اطلاعات تماس
  • 021261*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904104400314524

راهکار خلاق یک آژانس مسافرتی ایرانی برای سفر به آمریکا

کد: 139904104400314524

https://bit.ly/2CRxeyE

، (اخبار رسمی): PITUS پروژه‌ای است که برای اولین بار در ایران توسط آژانس مسافرتی پارسوآ‌ اجرایی شده است. این پروژه در قالب تور تهران-مکزیک به دارندگان ویزاهای معتبر مهاجرتی و غیرمهاجرتی آمریکا امکان می‌دهد تا به این کشور سفر کنند.

راهکار خلاق یک آژانس مسافرتی ایرانی برای سفر به آمریکا
خوش‌آمدگویی به افرادی که برای قرنطینه شدن وارد مکزیک شده‌اند.
راهکار خلاق یک آژانس مسافرتی ایرانی برای سفر به آمریکا
مدیریت مجموعه‌ی پارسوآ، نوید شاه‌محمدی در همراهی گروه دوم مسافرین مکزیک
راهکار خلاق یک آژانس مسافرتی ایرانی برای سفر به آمریکا
تعدادی از مسافرین گروه دوم، در حال ورود به فرودگاه مکزیک

PITUS پروژه‌ای است که برای اولین بار در ایران توسط آژانس مسافرتی پارسوآ‌ اجرایی شده است. این پروژه در قالب تور تهران-مکزیک به دارندگان ویزاهای معتبر مهاجرتی و غیرمهاجرتی آمریکا امکان می‌دهد تا به این کشور سفر کنند.

به فاصله‌ی کوتاهی پس از شروع ریاست جمهوری دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ مسافرت به آمریکا برای ایرانیان پیچیده و دشوارتر از هر زمان دیگر شد. قوانین بی‌سابقه و محدودکننده‌ی مهاجرتی و صدور ویزا برای شهروندان ایران، اعضای خانواده‌ها را از یکدیگر جدا کرد، تحصیل در آمریکا را با موانعی بلند مواجه کرد و صاحبان ایرانی کسب و کار و سرمایه‌گذاری در آمریکا را به دردسر انداخت. در کمال ناباوری، این دشواری‌ها فقط شامل متقاضیان ویزای آمریکا نبود و دارندگان ویزاهای معتبر را هم دربرگرفت.

در پی شیوع ویروس کرونا و در پی آن محدودیت‌های گسترده‌ی مسافرتی و لغو پروازهای بین‌المللی مسافرت به آمریکا برای ایرانیان پیچیده و دشوارتر از هر زمان دیگر شد. بر اساس فرمان اجرایی شماره‌ی ۹۹۹۲ ریاست جمهوری ایالات متحده ورود کسانی که از ایران عازم این کشور می‌شوند ممنوع است مگر پس از ۱۴ روز اقامت در کشور ثالث. مشکل اینجاست که در حال حاضر به دلیل محدودیت‌های پروازی و ممانعت کشورهای اروپایی از ورود به مرزهایشان، امکان قرنطینه در کشور ثالث هم بسیار دشوار است.

آژانس مسافرتی پارسوآ با آگاهی کامل از قوانین و مقررات فعلی ورود به خاک آمریکا و بعد از هفته‌ها برنامه‌ریزی، رایزنی و تلاش پیگیرانه، تنها آژانسی در ایران است که توانسته گامی بزرگ برای مقابله این مشکل و حل مسئله‌ی ورود ایرانیان به آمریکا بردارد. PITUS درواقع یک پروژه‌ی قانونی است برای سفر دارندگان ویزاهای معتبر آمریکا.

با پروژه PITUS در صورتی که دارای یکی از ویزاهای معتبر آمریکا باشید، می‌توانید بعد از سفر به مکزیک و اقامت ۱۴ روزه در این کشور به عنوان قرنطینه وارد خاک آمریکا شوید. دلیل انتخاب مکزیک آن است که اولاً از نظر دولت آمریکا جزو کشورهای سفید محسوب می‌شود و بنابراین قرنطینه ۱۴ روزه در آن مجوز ورود به خاک آمریکا را صادر می‌کند و دوماً ایرانیان با داشتن ویزای آمریکا مجاز به ۱۸۰ روز اقامت در این کشور هستند و نیاز به ویزای دیگری ندارند.

تا به امروز ۵۷ نفر از طریق پروژه‌ی PITUS بدون هیچ مشکلی موفق به ورود به خاک آمریکا شده‌اند. در حال حاضر ۳۵ نفر هم در مکزیک حضور دارند و در روزهای آینده به سوی آمریکا پرواز خواهند کرد. این پروژه در روزها و هفته‌های آینده ادامه خواهد یافت و تعداد بیشتری از هم‌وطنان را که در ماه‌های گذشته موفق به سفر به آمریکا نشده‌اند راهی این کشور خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

Nodid

اطلاعات تماس
  • 021261*****
[نمایش اطلاعات]