اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904214422414721

نسل جدید جت پرینتر ها

کد: 139904214422414721

https://bit.ly/3fJhyMG

، (اخبار رسمی): به دلیل پیشرفت های بسیاری که در سیستم های جدید کدنویسی و کدگذاری Wiedenbach صورت گرفته ، مزایای اضافی دیگری را برای مشتری به همراه دارد. کیفیت چاپ ، قابلیت اطمینان و سرعت زیاد تکرار چاپ - همه موارد لازم در محیط های نوآورانه تولید Wiedenbach معمولاً در آن قرار دارند

شرکت Wiedenbach نسل جدید جت پرینتر ها را ارائه میدهد.Wiedenbach ، یکی از تولید کنندگان جت پرینتر صنعتی و تأمین کننده برنامه های ویژه مخصوص جت پرینتر ها ، نسل جدیدی از چاپگرهای جوهرافشان  - HPS 208 ، LPS 108 و D 108 را راه اندازی کرده است. این چاپگرها مخصوص استفاده در کابل و سیم ، خودرو ، الکترونیک ، فولاد و اکستروژن است.

جت پرینتر نسل جدید Wiedenback

بیش از 20 سال تجربه و همکاری نزدیک با شرکتهای برجسته بین المللی در آخرین محصول Wiedenbach منعکس شده است. طیف چاپگر جدید راه حل های کدگذاری صنعتی قابل اعتماد ، پر سرعت ، با کیفیت بالا و راه حل های مارک گذاری را برای نیازهای ویژه مشتری ارائه می دهد. علاوه بر متن استاندارد ، دسته ، زمان ، تاریخ و شماره گذاری ، چاپگرهای Wiedenbach می توانند آرمها ، بارکدها (مانند 2 / 5i ، کد 39 ، EAN 13 و غیره) و کدهای ماتریس داده 2D را چاپ کنند.

به لطف سیستم جوهر منحصر به فرد  (از جمله سیستم پراکندگی دیافراگم و پیگمنت) ، HPS 208 ایده آل برای طیف گسترده ای از جوهرهای رنگدانه سنگین Wiedenbach است. LPS 108 یک متر تراکم برای بهینه سازی چاپ با طیف وسیعی از رنگ های Wiedenbach از جوهرهای رنگدانه نور دارد. این جوهرهابا طیف های رنگهای روشن و تیره (سفید ، قرمز ، زرد ، آبی ، سبز و غیره) ، با زمان خشک شدن سریع و چسبندگی عالی روی برخی از بسترهای سخت (PVC پلاستیکی ، PE ، EPDM ، نایلون ، فولاد)  بهترین چاپ را به مشتریان ارائه می دهند.  هر دو چاپگر با پردازنده های سریع عرضه می شوند و به گونه ای طراحی شده اند تا با سرعت حداکثر 10 متر بر ثانیه چاپ کنند. جت پرینتر D 108 نیز برای جوهرهای مبتنی بر رنگ و کاربردهای ساده تر ارائه شده است.

به دلیل پیشرفت های بسیاری که در سیستم های جدید کدنویسی و کدگذاری Wiedenbach صورت گرفته ، مزایای اضافی دیگری را برای مشتری به همراه دارد.
کیفیت چاپ ، قابلیت اطمینان و سرعت زیاد تکرار چاپ - همه موارد لازم در محیط های نوآورانه تولید Wiedenbach معمولاً در آن قرار دارند.

نسل جدید جت پرینتر ها

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سن مارکینگ

جت پرینتر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار