اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990421442016094

فرصت محدود مشترکان صفرویک پرداز برای استفاده از آنتی ویروس های دورانتاش

استفاده مشترکان شرکت اینترنتی صفرویک پرداز از آنتی ویروس های دورانتاش

کد: 13990421442016094

https://bit.ly/3iWDuWv

، تهران , (اخبار رسمی): طی توافق شرکت های دورانتاش و صفرویک پرداز، مشترکان شرکت اینترنتی صفرویک پرداز ( شهراد شبکیه سابق )، امکان استفاده از آنتی ویروس های قدرتمند وبروت با پشتیبانی دورانتاش را برای مدت محدودی خواهند داشت.

استفاده مشترکان شرکت اینترنتی صفرویک پرداز از آنتی ویروس های دورانتاش
همکاری دورانتاش و صفرویک پرداز

وبروت تا مدت‌ها به عنوان قدرتمندترین ضد جاسوس افزار دنیا شناخته میشد و پس از خرید Prevx ، محصولی منحصر بفرد با نام Secure Anywhere را که سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا بود، تولید کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، طی توافق شرکت های صفرویک پرداز و دورانتاش، مشترکان شرکت اینترنتی صفرویک پرداز میتوانند برای مدت محدودی از آنتی ویروس های قدرتمند و بسیار سبک وبروت Webroot با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش برای حفاظت از اطلاعات و سیستم های کامپیوتری خود استفاده کنند.

مشترکان صفرویک پرداز برای دریافت لایسنس آنتی ویروس، در ابتدا به لینک باشگاه مشتریان صفرویک پرداز وارد شده و کد تخفیف دورانتاش را دریافت کرده و سپس به لینک اختصاصی دورانتاش که ویژه مشترکین صفرویک پرداز طراحی شده، وارد و آنتی ویروس مورد نظر خود را تهیه کنند.

همچنین شرکت دورانتاش در کلیه مراحل نصب و راه اندازی و پشتیبانی پس از نصب، همراه مشترکین خواهد بود.

درباره صفرویک پرداز 

شرکت صفرویک پرداز که در گذشته با نام شهراد شبکیه فعالیت میکرد، یکی از شرکت های ارائه دهنده سرویس های اینترنتی دارای مجوز سروکو ( Servco ) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

درباره دورانتاش 

شرکت دورانتاش، توزیع کننده سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران از سال 1385 شمسی می باشد.

درباره وبروت ( About Webroot )

وبروت که در سال 1997 میلادی ( 23 سال پیش ) تاسیس شده، سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری ( Cloud Security )، یادگیری ماشینی ( ML )، هوش مصنوعی ( AI ) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.

وبروت تا مدت‌ها به عنوان قدرتمندترین ضد جاسوس افزار دنیا شناخته میشد و پس از خرید شرکت امنیتی Prevx در سال 2011، محصولی منحصر بفرد با نام تجاری Secure Anywhere را که سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا بود را تولید و روانه بازارهای جهانی کرد.

شرکت Prevx همان شرکتی است که اولین بار موفق به شناسایی بدافزار ( ویروس ) فلیم ( شعله ) شد.

شرکت‌های BrightCloud و  CyberFlow از دیگر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه امنیت سایبری بودند که به تملک شرکت Webroot در آمدند.

از جمله توصیه کنندگان آنتی ویروس‌های وبروت ( Webroot ) می‌توان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank, HSBC Bank, American River Bank, Danske Bank, BarClays Bank و First National Bank اشاره کرد.

همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به Webroot BrightCloud اشاره کرد که علاوه بر استفاده در محصولات و آنتی ویروس های وبروت، توسط صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco ( سیسکو )، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks استفاده می شود.

آنتی ویروس‌های وب روت هر چند در وب سایتهای تست و مقایسه آنتی ویروس حضور فعالی ندارند، ولی علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 21 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، از جمله آنتی ویروسی‌هایی هستند که همواره سطح رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود کسب کرده‌اند و این نشان دهنده  کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وبروت است.

همچنین در جدیدترین گزارشات سهم بازار وب سایت OPSWAT ، آنتی ویروس های وبروت رشد قابل ملاحظه ای داشته اند.

وبروت در بازار ایران با شرکت های کسپرسکی، بیت دیفندر، ایست ( نود32 )، آویرا و ترندمیکرو رقابت دارد.

*کسپرسکی با نام‌هایی مانند کسپرسکی، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.

اطمینان داریم یکبار استفاده از آنتی ویروس های قدرتمند و شگفت انگیز وب روت با گارانتی و پشتیبانی اصلی دورانتاش، شما را برای همیشه مشتری این برند مطرح و پیشرو بازار آنتی ویروس دنیا خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]