کرده‌اند تا مانع آشنایی کاربران ایرانی و مخصوصآ مشتریانشان با این برند مطرح آنتی ویروس شوند.

آنتی ویروس‌های قدرتمند Webroot با گارانتی و پشتیبانی معتبر دورانتاش، تاکنون طی طرح‌های مختلف توسط شرکت‌های اینترنتی مانند آسیاتک، داتک (رهام داتک)، صفرویک پرداز (شهراد شبکیه سابق ) و مبناتلکام و موسسات آموزشی فناوری اطلاعات مانند کندو، مجتمع فنی تهران توصیه و پیشنهاد شده و طی سال‌های گذشته به شرکت کنندگان و مربیان بیش از 100 رویداد استارتاپ ویکند ارائه شده است.

علاقه مندان جهت تهیه آنتی ویروس‌های وبروت می‌توانند به وب سایت شرکت دورانتاش به نشانی www.durantash.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]