اطلاعات تماس
  • 021281*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904264433914663

راه‌حل شرکت دانش‌بنیان ایرانی برای انتقال درآمدهای ارزی به ایران

کد: 139904264433914663

https://bit.ly/2OxyYzU

، (اخبار رسمی): در پی تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران و مشکلات پیش آمده برای کسب‌وکارهای ایرانی در زمینه‌ی فروش ارزی، سامانه‌ی دانش‌بنیان ایرانی «بیتراه»، موفق به ارائه‌ی درگاه پرداخت ارزی توسط رمزارزها گردید.

راه‌حل شرکت دانش‌بنیان ایرانی برای انتقال درآمدهای ارزی به ایران
راه‌حل شرکت دانش‌بنیان ایرانی برای انتقال درآمدهای ارزی به ایران

کسب‌و‌کار‌های ایرانی با وجود تحریم‌ها، درگیر پیچیدگی و مشکلات بسیاری برای ارائه خدمات در سطح جهانی هستند و حتی دانشگاه‌ها، هتل‌ها، هواپیمایی‌ها هم امکان استفاده از سایت خود برای فروش آنلاین به مشتریان خارجی با کردیت‌کارت‌های رایج را ندارند. ارائه‌دهندگان خدمات و کالای ایرانی از سنتی گرفته تا آنلاین در روز‌هایی که قوانین سخت‌گیرانه‌ای نسبت به مسائل مالی اعمال شده و امکان تجارت در سطح بین‌المللی (استفاده از درگاه‌هایی مانند ویزا‌کارت و مستر‌کارت و...) وجود ندارد، جامعه بزرگی از مشتریان خود در خارج از کشور را از دست داده‌اند. در همین راستا، روش‌های محدودی برای پیش بردن یک کسب‌و‌کار جهانی پیش روی ایرانیان است که درگاه پرداخت رمزارز یکی از نوین‌ترین راه‌حل‌های این معضل به شمار می‌آید.

درگاه پرداخت رمز‌ارزی چیست؟

یکی از هوشمندانه‌ترین راه‌های ارائه خدمات ایرانی به جهان، درگاه رمزارز امن و مطمئن است. درگاه رمزارز، امکان پرداخت با استفاده از رمزارز‌ها و ارز‌های دیجیتال را برای کسب‌و‌کارها و مشتریان فراهم می‌آورد. این روش، نه تنها دشواری تحریم‌ها را بر‌طرف می‌کند، بلکه امکان پرداخت با استفاده از رمزارز‌ها را نیز به ارمغان می‌آورد. امروزه بیت کوین و سایر رمزارز‌ها به جایگاه مناسبی میان روش‌های پرداختی بین کسب‌و‌کار‌ها دست پیدا کرده‌اند. در نتیجه، کاربرد گسترده رمزارز‌ها در پرداخت‌های معمول میان مشتریان و تجارت‌ها دور از انتظار نیست. یکی از مزایای اصلی استفاده از رمزارز‌ها این است که معاملات آن‌ها به طور آنلاین و بدون واسطه انجام می‌شود. بنابراین، هزینه‌ای برای تبدیل ارزها وجود نداشته و بسیار ارزان‌تر از تراکنش‌های بانکی صورت می‌گیرد.

راهکار شرکت دانش‌بنیان ایرانی «بیت راه» برای استفاده از رمزارزها در تعاملات بین‌المللی

امروزه با وجود تحریم‌ها و گسترش کاربرد رمزارز‌ها، درگاه پرداخت رمزارزی به یکی از الزامات دنیای تجارت تبدیل شده است که در همین راستا، اولین درگاه پرداخت رمزارز در ایران با نام «بیت راه» آغاز به کار کرده است. بیت راه به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی با تکیه بر فناوری قدرتمند و تیم خلاق خود، راهی جدید را برای تسهیل دریافت وجه در قبال فروش یا ارائه خدمات به مشتریان خارجی معرفی کرده است. این مجموعه، امکان گسترش تجارت بین‌المللی را برای تجارت‌های آنلاین و آفلاین فراهم آورده تا بدین صورت، سنگینی تحریم‌ها را از دوش کسب‌و‌کار‌های ایرانی بردارد. با استفاده از بیت راه، محدودیت‌های نظام بانکیِ گریبان‌گیر تجارت شرکت‌های ایرانی نخواهد شد.

این درگاه، با الگو‌گیری از درگاه‌های سنتی و با روشی خلاقانه، امکان دریافت پول را بر بستر شبکه بلاک چین به ارمغان آورده است. درگاه پرداخت رمز ارز بیت راه با پشتیبانی 24 ساعته، امکان تراکنش با رایج‌ترین رمزارز‌های دنیا را برای کاربران خود ایجاد کرده است.

یکی از مزایای این تکنولوژی غیرقابل ردیابی بودن آست و تکنولوژی قدرتمند بیت راه با بلاک چین‌های غیر‌متمرکز، امکان رصد و بلوکه شدن اموال کاربران خود را به صفر می‌رساند. کاربران کسب‌وکاری ایرانی می‌توانند بدون پرداخت کارمزد، در هر زمان و مکان، معضل دریافت‌های ارزی کسب‌و‌کار‌های بین‌المللی خود را بر‌طرف کنند. بیت راه بر آن است تا با تسریع فرایند گسترش کسب‌و‌کار‌های ایرانی، درآمد ارزی کل کشور را نیز افزایش دهد. به طور کلی، تمامی کسب‌و‌کار‌هایی که برای فرایند فروش و دریافت مبلغ از مشتریان بین المللی خود به یک درگاه احتیاج دارند، مانند هتل‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌های هواپیمایی، کسب‌و‌کار‌های گردشگری، بیمارستان‌ها و... می‌توانند از خدمات بیت راه بهره مند شوند.

دارندگان کسب‌و‌کار‌های ایرانی می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سایت بیت راه به آدرس https://bitrah.com از این خدمات درگاه ارزی با استفاده از رمزارزها استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021281*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار