اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990410440139620

سری گوشی‌ هوشمند Huawei Mate 40 اکتبر معرفی و عرضه خواهد شد

کد: 13990410440139620

https://bit.ly/31LoKDO

، (اخبار رسمی): گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که تولید و عرضه‌ سری گوشی هوشمند Huawei Mate 40 با تاخیر انجام خواهد شد. اما هوآوی اعلام کرده سری Mate 40 مطابق با زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده در پاییز رونمایی می‌شود.

سری گوشی‌ هوشمند Huawei Mate 40 اکتبر معرفی و عرضه خواهد شد
سری گوشی‌ هوشمند Huawei Mate 40 اکتبر معرفی و عرضه خواهد شد

مانند سال‌های گذشته نسل جدید پردازنده Kirin هوآوی در پاییز عرضه خواهد شد و معمولا گوشی‌های سری Mate هوآوی اولین دستگاه‌هایی هستند که از جدیدترین چیپ‌ست استفاده می‌کنند. اما با توجه به محدودیت‌هایی که برای هوآوی ایجاد شده است، گمانه‌زنی‌هایی در این زمینه وجود داشت که تولید انبوه و عرضه‌ Huawei Mate 40 با تاخیر انجام خواهد شد.

اما بر خلاف این گفته‌ها، گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که سری گوشی هوشمند Huawei Mate 40 مطابق با زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده عرضه خواهد شد و پردازنده‌ ۵ نانومتری این گوشی نیز تا اواسط ماه سپتامبر به هوآوی تحویل داده می‌شود. همچنین تمام چیپ‌های مورد نیاز این شرکت در حجم درخواستی، تا اواسط سپتامبر ۲۰۲۰ در اختیارش قرار خواهند گرفت.

در گزارش منتشر شده آمده «هوآوی گوشی موبایل Mate 40 مجهز به پردازنده ۵ نانومتری Kirin را طبق انتظار، در ماه اکتبر عرضه خواهد کرد. ما می‌توانیم در ۳ماهه‌ چهارم سال جاری حدود ۸ میلیون گوشی موبایل Mate 40 تامین کنیم.»

معماری داخلی Huawei Mate 40

 سری گوشی‌های  Mate 40 از یک پردازنده‌ ۵ نانومتری Kirin استفاده خواهند کرد. این چیپ باید از ترکیب یک پرازنده‌ی مرکزی با معماری Cortex A77/A  یا A78 و پردازنده‌ گرافیکی با معماری Mali G77/G78 GPU استفاده کند. چنین ترکیبی، کارایی بهتر صفحه نمایش گوشی در رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را تضمین خواهد کرد و کارایی پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

هرچه به زمان ارائه این محصول نزدیک‌تر شویم، اطلاعات بیشتری در مورد خصوصیات پرچمدار جدید هوآوی منتشر خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]