اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904104402214646

پنجره دوجداره یو پی وی سی چیست؟

کد: 139904104402214646

https://bit.ly/2Bx2Zgl

، تهران , (اخبار رسمی): پنجره های دو جداره دارای نوعی شیشه عایق هستند که این عایق می تواند در تابستان از ورود گرما به داخل ساختمان و در زمستان از ورود سرما به داخل آن جلوگیری کند. ما در ادامه قصد داریم در مورد پنجره دوجداره و انواع آن صحبت کنیم.

امروزه یکی از معروف ترین تجهیزات هر ساختمانی پنجره های دو جداره می باشند به گونه ای که تقریبا همه ما با نام این پنجره ﺁشنا هستیم. پنجره دوجداره مزایای بسیار زیادی دارد و به همین دلیل وقتی شما برای خرید وسیله ای برای ساختمان به فروشگاهی بروید و از ﺁن ها در مورد محصولاتی که باعث صرفه جویی در انرژی ساختمان می شوند سوال کنید مطمئنا یکی از تجهیزاتی که نام می برند پنجره دو جداره است.

پنجره دو جداره چیست؟

در واقع به پنجره های عایق پنجره های دو جداره می گویند. ساختار این نوع پنجره ها ترکیبی از دو یا چند صفحه شیشه ای است که این اجزا با استفاده از یک اسپیسر از هم جدا شده اند. علاوه بر این با استفاده از یک درزگیر اولیه و یک درزگیر کمکی در ساختار این پنجره ها سبب شد که پنجره های دو جداره کاملا نفوذ ناپذیر مهر و موم شوند. در واقع مجموع این تجهیزات سبب به وجود آمدن پنجره های دو جداره شد. لازم به ذکر است بدانید در بین صفحات شیشه ای این نوع پنجره فضایی وجود دارد که با هوا پر شده است.

 پنجره ها می توانند تراکم هوای سرد در داخل منزل را کاهش دهند و در این صورت شما بدون احساس سرما به راحتی می توانید کنار پنجره بنشینید. البته پنجره های دو جداره موجود در بازار انواع مختلفی که دارند که شامل پنجره دوجداره upvc،  پنجره دوجداره آلومینیومی و پنجره دوجداره چوبی می باشد.  در واقع در سال 1360 اولین نمونه های پنجره دو جداره در اروپا ساخته و عرضه شد که بعدها آلمانی ها با پیشرفت در این زمینه توانستند پنجره دوجداره UPVC را بسازند. امروزه این پنجره ها یکی از پرکاربردترین پنجره ها در صنایع ساختمانی بشمار می روند. که در ادامه مطلب با پنجره دوجداره upvc انواع پنجره دوجداره upvc  آشنا می شوید.

پنجره دوجداره UPVC

در واقع این نوع پنجره های دو جداره از پروفیل های UPVC ساخته می شوند. upvc ساخته شده از مشتقات نفت خام است و در برابر تغییرات سرما و گرما بسیار ایمن و مستحکم است و تغییر شکل نمی دهد. روش ساخت این نوع پنجره های دو جداره به این صورت است که ابتدا پروفیل های UPVC را در سایزهای مختلف برش می زنند و سپس گالوانیزه مخصوص با ضخامت 5/1 میلیمتر را به صورت سرتاسری در داخل پروفیل می اندازند و کنج های پنجره را به وسیله دستگاه جوش به یکدیگر جوش داده می دهند. در مرحله بعد یراق آلات مخصوص در قسمت های بازشو پنجره نصب می شود. لازم به ذکر است بدانید نکته ای که در این نوع پنجره های دو جداره بسیار حائز اهمیت است استفاده از گالوانیزه های U شکل و یا قوطی شکل در داخل پنجره است. 

به همین دلیل وجود گالوانیزه با ضخامت 5/1 میلیمتر و با ابعاد استاندارد در داخل این نوع پنجره ها بسیار مهم است. این نوع پنجره ها هم انواع مختلفی دارند که از جمله انواع پنجره دوجدارهupvc  می توان به پنجره های یو پی وی سی لولایی، کشویی، فولکس واگنی و آکاردئونی اشاره کرد. نکته دیگری که در زمان استفاده از پنجره دوجداره upvc   باید بدانید این است که در زمان استفاده از پروفیل های  upvcدر این نوع پنجره ها حتما باید ابعاد و محل نصب پنجره دوجداره از نظر فشار های وارده از طرف باد باید بررسی شود. 

تعویض پنجره دوجداره

یکی از مهم ترین دغدغه های مصرف کنندگان تعویض پنجره دوجداره یو پی وی سی با پنجره های قدیمی است. بسیاری از افراد به دلایل زیادی مثل صرفه ‌جویی در مصرف انرژی، جلوگیری از گسترش آلودگی‌ های صوتی، افزایش امنیت خانه و محیط کار،  کمک به محافظت از محیط زیست، مقاومت در برابر زلزله و ... خواهان تعویض پنجره های قدیمی خود با پنجره های دوجداره هستند. در این راستا باید بدانید به دلیل اینکه پنجره های دو جداره یو پی وی سی دارای ساختار خاصی هستند قابلیت جایگزینی و نصب در تمام سایزها و محل ها را دارند. از این رو دیگر نگران تعویض پنجره های خود نباشید چرا که می توانید پنجره های دو جداره را در سریع ترین زمان ممکن نصب کنید و زیبایی منزلتان را چندین برابر کنید.

حال اگر شما با چنین مشکلی مواجه شدید و به دنبال تعمیرکاری برای تعمیر پنجره دوجداره در تهران و یا رگلاژ پنجره دوجداره در تهران هستید باید بدانید با توجه به هزینه ای که برای خرید این پنجره ها صرف کرده اید باید یک تعمیرکار و نصاب ماهر و خبره ای تعمیر ﺁن را انجام دهد. لذا برای تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره در تهران سراغ تعمیرکار متخصص و حرفه ای بروید که هم دارای مدارک آموزشی معتبر و هم تجربه کاری باشد تا بتواند هر گونه نقص و ایرادات پنجره های دو جداره upvc را رفع کند. علاوه براین کیفیت کار و قیمت مناسب و عملکرد سریع از دیگر ویژگی هایی است که باید یک نصاب و تعمیرکار حرفه ای داشته باشد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی چیست؟

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

upvcrepair

بردیا پنجره علاوه برتولید درب وپنجره اولین مجموعه در ایران است که دست به ابتکار زده وتیم‌ خدمات وتعمیر را در سال 89 ایجاد کرد و شروع به سرویس خدمات به هموطنانی که با مشکل عدم سرویس وخدمات از جانب شرکتهایی که به آنها درب وپنجره فروخته بودند کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان