اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904174414514696

درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک و انواع آن

کد: 139904174414514696

https://bit.ly/2ZL3kUA

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از درب اتوماتیک بسیار رایج شده است مزایای بسیار زیادی برای استفاده از این درها وجود دارد.مزایای گفته شده با توجه به فضاهای مختلف زندگی دارای ویزگیهای مختلفی است.

درب اتوماتیک
یاشیل در ارائه کننده انواع درب اتوماتیک ، شیشه ای، برقی و کرکره ای

درب اتوماتیک انواع مختلفی دارد که توسط شرکت های متفاوتی ساخته و ارائه بازار می شود امروزه این درب ها به خاطر سهولت و راحتی و لوکس بودن آنها به عنوان یکی از ضروریات  در ساختمان ها استفاده می شود

انواع درب اتوماتیک:

درب اتوماتیک انواع و اقسام مختلفی دارد که توسط شرکت های متفاوتی ساخته و ارائه بازار می شود امروزه این درب ها به خاطر سهولت و راحتی و همچنین لوکس بودن آنها به عنوان یکی از ضروریات  در ساختمان ها استفاده و بکار گرفته می شود .

دربهای اتوماتیک از لحاظ ساختاری به ۶ گروه تقسیم می شود :

درب اتوماتیک تاشو:

مناسب برای ورودی هایی با دهانه کم عرض می باشد  نوع رایج آن درب اتوبوسها است.

درب اتوماتیک تلسکوپی :

در این مدل درب اتوماتیک به مانند تلسکوپ بالهایش در حالت کشویی روی هم قرار می گیرد در مکانهایی با عرض کلی پایین مناسب است.

درب گردان و چرخشی :

این مدل درب اتوماتیک به صورت گردان و چرخشی می باشند  و در مکانهایی که عبور و مرور عابر پیاده زیاد باشد عبور و مرور را تسهیل و کنترل میکند  و سه یا چهار بال در اندازه های مختلف دارد .

درب اتوماتیک کشویی یا ریلی :

دربهای بزرگ به صورت کشویی به سمت چپ و یا راست حرکت می کنند و برای مکانهایی مناسب است که بخواهید بیشتر از فضای محیط استفاده کنید چون در زمان باز و بسته شدن فضایی  را اشغال نمیکند به دو گروه ریلی پارکینگی و ریلی شیشه ای تقسیم میشود دربهای ریلی پارکینگی مناسب برای حیاط هایی است که فضای کوچکی دارند و نصب این درب کمک میکند تا فضای بیشتری داشته باشید همچنین درب اتوماتیک ریلی شیشه ای برای محلهایی مناسب است که ورودی های کوچکی دارند که با نصب درب اتوماتیک ریلی یا کشویی میتوانید از فضای کوچک به بهترین نحو استفاده شود.

درب قوسی یا محدب :

ظاهری مدرن و زیبا دارد این نوع دربها به فضای بیشتری برای نصب نسبت به دربهای دیگر دارد شکل دایره ای و نیم دایره ای دارد ، دایره ای دارای ۸ لت و نیم دایره ای دارای ۴ لت  میباشد.

درب اتوماتیک کرکره ای :

امنیت بالایی دارد ،ظاهر زیبایی دارد ،از طریق ریموت کنترل باز و بسته میشود و مناسب درب پارکینگ ، سوله ها ، مراکز صنعتی می باشد  حتی  ممکن است برای حفاظت از پنجره ها از این نوع دربها استفاده شود .دربهای کرکره ای همانند دربهای کرکره ای قدیمی میباشد فقط آنها دستی بالا و پائین میشدند و در قسمت پائین درب یک قفل به آن زده میشد ولی کرکره برقی توسط ریموت کنترل بالا و پائین میشود و دیگر نیاز به قفل و کلید نیست البته در صورت قطع برق قابلیت باز و بسته شدن دستی را دارا میباشد.

قطعات دربهای اتوماتیک :

موتور الکتریکی،گیربکس(جعبه دنده)، برد الکترونیکی ، تیغه، یاتاقان بلبیرینگ، چشمی، چراغ فلاشر، تجهیزات امنیتی شامل سنسورهای مادون قرمز ، کلیدهای کنترل دستی ، ریموت کنترل البته قابل ذکر است که هر کدام از درها تعدادی لوازم و قطعات مخصوص خود دارند ما در اینجا به چند مورد اشاره کردیم.

استفاده از درب های اتوماتیک بسیار رایج شده است مزایای بسیار زیادی برای استفاده از این درها وجود دارد.مزایای گفته شده با توجه به فضاهای مختلف زندگی دارای ویزگیهای مختلفی است.

مزایا درب های اتوماتیک و صرفه جویی در مصرف انرژی

درب اتوماتیک با یک سیستم خاص کار می کنند فقط در صورت نیاز باز می شود و در نتیجه از هدر رفتن انرژی گرمایش  استفاده شده در ساختمان جلوگیری می شود همچنین این امکان وجود دارد که این دربها از طریق برق از انرژی بالائی برای کارکرد خود استفاده نکنند. به عبارت دیگر استفاده از این محصولات در ورودی های ساختمان نتایج بسیار موفقی را برای صرفه جوئی در مصرف انرژی از بسیاری جهات ارائه میدهد.همچنین جلوگیری میکند از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل ساختمان.

فراهم آوردن راحتی برای شهروندان معلول

این یک واقعیت مهم است که شهروندان دارای معلولیت می توانند با وجود درب اتوماتیک راحت تر رفت و آمد و تردد کنند به خصوص در ورودی ساختمانها ، این درها به آنها اجازه ورود آسان می دهد .بطور خودکار باز شدن درب یک مزیت بزرگ است .

محافظت از محیط های بهداشتی

در محیط هایی که  بهداشت حرف اول را می زند این نوع درب ها  برای قطع ارتباط با بیرون و محیط الوده بسیار مناسب است . دربهای اتوماتیک بکار رفته در بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و مطب پزشکان  محیط بهداشتی را در داخل این مکان ها حفظ می کند . همچنین استفاده از این درب ها در رستوران ها و کافی نت ها و نهار خوری ها بخاطر سریع باز و بسته شدن انها مناسب است ، و باعث جلوگیری از گرد و غبار به داخل این اماکن می شود .

دربهای اتوماتیک بدون استفاده از دست

درب اتوماتیک این ویژگی را دارد که شما بدون اینکه بخواهید از دستتان برای باز کردن آنها استفاده کنید خودش به طور خودکار باز می شود  و این خود کمک کننده است برای بچه ها از نظر بهداشتی و هم از نظر اینکه اگر شخصی چمدان و ساکی در دست داشت یا کودکی در بغل داشت براحتی میتواند از آن عبور کند.

این مدل دربها زیبایی و جلوه خاصی به ورودی ساختمان میدهد.

میتوان ساعت تنظیم عملکرد آن را با توجه به ساعات شبانه روز و فصل های سال تغییر داد.

درب اتوماتیک نسبت به دربهای قدیمی از امنیت بالاتری برخوردارند.

درب اتوماتیک بدن سر و صدا باز و بسته میشوند و نسبت به دربهای قدیمی و غیر اتوماتیک مزیت دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یاشیل در

گروه صنعتی یاشیل با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تهیه ،تولید و نصب انواع دربهای اتوماتیک شیشه ای با هدف جلب رضایت شما خریداران محترم که جزء اصلی ترین سرمایه های این شرکت میباشد راهی را آغاز نموده که تا کنون به پشتوانه همین رضایتمندی و دانش نیروهای متخصص و مجرب خود این راه ادامه داشته و با الطاف خداوند متعال وحسن اعتماد و انتخاب شما ادامه خواهد داشت.

اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان