کد: 139905014450913914

چه نوع دربی مناسب منزل شماست؟

مقایسه درب های فرفورژه با درب های فلزی برش لیزری CNC

کد: 139905014450913914

https://bit.ly/3g7TV0p

، اراک , (اخبار رسمی): اگرچه انواع درب های فلزی فرفورژه برای نصب در قسمت ورودی ساختمان، درب پارکینگ، درب حیاط، باغ و ویلا مورد استقبال بازار قرار گرفته است اما در سال‌های اخیر با معرفی فناوری برش لیزری، نسل جدیدی از انواع درب های فلزی برش لیزری CNC، تحول شگرفی در دنیای تولید درب و پنجره ساختمانی به وجود آمده است.

مقایسه درب های فرفورژه با درب های فلزی برش لیزری CNC
درب فلزی با برش لیزری

اولین تفاوت درب فرفورژه با درب برش لیزری، امنیت آنها می باشد.درب های فلزی با برش لیبزری دارای استحکام و مقاوت بالاتری هستن و تقریباً غیر قابل نفوذ هستند

اگرچه انواع درب های فلزی فرفورژه برای نصب در قسمت ورودی ساختمان، درب پارکینگ، درب حیاط، باغ و ویلا مورد استقبال بازار قرار گرفته است اما در سال‌های اخیر با معرفی فناوری برش لیزری، نسل جدیدی از انواع درب های فلزی برش لیزری CNC، تحول شگرفی در دنیای تولید درب و پنجره ساختمانی به وجود آمده است.

نگاه کوتاهی به فرایند تولید درب های فرفورژه

اگر به مدل های درب فرفورژه نگاه کنید، اشکال هندسی و پیچ و خم هایی را مشاهده می کنید که نمای زیبایی برای درب ساختمان به وجود آورده اند. از فناوری فرفورژه برای انواع درب ورودی، پنجره، حفاظ و نرده و همچنین مبلمان و میز و صندلی استفاده می شود. یک نکته جالب در خصوص تولید محصولات فرفورژه وجود دارد؛ اگر به مدل های مختلف این محصول نگاه کنید و آنها را کنار هم قرار دهید، متوجه خواهید شد که از یک طرح واحد و یکپارچه در تمام محصولات استفاده شده است. حرف S انگلیسی با اندازه های مختلف به صورت ترکیبی در کنار همدیگر موجب ایجاد طرح های پیچیده و جذاب شده است. از این جهت درب های فرفورژه و فناوری تولید آنها هزینه های کمتری در بر دارند.

در تولید انواع درب فرفورژه، میله های فلزی با قطر مشخص در فاصله های استاندارد از یکدیگر بر روی یک چهارچوب جوش داده می شوند. در این فرایندها استانداردهای جوشکاری میله های فولادی و لزوم بازرسی محل جوش، ضرورت دارد. در قسمت بعدی در خصوص تفاوت این درب ها و درب های برش لیزری بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مروری بر فناوری تولید درب های برش لیزری

برای تولید درب های فلزی با استفاده از فناوری برش لیزری cnc، صفحات فولادی با ضخامت مشخص برای این کار استفاده می شوند. قطر صفحات ممکن است ۳ یا ۴ میلیمتر باشند و یا بسته به قدرت یا توان دستگاه برش لیزری از ضخامت متفاوت استفاده شود. با استفاده از این فناوری، پرتوی قوی لیزر بر روی صفحه فولادی متمرکز شده و با توجه به برنامه ریزی طراحی که برای برش صفحه فولادی در نظر گرفته شده است، بر روی صفحه حرکت می کند. طرح ها و مدل هایی که می توان از طریق دستگاه برش لیزری بر روی این صفحه های فلزی ایجاد کرد بسیار متنوع و جذاب بوده و در برخی موارد، حیرت انگیز است. انواع درب های برش لیزری که با این فناوری تولید می شوند، نمای متفاوتی را برای ساختمان به وجود می آورند.

مهم ترین تفاوت های درب های فرفورژه با درب های برش لیزری

اولین تفاوت درب فرفورژه با درب برش لیزری، امنیت آنها می باشد. درب های فرفورژه عموماً در برابر نفوذ سارقین امنیت کمتری دارند اما درب های برش لیزری دارای استحکام و دوام فوق العاده بالایی می باشند و تقریباً غیر قابل نفوذ هستند. با توجه به اینکه انواع درب فلزی ساختمانی برای نصب در شرایط مختلف استفاده می شوند، برای درب های تولید شده با فناوری برش لیزری به راحتی می توان شیشه های سکوریت دوجداره نشکن استفاده کرد. این شیشه ها در میان بستر چهارچوب قرار می گیرند و در مقابل ضربه یا نفوذ، بسیار مقاوم هستند.در مقابل، این مسئله برای انواع درب فرفورژه امکان پذیر نیست! اگر قرار باشد از شیشه به عنوان یک حفاظ برای درب فرفورژه استفاده شود، شیشه باید داخل چهارچوب، مجزا قرار گیرد و سپس درب ها بر روی شیشه ها با فاصله مشخص چند میلی متری نصب گردد. این کار امنیت درب ها را کاهش می دهد. تفاوت دیگر این دو مدل در قیمت نهایی محصولات است.

با توجه به اینکه برای تولید انواع درب فرفورژه از اتصالات مختلف به صورت جوشکاری در کنار سایر قطعات و چهارچوب استفاده می شود، امکان برش یا نفوذ از طریق دستگاه های قوی تر وجود دارد؛ این مسأله در مورد درب های برش لیزری، متفاوت است. به دلیل اینکه طرح های ایجاد شده در این درب ها در بستر ورقه های فولادی به وجود آمده اند، امکان هیچ گونه نفوذ یا شکستگی درب ها با سایل صنعتی وجود ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت الماس پنل

الماس پنل تولدکننده انواع درب فلزی طرح دار ،نرده ،دکوراسون فلزی ، حفاظ فلزی با برش لیزری

منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان