اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990408439686094

جدیدترین آپدیت‌ برای آنتی ویروس‌ ویندوزی وبروت به شماره 9.0.28.48 منتشر شد

کد: 13990408439686094

https://bit.ly/2ZnfJ10

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی وبروت Webroot که سازنده سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌های دنیاست، آنتی ویروس‌های ویندوزی خود را به نسخه 9.0.28.48 آپدیت و به روز رسانی کرد.

جدیدترین آپدیت‌ برای آنتی ویروس‌ ویندوزی وبروت به شماره 9.0.28.48 منتشر شد
جدیدترین آپدیت‌ برای آنتی ویروس‌ ویندوزی وبروت به شماره 9.0.28.48 منتشر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی وبروت Webroot که سازنده سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های دنیاست، آنتی ویروس ویندوزی را به نسخه 9.0.28.48 آپدیت و به روز رسانی کرد.

آپدیت آنتی ویروس های وبروت به صورت خودکار و اتوماتیک صورت می‌گیرد.

درباره وبروت ( About Webroot )

وبروت در سال 1997 میلادی ( 23 سال پیش ) تاسیس شده و سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری ( Cloud Security )، یادگیری ماشینی ( ML )، هوش مصنوعی ( AI ) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.

وبروت پس از خرید شرکت امنیتی Prevx، محصولی منحصر بفرد با نام تجاری Secure Anywhere را که سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیاست را تولید و روانه بازارهای جهانی کرد.

حجم اولین نسخه آنتی ویروس Webroot Secure Anywhere که در سال 2011 میلادی ارائه شد، حدود 300 کیلوبایت بود و هم اکنون حجم فایل نصب آنتی ویروس ویندوزی وبروت حدود 5 مگابایت است.

محصولات ضدویروس خانگی وبروت در 3 نسخه آنتی ویروس، اینترنت سکیوریتی پلاس و اینترنت سکیوریتی کامپلیت ارائه میشوند که محصول آنتی ویروس آن نیز دارای ویژگی هایی مانند دیواره آتش Firewall و حفاظت در برابر وب سایت های آلوده Web Protection نیز می باشد.

علاوه بر شرکت Prevx ، شرکت‌های BrightCloud و  CyberFlow از دیگر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه امنیت سایبری بودند که توسط شرکت Webroo خریداری شدند.

آنتی ویروس های وبروت Webroot توسط شرکتها و موسسات بسیاری توصیه شده که از جمله آنها میتوان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank, HSBC Bank, American River Bank, Danske Bank, BarClays Bank و First National Bank اشاره کرد.

همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به BrightCloud اشاره کرد که صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco ( سیسکو )، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks از آن استفاده می‌کنند.

آنتی ویروس‌های وب روت علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 21 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، از جمله آنتی ویروسی‌هایی هستند که سطح رضایتمندی مشتریان بالایی را همواره کسب کرده‌اند و این نشان دهنده کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وبروت است.

از جمله رقبای وبروت در ایران می‌توان به شرکت‌های آنتی ویروس سایمنتک، ترندمیکرو ( پی سی مگزین ) و محصولات شرکت‌های کسپرسکی، بولگارد، جی دیتا، بیت دیفندر، آویرا و پاندا سکیوریتی اشاره کرد.

کسپرسکی با نام‌هایی مانند کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.

البته از ابتدای عرضه آنتی ویروس‌های وب روت در ایران ( از سال 1387 )، برخی شرکت‌ها تلاش کرده‌اند تا مانع آشنایی کاربران ایرانی و مخصوصآ مشتریانشان با این برند مطرح آنتی ویروس که علاوه بر کیفیت و قدرت بالای شناسایی تهدیدات سایبری، بسیار سبک و کم حجم است، شوند.

آنتی ویروس‌های قدرتمند Webroot با گارانتی و پشتیبانی معتبر دورانتاش، تاکنون طی طرح‌های مختلف توسط شرکت‌های اینترنتی مانند شاتل، آسیاتک، داتک (رهام داتک)، صفرویک پرداز (شهراد شبکیه سابق ) و مبناتلکام و موسسات آموزشی فناوری اطلاعات مانند کندو و مجتمع فنی تهران توصیه و پیشنهاد شده و طی سال‌های گذشته به شرکت کنندگان و مربیان بیش از 100 رویداد استارتاپ ویکند ارائه شده است.

علاقه مندان جهت تهیه آنتی ویروس‌های وبروت می‌توانند به وب سایت شرکت دورانتاش به نشانی www.durantash.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]