اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990408439659921

بیمه عمر پاسارگاد و تامین آتیه را بهتر بشناسید

کد: 13990408439659921

https://bit.ly/3dHrVP9

، تهران , (اخبار رسمی): خدماتی که بیمه عمر پاسارگاد به بیمه گذاران خود ارائه می‌کند یکی از برترین خدمات بیمه عمر است، در این نوشته نگاه کلی نسبت به بررسی تمامی موارد این بیمه نامه و تامین آتیه خواهیم داشت.

بیمه عمر پاسارگاد و تامین آتیه را بهتر بشناسید
بیمه عمر پاسارگاد و تامین آتیه را بهتر بشناسید

این مطلب برگرفته از سایت بیمه تایم است.

طرح‌های بیمه عمر پاسارگاد

۱- بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد: در واقع همان بیمه عمر پاسارگاد به طور کلی است. این طرح در واقع به صورت ترکیبی از بیمه‌نامه‌های عمر به شرط فوت و بیمه عمر به شرط حیات می‌باشد. در بیمه تامین آتیه پاسارگاد در کنار پوشش‎های بیمه عمر از جمله داشتن پوشش فوت، سرمایه‌گذاری نیز برای فرد شکل می‌گیرد. طرح‌های این بیمه عبارتند از:

  • بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان پاسارگاد
  • بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه دار پاسارگاد
  • بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد

۲- بیمه عمر به شرط فوت: این طرح بیمه عمر پاسارگاد، فقط پوشش فوت برای دارنده بیمه‌نامه دارد. این طرح به دو صورت زیر ارائه می‌شود:

بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه ثابت: این بیمه عمر فقط پوشش فوت را برای بیمه شده فراهم می‌کند. اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه‌نامه فوت نماید سرمایه فوت به ذینفعان بیمه‌نامه پرداخت می‌شود..

بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه نزولی: این بیمه‌نامه در سایر شرکت های بیمه به نام بیمه عمر مانده بدهکار معروف است. شرایط این بیمه‌نامه با بیمه عمر متفاوت است و این بیمه‌نامه برای حمایت فرد در مقابل بدهی‌های بانکی وی انجام می‌شود.

طرح های بیمه عمر و تامین آتیه

۱- بیمه عمر زنان خانه دار پاسارگاد: شاید یکی از اولویت‌های همه زنان خانه دار که درآمد ثابتی ندارند، داشتن پشتوانه مالی است که در زمان نیاز بتوانند از آن کمک بگیرند. بیمه عمر زنان خانه دار می‌تواند همراه مناسبی برای خانم‌هایی باشد که شاغل نیستند. بیمه عمر و تامین آتیه با پس انداز های اندک روزانه و ماهانه شما شکل گرفته و در کنار پوشش‌های بیمه‌ای در طول مدت بیمه نامه سرمایه و اندوخته ارزشمندی را برای شما به همراه خواهد داشت.

۲- بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان: برنامه ریزی برای آینده فرزندانمان از مهمترین مسئولیت‌های هر پدر و مادری می‌باشد. برای همین منظور، داشتن بیمه  تامین آتیه فرزندان پاسارگاد می‌تواند از لحاظ سرمایه گذاری پشتوانه مالی ارزشمندی برای فرزندان شما باشد. زمانی که نیاز به حمایت مالی برای تحصیل، کار، ازدواج و … دارند. 

۳- بیمه عمر و بازنشستگی  تامین آتیه: بازنشستگی دورانی از زندگی هر فردی است که می‌خواهد با آرامش و آسایش آن را سپری کند. اما ممکن است که برخی از مشکلات مالی این آرامش را به هم بزنند. در این میان داشتن بیمه عمر و بازنشستگی تامین آتیه می‌تواند کمک بزرگی برای همه افراد باشد.

۴- بیمه عمر و بیمه آتیه پاسارگاد: هزینه‌های بالای  مراسم ازدواج برای همه جوانان که در شروع زندگی شان هستند می‌تواند کمی سنگین و شاید هم مشکل ساز باشد، از این رو داشتن این بیمه‌نامه و استفاده از اندوخته این بیمه نامه می‌تواند کمک بزرگی برای آن‌ها باشد.

۵- بیمه عمر و تامین آتیه خانواده پاسارگاد: بیشتر بیمه نامه های عمر به صورت انفرادی در حال ارائه می‌باشند ولی بیمه پاسارگاد با ارائه طرح بیمه عمر و تامین آتیه خانواده توانسته است که نیازهای بیمه‌ای  کل خانواده را در نظر  بگیرد. داشتن سرمایه گذاری به همراه پوشش بیمه‌ای می‌تواند یکی از طرح‌های ارزنده بیمه عمر باشد.

مزایای کلی بیمه عمر پاسارگاد

  • امکان استفاده از وام بیمه عمر بدون نیاز به ضامن: هر فرد بیمه شده‌ای می‌تواند بر اساس شرایط، با پایان سال دوم قرار داد  ۹۰ درصد از اندوخته بیمه عمرش را وام بگیرد. دریافت وام از بیمه پاسارگاد نیاز به ضامن وثیقه و یا هیچ ضمانت دیگری ندارد
  • امکان پرداخت مبلغی به صورت سپرده اولیه د رابتدای بیمه‌نامه برای افزایش میزان سرمایه‌گذاری
  • امکان تعیین میزان و نحوه پرداخت حق بیمه عمر توسط خود فرد
  • امکان دریافت تخفیف در خرید برخی از بیمه‌نامه های دیگرشرکت بیمه پاسارگاد از جمله بیمه بدنه پاسارگاد، بیمه آتش سوزی پاسارگاد و … برای دارندگان بیمه عمر پاسارگاد
  • داشتن معافیت مالیاتی اندوخته و سرمایه بیمه عمر
  • داشتن پوشش حادثه در بیمه عمر
  • امکان خرید پوشش آتش سوزی منزل مسکونی در کنار بیمه عمر
  • امکان برخورداری از معافیت از پرداخت حق بیمه تا پایان قرارداد در صورت ازکارافتادگی
  • داشتن پوشش بیماری های خاص در بیمه عمر
  • داشتن پوشش تکمیل درمانی در بیمه عمر

راهنمای خرید بیمه عمر  پاسارگاد

بخش بیمه عمر سایت بیمه تایم با توجه به ماهیت کارگزاری بیمه‌ای که دارد همواره همراه مطمئنی برای همه بیمه‌گذاران در انتخاب بهترین بیمه عمر بوده است. از آنجایی که رویکرد بیمه‌تایم در خرید هر نوع بیمه‌نامه‌ای از جمله خرید بیمه عمر مبتنی بر ارائه مشاوره تخصصی است، می‌توانید جهت خرید بیمه عمر پاسارگارد از طریق تکمیل فرم موجود در سایت منتظر تماس سریع کارشناسان این شرکت باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه