اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990410440129620

هوآوی با ۴۲ پله صعود، در لیست ۱۰ شرکت برتر نوآور جهان قرار گرفت

کد: 13990410440129620

https://bit.ly/31Mq4X6

، (اخبار رسمی): در گزارشی که به تازگی از سوی گروه مشاوران بوستون منتشر شده، لیستی از ۵۰ شرکت برتر جهان در زمینه‌ی نوآوری اعلام شده است. نام شرکت هوآوی در رتبه‌ ششم این لیست دیده می‌شود.

هوآوی با ۴۲ پله صعود، در لیست ۱۰ شرکت برتر نوآور جهان قرار گرفت
هوآوی با ۴۲ پله صعود، در لیست ۱۰ شرکت برتر نوآور جهان قرار گرفت

شرکت «گروه مشاوران بوستون» (BCG) که شرکتی مطرح در زمینه‌ مشاوره‌ مدیریت کسب‌وکار است و در ماساچوست آمریکا فعالیت می‌کند، به تازگی لیستی از ۵۰ شرکت برتر جهان در زمینه‌ نوآوری منتشر کرده که نام هوآوی در رتبه‌ی ششم این لیست دیده می‌شود.

طبق این گزارش هوآوی موفق شده رشد چشم‌گیر ۴۲ پله‌ای را تجربه کند و بالاتر از شرکت‌هایی چون IBM، سونی، فیس‌بوک، سیسکو و حتی تسلا قرار بگیرد.

شرکت هوآوی از سال 2014 تاکنون در لیست ۵۰ شرکت نوآور از نگاه ‌BCG رتبه داشته است، اما این نخستین بار است که این شرکت موفق شده به جایگاه ۱۰ شرکت نخست راه پیدا کند.

یکی از معیارهای حضور در این لیست، بررسی حضور شرکت‌ها در بازارهایی غیر از بازار داخلی کشورشان است که هوآوی در این زمینه عملکرد مثبتی دارد. از سوی دیگر هوآوی به‌ عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی، سالانه بیش از ۱۰ درصد از درآمد خود را به تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهد که میزان این سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۱۹ به ۱۳۱.۶۵۹ میلیون یوآن رسیده که شامل ۱۵.۳ درصد از درآمد کل هوآوی است.

هوآوی فقط برای تکنولوژی نسل پنج (5G) در دهه گذشته بیش از ۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده که همین سرمایه‌گذاری باعث شده تا هوآوی در حوزه نسل پنج به‌عنوان رهبر جهانی این تکنولوژی شناخته شود.

علاوه بر فعالیت‌های مخابراتی، هوآوی در سال‌های اخیر در بخش محصولات تجاری نیز سبد کالایی خود را متنوع کرده است. جدا از گوشی‌های هوشمند، هوآوی در حوزه تولید چیپست‌های Kirin، ساعت‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ و تبلت در حوزه سخت‌افزاری رشد قابل توجهی داشتند. در حوزه نرم‌افزاری نیز هوآوی سرویس‌های موبایلی هوآوی را با موفقیت عرضه کرده و همچنین رابط کاربری اختصاصی خود یعنی EMUI را با نوآوری‌های جدیدی تکمیل کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]