اطلاعات تماس
  • 021440*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904254430214659

با هدف ایجاد آگاهی در زمینه انتخاب بهتر محصولات و جلوگیری از انخاب غلط انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت شرکت صنعت تک 

کد: 139904254430214659

https://bit.ly/2CuMVvP

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید شرکت صنعت تک  از  1399/4/25 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت شرکت صنعت تک 
ارتقا و بهینه سازی سایت شرکت صنعت تک 

صنعت تک،هزینه ی کمتر،کیفیت بیشتر در صنعت

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعت تک، وبسایت این شرکت فعال در معرفی محصولات و خدمات مرتبط با تجهیزات اکترونیکی و صنعتی از تاریخ 1399/4/25 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://www.sanattech.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های فروش و توضیح محصولات به فهرست وبسایت اضافه و امکان انتخاب محصول بر اساس برند برای مخاطبان میسر شده است.
مهرداداسفندیاری مدیرعامل شرکت صنعت تک با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مدیران و ناظران کالا ها در صنعت و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: ایجاد آگاهی در زمینه انتخاب بهتر محصولات و جلوگیری از انخاب غلط
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال ازائه ی خدمات بهتر پس از فروش محصولات هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با روز صنعتمعدن تجارت، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه صنعت تک

ما همواره پیشنهاداتمان به شما را از بهترین و متنوع ترین تجهیزات و ابزارهای صنعتی با پیشرفته ترین فناوری و از معتبر ترین برندهای جهانی می دهیم و در این راستا تیمی متخصص، متعهد و خلاق را گرد هم آوردیم. تیم ما بیشتر از انتظارات مشتریانی که می خواهند دقیق باشند و در زمان و هزینه هایشان صرفه جویی نماییند، بر برآورده کردن خواسته هایتان تمرکز می کنند.هدف ما ایجاد و خلق بهترین تجربیات و رویدادها برای شما عزیزان در طی تعاملات با تیم ما و همچنین در همراهی شما تا رسیدن به انتظاراتتان می باشد. به هر حال آنچه شما نیاز دارید چه یک قطعه جایگزین برای تجهیزاتی که خراب شدند و چه قطعاتی برای راه اندازی سیستم و تجهیزات جدیدتان و هر آنچه از یک فروشگاه صنعتی برای رفع خواسته هایتان نیاز دارید ،در فروشگاه آنلاین صنعت تک خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • 021440*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید