اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904104402314605

خرید گوسفند زنده از دامکالا

با سایت دامکالا خرید گوسفند زنده هم آنلاین شد!

کد: 139904104402314605

https://bit.ly/3giLIGr

، (اخبار رسمی): دامکالا محیطی کاملا سالم و بهداشتی برای پرورش و خرید گوسفند زنده است. این سایت دارای مجوز رسمی دامداری از جهاد کشاورزی است و از بروزترین امکانات و تخصصی‌ترین تیم برای ارائه خدمات استفاده می‌کند.

با سایت دامکالا خرید گوسفند زنده هم آنلاین شد!
خرید گوسفند زنده
با سایت دامکالا خرید گوسفند زنده هم آنلاین شد!
گوسفند زنده
با سایت دامکالا خرید گوسفند زنده هم آنلاین شد!
خرید گوسفند

با سایت دامکالا خرید گوسفند زنده هم آنلاین شد و شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به این سایت نسبت به خرید اقدام کنید. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی پیرامون خرید گوسفند زنده، فروش گوسفند زنده و قیمت گوسفند در اختیار شما قرار دهیم.
 
سایت دام کالا
با توجه به پیشرفتی که امروزه در دنیای صنعت شکل گرفته است شاهدیم که بیشتر حرفه‌ها از حالت سنتی گذشته خارج شده‌اند و به صورت مکانیزه و صنعتی اداره می‌شوند؛ زیرا قطعا استفاده از ادوات صنعتی و جایگزین شدن آن با روش‌های رایج گذشته بازدهی و نتیجه‌گیری مطلوب‌تری دارد.
در رابطه با دامداری و پرواربندی گوسفندان نیز باید اشاره کرد که به دلیل مصرف گوشت قرمز در کشور و نیاز مردم به این مواد غذایی، عرضه و تولید این محصول روند صعودی دارد و ما نیاز به دامداری‌هایی داریم که بتواند پاسخگوی نیاز مردم در ارائه گوشت قرمز باشد.
اما آنچه ما در گذشته از روش‌های دامپروری می‌دانیم سنتی و چرا گاهی بوده، در این روش در بسیاری موارد به دلیل نبود نظارت کافی و کمبودهای چراگاه‌ها، بسیاری از گوسفندان از کیفیت مناسب گوشت برخوردار نبودند. همچنین در برخی از دامداری‌های سنتی از روش خوراک دهی با نان خشک استفاده می‌شود که این نان خشک آلوده به انواع قارچ‌ها و انگل‌ها بود و کیفیت پروتئین و گوشت گوسفند با این روش‌های سنتی پایین آمده و دارای انواع بیماری‌های انگلی و قارچی هستند.
در سمت دیگر دامداری‌های صنعتی و مکانیزه قرار دارند که با نظارت کامل دامپزشکان و متخصصان علوم تغذیه دامی، با خوراک اصولی و پرواربندی علمی، به بالاترین کیفیت گوشت گوسفند دست پیدا کرده‌اند و عاری از هرگونه بیماری و انگل داخل گوشت خود هستند.
دامداری دامکالا نیز با استفاده از همین روش‌های صنعتی و مکانیزه به پرواربندی گوسفندان می‌پردازد تا بالاترین کیفیت گوشت گوسفند را در اختیار مشتریان قرار دهد. دامکالا همچنین امکان خرید گوسفند زنده را نیز آنلاین و اینترنتی فراهم نموده است.
                     
