اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904154409414509

آغاز عرضه و فروش دوره آموزش وردپرس از1399/04/15

پکیج آموزش صفر تا صد وردپرس

کد: 139904154409414509

https://bit.ly/324jECT

، مرودشت , (اخبار رسمی): تولید کننده/ خدمات دهنده فعال عرصه دوره های آموزشی کشور، پکیج آموزش صفر تا صد وردپرس را با امکان ساخت سایت بدون دانش برنامه نویسی از 1399/04/15 به بازار مصرف عرضه کرد.

به گزارش روابط عمومی راه وردپرس، از 1399/04/15  عرضه پکیج آموزش ساخت سایت با وردپرسدر سایت راه وردپرس آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از ساخت یک سایت بدون دانش کد نویسی با وردپرس هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون آموزش ایجاد یک سایت وردپرسی به شما توضیح داده می شود را دارند.

مهران حسینی راد مدیرعامل راه وردپرس با اشاره به مزیت‌های این محصول/خدمت تازه گفت: تولید این محصول نتیجه 5 سال در زمینه کار با وردپرس و تلاش بوده و برای تولید این محصول از 30 خرداد 99 کار آغاز شده و هم اکنون  دوره آموزش وردپرس  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: شما می توانید برای خود با این پکیج یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید در این پکیج به شما آموزش ساخت فروشگاه در وردپرس و آموزش های مبتدی برای سئو و افزایش بازدید به شما توضیح داده می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت راه وردپرس به نشانی https://rahwp.com/product/wordpress-pack/ مراجعه کنند.

پکیج آموزش صفر تا صد وردپرس

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راه وردپرس

راه وردپرس بعد از چندین سال فعالیت قرار است ، منبع آموزشی باشد که بتوانید به راحتی با آن برای خود یک سایت حرفه ای راه اندازی کنید و گامی بلند برای رسیدن به آرزو هایتان بر دارید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]