اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904164411514684

مرحله دوم جشنواره داستان کوتاه بهاران

اعلام اسامی هیات داوران سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران

کد: 139904164411514684

https://bit.ly/3iQI4pk

، تهران , (اخبار رسمی): اسامی هیات داوران سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران اعلام و زمان ارسال آثار به این جشنواره تا روز 15 شهریور ماه 1399 تمدید شد.

به گزارش دبیرخانه سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران، همزمان با معرفی هیات داوران این جشنواره، زمان ارسال آثار به این مسابقه تمدید و تاریخ برگزاری مراسم پایانی و معرفی برگزیدگان این رویداد ادبی نیز مشخص گردید.

براساس این گزارش، علی خدایی، نفیسه مرشد زاده و سلمان باهنر به عنوان هیات داوران دوره نهایی این جشنواره معرفی شدند. همچنین علاقه مندان می توانند تا 15 شهریور ماه 1399 نسبت به ارسال آثار خود به این جشنواره اقدام نمایند. 

شرکت کنندگان در این جشنواره می بایست آثار خود را در قالب word به نشانی ایمیل: [email protected] ارسال نمایند. 

به گفته علی محمد نجاتی، دبیر سومین دوره جشنواره داستان کوتاه بهاران، آثار ارسالی نباید بیشتر از 5000 کلمه و کمتر از 1000 کلمه باشد. هر شرکت کنند می تواند فقط با یک اثر در جشنواره شرکت نماید و آثار ارسالی نباید پیش از این چاپ شده و یا در مسابقه دیگری برنده جایزه شده باشد. 

مراسم پایانی این جشنواره و اعلام برگزیدگان هفته آخر مهر ماه برگزار می شود و به سه نفر اول تندیس جشنواره و جوایز نقدی و به نفرات هفتم تا دهم نیز لوح تقدیر اعطا خواهد شد. 

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره داستان کوتاه بهاران تاکنون بیش از 200 اثر داستانی به این دبیرخانه وصول شده است. 

اعلام اسامی هیات داوران سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه بهاران خرد و اندیشه

چراغ موسسه بهاران خرد و اندیشه در سال ۱۳۹۳ روشن شد. چراغی که تاکنون و پس از گذشت این سالها، همچنان و علی رغم مشکلات بسیاری که متوجه موسسه‌های فرهنگی مستقل در کشور است، روشن است و به راه خود ادامه می‌دهد. این موسسه جزو اولین موسسات مطالعات فرهنگی بینارشته ای است که اهتمام خود را برای تاسیس مدرسه حرفه‌ای داستان نویسی به کار برده و تاکنون بیش از ۴۰۰۰ نفر در دوره‌های مختلف آن شرکت جسته‌اند، هنرجویانی که هیچ گاه ارتباط شان را با بهاران قطع نکرده‌اند و همواره در بسیاری از برنامه ها، نشست‌ها و یادمان‌های موسسه حضوری پرشور داشته‌اند. این موسسه، در سه محور اصلی: مدرسه داستان، مدرسه هنر و مدرسه اندیشه؛ برگزاری نشست‌ها، دوره‌ها و جلسات نقد و بررسی و سایر برنامه‌های خود را ارائه کرده است. در مدرسه داستان نویسی بهاران تاکنون نویسندگان خوب و اساتید برجسته کشور به آموزش علاقه‌مندان در ژانرهای مختلف پرداخته‌اند. همچنین در مدارس هنر و اندیشه بهاران نیز نام آوران بسیاری به ایراد سخنرانی و برگزاری نشست ها و دوره های مختلف همت گماشته‌اند. نمایش فیلم‌های مستند و برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات موسیقی، سینما و ادبیات از دیگر برنامه های این موسسه می‌باشد. برگزاری دو دوره جایزه داستان و شعر بهاران که با استقبال بسیاری از نویسندگان و شاعران جوان کشور روبرو بوده‌است، از مهم ترین رویدادهای فرهنگی بهاران می‌باشد. داشتن سالن های مناسب، برخورداری از پلاتو و نیز کافه بهاران از دیگر امکاناتی است که بهاران برای تکمیل سرویس فرهنگی خود ایجاد کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش