اطلاعات تماس
  • 021661***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904284436714710

مشخصات دستگاه تاتو ایمن چیست؟

کد: 139904284436714710

https://bit.ly/3eMjUce

، تهران , (اخبار رسمی): تاتو که این روزها علاقمندان زیادی پیدا کرده است، شامل تاتو بدن و میکروپیگمنتیشن صورت است. شاید در نگاه اول بنظر برسد که تاتو صرفاً جنبه مد و زیبایی دارد. اما، کابردهای پزشکی نیز دارد

مشخصات دستگاه تاتو ایمن چیست؟
مشخصات دستگاه تاتو ایمن چیست؟

در تکینک تاتو با استفاده از دستگاه تاتو، سوزن و رنگ های مخصوص، پیگمنتهای مختلفی زیر پوست تزریق می شود. بنابراین با توجه به اینکه مواد تاتو در زیر پوست و در تماس مستقیم با خون و مایع میان بافتی قرار می گیرد لازم است کلیه ی نکات ایمنی و بهداشتی در آن بخوبی رعایت گردد. 
یکی از تجهیزاتی که در تاتو نیاز به توجه ویژه دارد، انتخاب و خرید دستگاه تاتو و میکروپیگمنتیشن ایمن است. در این مقاله به ذکر مشخصات و معرفی چند نمونه از دستگاههای تاتو ایمن فروشگاه آنلاین تاتو مرکزی پرداخته ایم. 
مشخصات دستگاه تاتو ایمن
    قابل استریل شدن با الکل و مواد ضدعفونی کننده همچون سارفوسپت باشد (ضدزنگ باشد). 
    سوزن آن کارتریجی باشد و از انتقال هر گونه رنگ و خونابه به داخل دستگاه و در نتیجه انتقال بیماری های واگیر همچون ایدز، هپاتیت، زخم زرد و... جلوگیری کند. 
    ولتاژ مناسبی داشته باشد (برای تاتو بدن حداکثر تا 15 ولت و برای تاتو صورت غالباً 7 ولت و حداکثر 14 ولت) 
    سوزن بخوبی روی آن بسته شود و حین کار پرش نداشته باشد. 
    کاشت رنگ منظمی داشته باشد. 
    لرزش نداشته باشد (در صورت لرزش بافت پوست آسیب می بیند و تشکیل گوشت اضافه و کلوئید دور از انتظار نخواهد بود). 
    سبک و خوش دست باشد و در دراز مدت به مچ دست تاتوکار آسیبی وارد نشود. 
    صدای ملایمی داشته باشد و حین کار تاتو آلودگی صوتی ایجاد نکند. 
معرفی چند نمونه دستگاه تاتو ایمن 
1-    دستگاه تاتو و میکروپیگمنتیشن PMD7 
این دستگاه مخصوص تاتو صورت شامل؛ 
•    قاب و سایه ابرو
•    میکروبلیدینگ ابرو 
•    تاتو خط چشم
•    تاتو لب 
•    تاتو بدن ظریف و مینیمال
است. جزء جدیدترین دستگاه هایی است که دو سر تی و پیچی دارد و بنابراین با هر دو سوزن ایمن تاتو قابلیت کارکرد دارد. هر دو نوع سوزن کارتریج مخصوص دارند و امکان ورد رنگ و خونابه از طریق آنها به داخل دستگاه وجود ندارد. 
7 ولتی است و به لحاظ ولتاژ کاملاً نرمال و متناسب با پوست صورت است. بدنه ای از جنس پلیمر فشرده و محکم دارد که در عین حال که بسیار سبک و خوش دست است، بر اثر استریل شدن با الکل و... دچار زنگ زدگی و آسیب نمی شود. دیگر مشخصات یک دستگاه ایمن را نیز بخوبی داراست. 
2-    دستگاه تاتو پیچی 14 ولت 
این دستگاه نیز مخصوص تاتو صورت و تاتو بدن مینیمال است. بخاطر ولتاژ بالایی که دارد کاشت رنگ بسیار قوی بویژه برای تاتو ابرو و لب دارد. 
چون هیچ گونه لرزشی ندارد با وجود ولتاژ بالا آسیبی به بافت پوست وارد نمی کند. سوزن های آن کارتریج و ایمن هستند و همانطور که گفته شد از اماکن انتقال بیماری از طرق آن ها وجود ندارد. 
بدنه فلزی و ضدزنگ و سبکی دارد که براحتی قابل استریل شدن است. 
3-    دستگاه تاتو پیچی چهار چراغ
این دستگاه 7 ولتی، نرمال و کاملاً ایمن است. هیچگونه لرزشی ندارد و صدایی ملایم دارد. سوزن پیچی و کارتریجی است که خطر پرش حین کار و یا انتقال آلودگی در آن به صفر رسیده است. کاشت رنگ ظریف و منظمی دارد. 
بدنه فلزی و قابل استریلی دارد. روی بدنه دستاه چهار چراغ قرار دارد که هر یک مربوط به سرعت خاصی است. به عنوان مثال، برای لب، سایه ابرو و همینطور میکرونیدلینگ صورت از سرعت بالا استفاده می شود. 
4-    دستگاه تاتو پن EZ 
پن ای زد مخصوص تاتو بدن و صورت است. دستگاه تاتو پن EZ یکی از بهترین و ایمن ترین دستگاه های تاتو بدن است. برخلاف دستگاه های گان و روتاری که سوزن و سرپلاکی هستند، سوزن پن کارتریجی و کاملاً بهداشتی است. 
پن ای زد نه تنها برای تاتو بدن که برای تاتو و میکروپیگمنتیشن صورت نیز دستگاهی فوق‌العاده است. ولتاژ 15 ولتی دارد. بدنه آن فلزی و از جنس آلیاژ آلومینیوم مخصوص صنایع هوایی است که علاوه بر استحکام بالا، ضدزنگ است و براحتی قابل استریل شدن است. 
پن EZ برخلاف دستگاه گان و روتاری سبک است، صدای ملایمی دارد و تنها پنی است که نیاز به ترانس و پدال ندارد چون آداپتور اورجینال دارد. 
 
5-    دستگاه تاتو پن راکت
پن راکت نیز همچون پن EZ دوکاره و مخصوص تاتو بدن و صورت است. در مدلهای مختلف V1، V2 و V3 در بازار موجود است و جدیدترین مدل آن حداکثر ولتاژ 10 ولت دارد. این دستگاه نیز همچون موارد ذکر شده برای تاتو بدن و میکروپیگمنتیشن صورت ایمن است. 
در این مقاله مشخصات یک دستگاه تاتو ایمن را ذکر چند نمونه از بهترین مدلهای مخصوص تاتو صورت و بدن را شرح دادیم. اما همواره بخاطر داشته باشید که برای خرید دستگاه تاتو اورجینال و ایمن به وبسایت‌ها و مراکز فروش معتبر مراجعه کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین تاتو مرکزی

تاتومرکزی کار خود را از سال 1379 آغاز کرده است.این مرکز ابتدا در زمینه واردات و فروش کلیه دستگاه ها و لوازم جانبی تاتو فعالیت خود را شروع کرده است.لذا با گسترش تکنیک های جدید در زمینه تاتو در چند سال گذشته همانند میکروپیگمنتیشن ، میکروبلیدینگ ، میکرونیدلینگ ، تاتو ، میکرودرم ابریژن و کلیه لوازم جانبی از قبیل انواع بی حسی ، ریموور ، لوازم یکبار مصرف تاتو ، لیفتینگ و لمینت مژه ، کاشت ناخن و اکستنشن موی طبیعی فعالیت خود را ادامه داده و توانسته است برای رفاه حال آرایشگران عزیز وسایل و لوازم مورد نیازشان را جهت به روز شدن با سایر آرایشگرهای دنیا و همکارانشان در کشورهای دیگر فراهم کند تا بلکه بتواند با زحمت و کوشش بسیار زیاد باعث شود آرایشگران و مدرسان آرایشی و آموزشگاه های آرایش کشور عزیزمان ایران نسبت به کشورهای دیگر دچار عقب ماندگی نشوند.تاتومرکزی توانسته است به عنوان یکی از بهترین فروشندگان لوازم میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ، میکرونیدلینگ، تاتو، میکرودرم ابریژن و کلیه لوازم جانبی از قبیل انواع بی حسی، ریموور، لوازم یکبار مصرف تاتو، لیفتینگ و لمینت مژه، کاشت ناخن و اکستنشن موی طبیعی مشتریان زیادی را جذب کند. لذا هم اکنون رضایت انواع مشتریان را افتخاری برای خود دانسته و تلاش دارد با ادامه این روند همچنان جزو بهترین ها در کار خود باقی بماند.

اطلاعات تماس
  • 021661***** - 021664*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس