اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904294439414797

سهم تو؛ سامانه­ هوشمند خرید و فروش سهام بر اساس نظر تحلیل­ گران حرفه ­ای

کد: 139904294439414797

https://bit.ly/30KAaWk

، تهران , (اخبار رسمی): استارتاپ سهم تو، به عنوان نخستین سامانه هوشمند تحلیل سهام بر پایه سیگنال ­های خرید و فروش خبرگان بورسی فعال در شبکه­ های اجتماعی، راه اندازی شده است. سهم تو، پلتفرمی است که توصیه ­شده ترین نمادهای بورسی برای خرید و فروش را بر اساس سیگنال­ های تحلیل‌گران حرفه ­ای معرفی می­کند.

سهم تو؛ سامانه­ هوشمند خرید و فروش سهام بر اساس نظر تحلیل­ گران حرفه ­ای
سهم تو، نخستین سامانه هوشمند تحلیل سهام بر اساس نظرات خبرگان در شبکه های اجتماعی

سهم تو سیگنال­ های خرید و فروش ارائه شده توسط صدها کانال بورسی را به طور هوشمند ارزیابی کرده و توصیه شده ترین نمادهای بورسی برای خرید و فروش و با کیفیت ­ترین کانال ­ها و تحلیل ­گران را معرفی می­ کند.

همزمان با استقبال روزافزون مردم از بازار بورس در ماه ­های اخیر، تعداد قابل توجهی از افراد کم تجربه وارد بازار سرمایه شده و با سردرگمی به دنبال یافتن سهام مناسب برای خرید و فروش هستند. ورود عجولانه مردم به بازار بورس، در عمل فرصت تجربه و آموزش تدریجی را از آن­ ها گرفته است. حالا که آموزشی در میان نیست، بسیار دشوار است که سرمایه­ گذاران تازه وارد بتوانند تحلیل درستی برای خرید و فروش سهام داشته باشند. در این شرایط، سرمایه­ گذار جدید برای پیدا کردن سهم جذاب و خرید و فروش آن سردرگم خواهد شد، سردرگمی که در حال حاضر هم در میان سرمایه‌گذاران خرد دیده می­ شود.

اینجاست که سر و کله شبکه­ های اجتماعی در بازار بورس پیدا می­ شود. تحلیل گران با راه ­اندازی کانال­ های شخصی در شبکه ­های اجتماعی، اقدام به ارائه سیگنال خرید و فروش می ­کنند. استقبال تازه ­واردان از تحلیل­ گران بورسی در شبکه های اجتماعی در حدی بوده است که تعدادی از کانال­ ها با ارائه خدمات VIP، اقدام به دریافت هزینه عضویت هم کرده­ اند. حالا تازه­ واردان بورس به غیر از یافتن سهام مناسب برای معامله، با چالش پیدا کردن کانال و تحلیل ­گر معتبر هم مواجه شده­ اند! هویت ناشناخته بسیاری از این کانال­ های بورسی چند هزار عضوی مشکلاتی را به وجود آورده است. چرا که افرادی با تخصص، سابقه و اهداف نامعلوم مشغول تبلیغ سهم های بورسی مختلف برای خرید و فروش هستند.

سهم تو چه نیازی را از سرمایه­ گذاران بازار بورس برطرف می­کند؟

استارتاپ سهم تو با رویکردی فناورانه سعی در ارزیابی تحلیل گران فعال در شبکه­ های اجتماعی و تعیین بازدهی سیگنال­ های آن­ ها دارد. سهم تو سیگنال­ های خرید و فروش ارائه شده توسط صدها کانال بورسی را به طور هوشمند ارزیابی کرده و توصیه شده ترین نمادهای بورسی برای خرید و فروش و با کیفیت ­ترین کانال ­ها و تحلیل گران را معرفی می­ کند.
خروجی سهم تو چیست؟

اولین خروجی سامانه سهم تو، شناسایی و اعلام نمادهای بورسی دارای بیشترین توصیه خرید و فروش، بر اساس آمار تحلیل­ گران فعال در شبکه­ های اجتماعی است. از آنجا که این سیگنال ­ها حاصل بررسی بیش از 350 کانال هستند، می ­توان اطمینان خوبی از اعتبار و بازدهی آنان داشت.

در گام دوم صحت و بازدهی سیگنال ­های منتشر شده توسط هر کانال و تحلیل­ گر مورد ارزیابی قرار می­گیرد. این ارزیابی از طریق مقایسه سیگنال­ ها با میزان صعود و سقوط آن سهم در مدت زمان یک ماه پس از اعلام سیگنال، انجام می­ گیرد. با این روش کیفیت و بازدهی سیگنال­ های کانال یا تحلیل­ گر مربوطه مشخص شده و بر این اساس در سامانه سهم تو امتیاز می­ گیرد.

سهم تو چه خدماتی را ارائه می ­دهد؟

خدمات سهم تو، در دو زمینه سهم­ ها و کانال­ ها ارائه می­ شود. سامانه سهم تو در هر دو زمینه با ارائه اطلاعاتی مفید و کاربردی، می ­تواند به سرمایه­ گذاران برای فعالیت در بازار بورس کمک شایانی بکند.

الف) خدماتسهم تو در زمینه سهام
1- معرفی توصیه شده ترین سهم­ ها برای خرید و فروش + کانال­ های سیگنال دهنده آن ­ها
2- تعداد سیگنال­ های خرید و فروش اعلام شده برای هر سهم + کانال­ های سیگنال دهنده آن
3- ریز اطلاعات هر سهم شامل قیمت اولین و آخرین، قیمت پایانی، حجم و ارزش معاملات، خرید حقیقی و حقوقی و بسیاری از اطلاعات ارزشمند دیگر
4- بازدهی روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه هر سهم
5- خلاصه تحلیل تکنیکال هر سهم
ب) خدمات سهم تو در زمینه کانال­ های بورسی تلگرام
1- امتیاز تحلیل گر، اختصاص یافته توسط سامانه هوشمند سهم تو
2- رتبه تحلیل­ گر و کانال در میان سایر تحلیل­ گران و کانال ­ها
3- سهم ­های توصیه شده برای خرید و فروش توسط هر کانال
4- درصد پیش­ بینی موفق هر کانال و میزان بازدهی ماهانه آن
5- تعداد اعضای کانال، میانگین پست و میانگین تعداد بازدید هر پست

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سهم تو

نخستین سامانه هوشمند تحلیل سهام بر اساس نظرات خبرگان در شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه