اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904184415014687

از نظافت منزل، قالیشویی و... تا تعمیر یخچال، فریزر و لباسشویی با خدمات پین ورک

پین ورک چیست؟ چرا از خدمات Pinwork استفاده کنیم؟

کد: 139904184415014687

https://bit.ly/2WdzeID

، تهران , (اخبار رسمی): در اینجا قصد داریم یکی از شرکت‌های خدماتی را به شما معرفی کنیم که با ارائه انواع خدمات از جمله نظافت منزل و محل کار، تعمیرات و لوله کشی، کارواش، خشکشویی و… آسودگی خیال را برای شما به ارمغان آورده است.

پین ورک چیست؟ چرا از خدمات Pinwork استفاده کنیم؟
پین ورک، ارائه دهنده خدمات نظافت منزل، قالیشویی، مبل شویی، تعمیرات و...

پین‌ورک متعهدترین شرکت آنلاین خدمات در محل است و تمامی امور خدماتی که در طول روز به آن احتیاج پیدا می‌کنید رابا بهترین کیفیت و با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌کند

شاید شما هم به خاطر داشته باشید که مادران ما درست در ماه‌های آخر سال و یا بعد از هر جابجایی منزل به دنبال کارگر یا نظافتچی خانم یا آقای مناسب و البته قابل اطمینان، به هر دری می‌زدند و به ندرت پیش می‌آمد که از نیروی خدماتی که به او معرفی شده بود، راضی باشند. یا حتی به خاطر دارید که منزل شما نیاز به تعمیرات داشته و سردرگم بودید که چه کسی می‌تواند با کمترین هزینه و بدون اتلاف وقت این مسئله را حل کند و حالا چندسالی است که به مدد وجود شرکت‌های خدماتی، دیگر نیازی نیست با پرس و جو از دوست و آشنا و طی مسیرهای طولانی برای یافتن نیروهای خدماتی، خود را به زحمت بیندازیم.

پین‌ورک چیست؟

شرکت کارآفرینان پیشگام رایان که با نام تجاری Pinwork شناخته می‌شود، در حوزه‌ی خدمات آنلاین منزل در حال فعالیت است. این شرکت دانش بنیان تاکنون توانسته برای صدها نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کند.

خدمات پین ورک (Pinwork)

مشتریان از طریق سایت و اپلیکیشن پین ورک می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، از مطمئن‌ترین نیروی خدماتی آموزش دیده و حرفه‌ای بهره مند شوند. همچنین افراد می‌توانند قیمت خدمات قابل ارائه در پین ورک را از نظافت تا کارواش و کلیدسازی و تعمیرات و… به صورت آنلاین دریافت کرده و حتی با سایر شرکت‌های خدماتی نیز مقایسه کنند تا در نهایت به کمک متخصصین پین ورک انتخابی به صرفه داشته و خدماتی با کیفیت را تجربه کنند. در ادامه با مهمترین خدمات پین ورک آشنا می‌شوید.

مهمترین خدمات پین ورک

نظافت

اگر برای نظافت منزل وقت کافی ندارید و می‌خواهید کارها هر چه سریع‌تر و با کیفیت و دقت بالا انجام شود و هیچ کاری از قلم نیفتد از پین‌ورک کمک بگیرید.
تنها کافیست از طریق اپلیکیشن پین ورک نوع نظافت (منزل، محل کار، پارکینگ و راه پله و…) به همراه مدت زمان مورد نیاز برای نظافت را انتخاب کنید تا نزدیک‌ترین نظافتچی آقا یا خانم به انتخاب شما و با مناسب‌ترین قیمت بر روی اپلیکیشن به شما معرفی گردد.

https://pinwork.ir/top-category/cleaning-and-washing

برق و الکترونیک

اگر نگران تعمیر و بررسی ماهانه آسانسور ساختمان خود هستید یا سیم کشی منزل و محل کار شما دچار مشکل شده، پین ورک آماده ارائه هرگونه خدمات تخصصی در زمینه برق الکترونیک از نصب آنتن، دوربین مدار بسته، آیفن تصویری تا نصب لوستر و روشنایی است.

تعمیر، لوله کشی و تاسیسات

وقت یافتن شماره تلفن تاسیساتی و لوله کش از روی دیوار نوشته‌ها به سر آمده، در پین ورک تمامی خدمات لوله کشی و تاسیسات من جمله نصب شیرآلات و لوازم بهداشتی، نصب و تعمیر شوفاژ و اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب، شوفاژ و پکیج و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و… انجام می‌پذیرد.

قالیشویی و مبل شویی

نگران نظافت قالی و مبل منزل و محل کار خود نباشید، با پین ورک بهترین نیروهای متخصص قالیشویی تهران را پیدا خواهید کرد، پس درباره نوع خدمات مورد نیاز خود به پین ورک کمی اطلاعات دهید تا بهترین متخصص را به شما معرفی کند.

اسباب کشی و جابجایی

اگر تا به حال فکر می‌کردید اسباب کشی یکی از طاقت‌فرساترین کارهاست که طی انجام آن آسیب زیادی به وسایل شما وارد می‌آید، با استفاده از خدمات اسباب کشی و حمل بار پین ورک نظرتان کاملا تغییر خواهد کرد.

سایر خدمات پین ورک

تمام خدماتی که در بالا ذکر شد تنها چند مورد از محبوب‌ترین خدمات آنلاین شرکت پین ورک بود. سایر خدمات این پلتفرم جذاب و کارآمد شامل خدمات باغبانی، سمپاشی منازل، دکوراسیون و بازسازی، تعمیر و سرویس تجهیزات اداری، خدمات خودرو و… هستند که با توجه به نیازتان می‌توانید به راحتی در سایت یا اپلیکیشن پین ورک از این خدمات استفاده کنید.

چرا استفاده از خدمات پین ورک؟

پین‌ورک متعهدترین شرکت آنلاین خدمات در محل است و تمامی امور خدماتی که در طول روز به آن احتیاج پیدا می‌کنید رابا بهترین کیفیت و با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌کند.

شرکت پین ورک تمام تلاش خود را با پشتیبانی بی نظیر خود جهت رفع مشکلات مربوط به کیفیت انجام خدمات، سلامت روحی و جسمی افراد متخصص و صلاحیت و مهارت متخصصین بکار می‌گیرد، تا کاربران خود را به مشتریان دائمی تبدیل کند.

اگر می‌خواهید خودتان در منزل نیاز روزمره به متخصص را برطرف کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقالات وبلاگ پین ورک به آدرس https://pinwork.ir/blog/ را مطالعه کنید و برای استفاده از خدمات بی نظیر پین ورک، کافیست وارد سایت پین ورک به آدرس pinwork.ir شوید و یا اپلیکیشن پین ورک را روی تلفن همراه خود نصب و از خدمات متنوع این شرکت استفاده کنید. با یک بار استفاده از خدمات بی‌نظیر پین ورک به همراه پشتیبانی قوی آن، برای همیشه به یکی از مشتریان دائم این شرکت خدماتی بی‌نظیر، می‌پیوندید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

Pinwork

شرکت کارآفرینان پیشگام رایان با نام تجاری پین‌ورک یک شرکت دانش بنیان در حوزه‌ی خدمات آنلاین منزل است. ما فعالیت خود را آغاز کردیم و تا کنون توانسته ایم هزاران درخواست را با موفقیت به پایان برسانیم. همچنین به دلیل اعتماد شما به پین ورک، صدها نفر تاکنون شاغل شده اند و در پلتفرم پین ورک مشغول به فعالیت هستند. پلتفرم پین ورک به عنوان تسهیل گر و واسطه، از طریق سایت و اپلیکیشن در سریع ترین زمان با پائین ترین هزینه، مطمئن ترین نیروی خدماتی حرفه ای را در اختیار مشتریان قرار می دهد. از طریق پین ورک میتوانید قیمت تمامی خدمات را از نظافت تا کارواش و کلیدسازی و تعمیرات و... به صورت آنلاین با متخصصین ما بررسی کنید و بهترین متخصص را از نظر قیمت و کیفیت انتخاب کنید. ما در پین ورک تیم های تخصصی بازاریابی، فنی، منابع انسانی، حسابداری و مالی و پشتیبانی داریم که با توجه به جدیدترین متدولوژی ها و در محیطی گرم و صمیمی و منظم، مشغول فعالیت هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]