اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990408439606094

آنتی ویروس‌های قدرتمند Webroot با پشتیبانی دورانتاش ویژه مشترکان شاتل

آغاز همکاری شاتل و دورانتاش

کد: 13990408439606094

https://bit.ly/3ibeSJ6

، تهران , (اخبار رسمی): با توافق بین شرکت‌های دورانتاش و شاتل، مشترکان شرکت اینترنتی شاتل، برای مدت محدیودی می‌توانند آنتی ویروس‌های قدرتمند وبروت (Webroot) با پشتیبانی دورانتاش را با تخفیف‌های ویژه تهیه و از اطلاعات خود در برابر تهدیدات پیچیده سایبری مانند جاسوس افزارها، باج افزارها وانواع مختلف ویروس‌ها حفاظت کنند.

آغاز همکاری شاتل و دورانتاش
آغاز همکاری شاتل و دورانتاش

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، مشترکان شاتل، میتوانند آنتی ویروس های قدرتمند وبروت ( Webroot ) را با پشتیبانی دورانتاش برای مدت محدودی با تخفیف، تهیه و استفاده کنند.

شاتلی ها کافیست با مراجعه به باشگاه مشتریان شاتل به نشانی club.shatel.ir ، نسبت به دریافت کد تخفیف اقدام کرده و سپس با مراجعه به لینک اختصاصی شرکت دورانتاش که برای مشترکان شاتل به نشانی www.durantash.com/shatel در نظر گرفته شده، آنتی ویروس مورد نظر خود را با تخفیف خریداری کنند.

آنتی ویروس های وبروت قابلیت حفاظت از سیستم های کامپیوتری در برابر انوع مختلف تهدیدات سایبری مانند ویروس ها، بدافزارها، جاسوس افزارها و باج افزارها ( باجگیرهای اینترنتی ) را دارند.

درباره شرکت شاتل

 گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل که اولین شرکت ارائه دهنده سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL در ایران است، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است و خرداد ماه 1398 بعد از حدود 6 سال، به فروش آنتی ویروس های خانگی کسپرسکی پایان داد.

گروه شرکت‌های شاتل بزرگ‌ترین سهم از مشتریان بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در کشور را به‌ ویژه در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 ( ADSL و VDSL ) به خویش اختصاص داده است.

درباره شرکت دورانتاش

شرکت پرورش داده دورانتاش که در سال 1385 تاسیس شده، از شرکتهای با سابقه، پیشرو و معتبر توزیع کننده نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر ( مراکز داده ) در ایران است و سابقه عرضه و توزیع برندهای مختلف آنتی ویروس از جمله کسپرسکی، ایست (نود32)، وبروت، ترندمیکرو، سیمانتک، اِی وی جی، اِوست،بولگارد، اف-سکیور و جی دیتا را در کارنامه خود دارد.

دورانتاش پیش از این با شرکتهای فعال در حوزه اینترنت مانند انتقال داده های آسیاتک، رهام داتک ( داتک )، صفرویک پرداز ( شهرادشبکیه سابق ) و مبناتلکام، سابقه همکاری داشته و امروز هزاران کاربر خانگی و شرکتی در ایران از آنتی ویروس های ارائه شده توسط این شرکت برای حفاظت از کامپیوترهای شخصی، شبکه ای، سرورها و اطلاعات و داده های خود استفاده میکنند.

درباره وبروت ( About Webroot )

وبروت که در سال 1997 میلادی ( 23 سال پیش ) تاسیس شده، سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری ( Cloud Security )، یادگیری ماشینی ( ML )، هوش مصنوعی ( AI ) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.

وبروت تا مدت‌ها به عنوان قدرتمندترین ضد جاسوس افزار دنیا شناخته میشد و پس از خرید شرکت امنیتی Prevx در سال 2011، محصولی منحصر بفرد با نام تجاری Secure Anywhere را که سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا بود را تولید و روانه بازارهای جهانی کرد.

شرکت‌های BrightCloud و  CyberFlow از دیگر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه امنیت سایبری بودند که به تملک شرکت Webroot در آمدند.

از جمله توصیه کنندگان آنتی ویروس‌های وبروت ( Webroot ) می‌توان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank, HSBC Bank, American River Bank, Danske Bank, BarClays Bank و First National Bank اشاره کرد.

همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به Webroot BrightCloud اشاره کرد که علاوه بر استفاده در محصولات و آنتی ویروس های وبروت، توسط صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco ( سیسکو )، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks استفاده می شود.

آنتی ویروس‌های وب روت هر چند در وب سایتهای تست و مقایسه آنتی ویروس حضور فعالی ندارند، ولی علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 21 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، از جمله آنتی ویروسی‌هایی هستند که همواره سطح رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود کسب کرده‌اند و این نشان دهنده  کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وبروت است.

از شرکت‌های آنتی ویروسی که محصولاتشان در بازار ایران عرضه می شود میتوان به وبروت، سایمنتک، ترندمیکرو ( پی سی سیلین )، *کسپرسکی، بولگارد، جی دیتا، بیت دیفندر، آویرا و پاندا سکیوریتی، کوییک هیل و ام سی سافت اشاره کرد.

*کسپرسکی با نام‌هایی مانند کسپرسکی، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.

اطمینان داریم یکبار استفاده از آنتی ویروس های قدرتمند و شگفت انگیز وبروت با گارانتی و پشتیبانی اصلی دورانتاش، شما را برای همیشه مشتری این برند مطرح و پیشرو بازار آنتی ویروس دنیا خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]