اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990408439636094

دورانتاش جدیدترین نسخه ابزارهای ویروس یابی رایگان و آنلاین را عرضه کرد

کد: 13990408439636094

https://bit.ly/2ZkCylX

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ژاپنی، بین المللی Trend Microعرضه کننده نرم افزارهای آنتی ویروس، جدیدترین نسخه از ابزارهای ویروس یابی رایگان با نام ATTK را منتشر کرد.

دورانتاش جدیدترین نسخه ابزارهای ویروس یابی رایگان و آنلاین را عرضه کرد
دورانتاش جدیدترین نسخه ابزارهای ویروس یابی رایگان و آنلاین را عرضه کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش به نقل از شرکت امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro)، جدیدترین نسخه از ابزارهای ویروس یابی رایگان با نام ATTK را منتشر کرد.

ابزارهای ویروس یابی Trend Micro ATTK در 4 نسخه آنلاین 32 بیتی، آنلاین 64 بیتی، آفلاین 32 بیتی و آفلاین 64 بیتی منتشر شده است. برای اسکن کامپیوتر با نوع آنلاین ابزارهای ویروس یابی ATTK، باید کامپیوتر به اینترنت متصل باشد.

ابزارهای 32 بیتی برای استفاده بر روی سیستم‌های دارای ویندوزهای 32 بیتی و ابزارهای 64 بیتی برای استفاده بر روی رایانه‌های ویندوزهای 64 بیتی قابل استفاده هستند.

البته ترندمیکرو ابزارهای ATTK دیگری نیز دارد که برای تهیه و ارسال گزارش از سیستم‌های آلوده و یا مشکوک به آلودگی استفاده می‌شوند و کاربرد ویروس‌یابی ندارند.

ابزار ویروس یابی آنلاین و رایگان دیگری که توسط ترندمیکرو ارائه شده و اتفاقا بسیار پرکاربرد و محبوب است و توسط شرکت فیس بوک نیز به کاربران این شبکه بزرگ اجتماعی توصیه شده، Trend Micro HouseCall نام دارد.

دیسک نجات ترندمیکرو ( Trend Micro Rescue Disk ) ابزار دیگری از غول امنیتی ترندمیکرو برای اسکن و ویروس یابی کامپیوترها در حالت بوت است.

درباره ترندمیکرو Trend Micro

شرکت ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو از شرکت‌های مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود است.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco ،F5 Networks، Citrix، Siemens ،HP ،DELL ،Vmware ، تی پی لینک، پاناسونیک و Amazon اشاره کرد.

ترندمیکرو بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی از جمله موسسات مالی و بانکی، بیمه، شرکت‌های نفتی و پالایشگاهی، شرکت‌های بین المللی حمل و نقل و غیره در دنیا دارد.

محصولات ترندمیکرو که در برخی کشورها با نام پی.سی.سیلین نیز شناخته می‌شود از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران عرضه می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]