خرید گوسفند زنده از دامکالا
نحوه خرید گوسفند زنده از دامکالا کار پیچیده‌ای نیست؛ شما می‌توانید با مراجعه به سایت دامکالا در صفحه نخست با مشاهده رنگ، نژاد، وزن و قیمت گوسفند زنده ، کسب اطلاعات کنید.
یکی از مزیت‌های دامکالا این است که شما دیگر اتلاف وقت نخواهید داشت بلکه تمام پروسه خرید به صورت اینترنتی صورت میگیرد و نیاز به حضور فیزیکی شما نیست.
خرید گوسفند زنده به صورت آنلاین به دقت بیشتری نیاز دارد زیرا لازم است که شما تمام ویژگی‌های مورد نظر را در نظر بگیرید؛ سپس برای خرید اقدام کنید.
در دامکالا این امکان برای شما وجود دارد که حتی نژاد و نوع گوسفند را خودتان انتخاب کنید؛ چون تمام ویژگی‌ها با آخرین تغییرات در بانک اطلاعاتی دامکالا ذخیره شده است و امکان مشاهده برای مشتریان فراهم است.
در ابتدا نیاز است شما تمام ویژگی‌های مد نظر را برای خرید گوسفند به صورت آنلاین در نظر بگیرید. یکی از فاکتورهای مهم توجه به وزن گوسفند است؛ چون وزن در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود. طبیعتا هر چقدر وزن انتخابی شما بیشتر باشد قیمت نیز افزایش خواهد یافت. اما به عنوان توصیه بهتر است در هنگام خرید گوسفند، وزن بالاتر را انتخاب کنید؛ به این دلیل که گوشت بیشتری خواهید داشت و برای شما مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.
یکی دیگر از مزیت‌های خرید اینترنتی گوسفند این است که شما هیچ گونه واسطه‌ای برای خرید ندارید؛ بلکه مستقیما از طریق سایت دامکالا برای خرید گوسفند زنده اقدام می‌کنید و این امر در کاهش هزینه نهایی برای شما کمک می‌کند.
امکان انتخاب انواع نژاد گوسفند نیز در سایت دامداری دامکالا فراهم است. شما می‌توانید از انواع نژادهای گوسفند مانند گوسفند افشاری، گوسفند مهربانی، گوسفند شال، گوسفند قزل و ... برای خرید خود انتخاب کنید.
برای خرید گوسفند کافیست شما به سایت دامکالا مراجعه کنید و در صفحه نخست ویژگی محصول مورد نظر را بررسی کنید و با ثبت سفارش نسبت به خرید اقدام کنید. 
شما باید تمامی مراحل خرید گوسفند را به صورت آنلاین انجام دهید؛ به این صورت که ابتدا با در نظر گرفتن گوسفند با وزن مشخص دکمه خرید را انتخاب کنید (توجه داشته باشید که هنوز خرید شما ثبت نهایی نشده است). در این بین اگر درخواست قصاب داشته باشید، باید در فیلد مشخص علامت بزنید تا برای شما ثبت شود. هزینه ارسال قصاب در دامکالا برای مشتریان کاملا رایگان است.
در مرحله بعدی شما با ثبت اطلاعات خود و درج آدرس محل سکونت وارد مرحله پرداخت هزینه خواهید شد. توجه داشته باشید که آدرس و شماره تلفن را دقیق بدون اشتباه تایپی وارد کنید تا مشکلی به وجود نیاید.

دامکالا و قیمت فروش گوسفند زنده
ثبت نهایی سفارش شما بعد از پرداخت قیمت گوسفند فعال خواهد شد. شما از طریق همان صفحه پیگیری می توانید پرداخت قیمت را به صورت الکترونیک انجام دهید و شماره پیگیری سفارش خود را از طریق پیامک دریافت کنید. در این حالت خرید گوسفند زنده برای شما در لیست ارسالی‌ها قرار می‌گیرد و در زمان مقرر با هماهنگی به شما ارسال می‌شود.
دام کالا هیچگونه هزینه اضافی به غیر از قیمت گوسفند زنده، در قبال ارسال و فروش گوسفند زنده از شما دریافت نخواهد کرد؛ همچنین امکان ارسال قصاب رایگان نیز برای مشتریان فراهم است. شما م‌یتوانید با اطمینان از دامکالا خرید گوسفند زنده به صورت آنلاین داشته باشید. دامکالا ارسال گوسفند را در زمان مشخص برای شما ارسال می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]