اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904144407614661

یادگیری اصطلاح های زبان انگلیسی

آشنایی با english idiom های پر کاربرد

کد: 139904144407614661

https://bit.ly/2ZFFVE1

، تهران , (اخبار رسمی): تسلط بر اصطلاحات زبان انگلیسی می تواند به شما در داشتن مکالمه بهتر با دیگران بسیار کمک کند. اما برای یادگیری آن ها می بایست نکاتی را در نظر داشته باشید و آموزش های مناسبی را نیز باید انتخاب کنید.

آشنایی با english idiom های پر کاربرد
یادگیری اصطلاحات انگلیسی با فیلم و عکس در مانامو

اصطلاحات انگلیسی از جمله مهم ترین مواردی هستند که می بایست به هنگام یادگیری زبان انگلیسی به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید زیرا اصطلاح ها در زبان انگلیسی بسیار استفاده می شوند و یادگیری آن ها بسیار ضروریست.
اما نکته ای که به هنگام یادگیری English idiom ها باید در نظر داشته باشید این است که آن ها را کلمه به کلمه ترجمه نکنید زیرا بیشتر تمثیل و استعاره هستند و کلمه به کلمه معنی کردن، شما را به معنی و مفهوم صحیحی از آن عبارت نخواهد رساند.
اصطلاح ها در مکالمات انگلیسی روزمره بین انگلیسی زبانان بسیار استفاده می شود. بنابراین یکی از مواردی که مانامو برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی به زبان آموزان در نظر گرفته است، آموزش اصطلاحات کاربردی انگلیسی در موضوعات متنوع است که برای هر یک دسته بندی های جداگانه ای را نیز در نظر گرفته است.
اصطلاحات کاربردی زبان انگلیسی در مکالمات روزمره
در ادامه قصد داریم شما را با تعدادی از اصطلاحات پر کاربرد در زبان انگلیسی آشنا کنیم:


اصطلاح hit the books:
به معنی درس خواندن است و هنگامی به کار برده می شود که می خواهید بیان کنید قصد درس خواندن دارید.


اصطلاح hit the sack:
از این اصطلاح هنگامی استفاده می شود که می خواهید بیان کنید زمان رفتن شما به رختخواب است و بسیار خسته هستید.


اصطلاح twist someones arm:
از این idiom در مواقعی استفاده کنید که قصد انجام کاری را نداشته اید اما دیگران تلاش زیادی کرده اند تا بتوانند شما را متقاعد کنند تا آن کار را انجام دهید.


اصطلاح sit tight:
در صورتی که خطاب به کسی این اصطلاح را به کار ببرید، در واقع از وی درخواست صبوری دارید و از وی می خواهید که تا زمانی که به او اطلاعات کافی را نداده اید از انجام هر کاری خودداری کند.


اصطلاح face the music:
این عبارت بدین معناست که شما می بایست با واقعیت رو به رو شوید و عواقب کار خود را چه خوب و چه بد باشد بپذیرید.


اصطلاح under the weather:
در مواقعی که احساس خوشایندی ندارید، برای مثال احساس بیماری دارید، احساس خستگی می کنید و مانند این ها می توانید این Idiom را به کار برید.


اصطلاح blow off steam:
در مواقعی که احساس خشم و اضطراب دارید و قصد دارید که با انجام کار هایی مانند ورزش کردن و مانند این ها دوباره احساس راحتی را به خود باز گردانید، از این اصطلاح استفاده می شود.


اصطلاح look like a million dollars/bucks:
از این عبارت بیشتر برای تعریف و تمجید از خانم ها استفاده می شود و بدین معناست که شما بسیار شگفت آور و جذاب هستید.


اصطلاحت بسیار زیادی در زبان انگلیسی هستند که همان طور که گفته شد در مکالمه های روزانه بسیار استفاده می شوند. در صورتی که تمایل دارند این عبارت را بیاموزید به سایت مانامو مراجعه کنید.
همچنین جالب است که بدانید بسیاری از آموزش های مانامو، رایگان هستند و برای دسترسی به آموزش رایگان زبان انگلیسی می توانید به این صفحه مراجعه کنید. نکته جالب دیگری که باید بدانید این است که در مانامو امکان درآمدزایی از طریق یادگیری زبان وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی این لینک کلیک کنید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانامو

مانامو یادگیری ماندگار

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش