اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905014452512126

خرید دوربین مخفی کوچک

دوربین مخفی کوچک چه دوربینی است؟

کد: 139905014452512126

https://bit.ly/2WYi4yW

، تهران , (اخبار رسمی): دوربین های مخفی کوچک دوربین هایی با ابعاد بسیار کوچک و کاملا مخفی که می توانید برای هر هدف خاص و برای هر شرایطی از آن استفاده کنید.دوربین های مخفی برای نظارت از اعضای خانواده ، همکاران ،دوربین کنترل پرستار بچه ها و دیگران استفاده می کنند

دوربین کوچک و مخفی را فقط از وب سایت MiniDvPro خریداری کنتید و از پشتیبانی کامل این محصولات در فروشگاه ما بهره ببرید

دوربین های مخفی کوچک دوربین هایی با ابعاد بسیار کوچک و کاملا مخفی که به عنوان موارد عادی مانند ساعت / ساعت ، رسانه ها ، قلم ها ، گردنبندها یا سایر فن آوری های جدیدتر گنجانده شده اند ، دوربین های مخفی کوچک در طی چند سال گذشته پیشرفت بسیار چشمگیری داشته اند.

امروز ، طیف گسترده ای از محصولات دوربین مخفی کوچک وجود دارد که می توانید برای هر هدف خاص و برای هر شرایطی از آن استفاده کنید. برخی از افراد از این دوربین های مخفی برای نظارت از اعضای خانواده ، همکاران ،دوربین کنترل پرستار بچه ها و دیگران استفاده می کنند که از آنها برای محافظت در برابر مهاجمان خانه یا ماشین استفاده می کنند.

اینها ممکن است رایج ترین استفاده از دوربین مخفی باشد ، اما آنها معمولاً برای سرگرمی در فضای باز نیز مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین برای فیلمبرداری از شوخی ها یا فیلمبرداری (و امیدوارم به دلیل بهبود آنها) بسیار عالی باشد. در هر صورت ، دوربین فعلی موجود در بازار دارای طیف کاملی از قابلیت ها است و در زیر بهترین انتخاب دوربین ما ، همه به طور کامل توسط من آزمایش و بررسی شده است.

1. FREDI Hidden 1080P HD Mini Wireless WiFi Spy Camera

وای ، این دوربین کوچک است! من در ابتدا شک داشتم که کار می کند اما استفاده از آن بسیار آسان است. تنها نتیجه ای که باید برای استفاده از USB با رایانه برای بررسی فیلم ها صبر کنید ، زیرا هیچ جریان مستقیم وجود ندارد . این دستگاه مجهز به براکت ، کلیپ ، سلنج ، کتابچه راهنمای کاربر ، کارت خوان ، آینه آهنربا و کابل USB است که استفاده از آن را در بسیاری از شرایط مختلف آسان می کند.

اندازه: دوربین مخفی کوچکترین دوربین با بدنه جیبی قابل حمل است زیرا تقریباً دارای اندازه انگشت شست و مکعب 0.87 اینچ ، 0.7oz است.
تشخیص حرکت: این دوربین کوچک از کارت Micro SD با MIN 4 GB و MAX 32GB پشتیبانی می کند. تشخیص حرکت فقط هنگام شناسایی حرکت ضبط می کند ، که باعث می شود فضای ذخیره سازی نسبت به سایر دوربین های مخفی آسان تر شود.
ضبط حلقه: پس از رسیدن حافظه به ظرفیت کامل ، به طور خودکار قدیمی ترین فیلم موجود در پرونده ها را پوشش می دهد. همچنین می تواند به طور همزمان ضبط و شارژ کند که هرگز نگران نتوانید باتری را از بین ببرید.
عمر باتری: باتری با ظرفیت بالا و طولانی گنجانده شده و می تواند پس از شارژ شدن کامل در حدود 50 دقیقه کار کند. در حالی که شارژ آن می تواند بصورت شبانه روزی کار کند ، 24/7.
در کل با در نظر گرفتن قیمت بسیار مناسب و همچنین بسیاری از ویژگی ها ، این انتخاب مورد علاقه من است. استفاده از آن بسیار آسان است ، زیرا فقط یک کارت میکرو SD را برای شروع ضبط درج می کنید. علاوه بر این ، لوازم جانبی زیادی دارد که باعث می شود این دوربین کوچک به یک تجارت کلی تبدیل شود و برای ثبت در موقعیت های پنهان مانند کارآگاه مخفی و همچنین مناسب برای امنیت در اطراف ساعت در مطب یا خانه شما مناسب باشد.

2. Relohas HD 1080P Wireless Mini Spy Camera Wireless with Live Streaming

دوربین شگفت انگیز! این یک دوربین ریز است که می توانید محلی را در آن قرار دهید که به کسی متوجه نشود یا بفهمد که چیست. کیفیت دوربین نزدیک به کیفیت دوربین آیفون است و تقریباً مانند چهره آن احساس می شود. تصور کنید که شما یک آیفون گرفتید ، آن را روشن کردید و آن را 24/7 گذاشتید تا بتوانید آن را در گوشی خود مشاهده کنید.

فقط این یکی دارای دید در شب ، تشخیص حرکت و همچنین 4 حالت ضبط است که این دوربین های ریز را از نوع خود قرار می دهد ، زیرا سایر دوربین های موجود در این لیست این قابلیت ها را ندارند.

Livestreaming کنترل از راه دور با برنامه: دوربین مینی دی وی قابل حمل Relohas می تواند 24/7 پخش مستقیم فیلم را از هر نقطه در جهان پخش کند زیرا در هر نقطه ای که سیگنال WiFi یا خدمات تلفن همراه داشته باشد کار می کند.
اندازه: دوربین با بدنه جدا شده است و فقط 0.79 اینچ ، 1.41oz ، مکعب دارای عملکرد زوم است و دوربین می تواند 8.47in را گسترش دهد.
چهار حالت تشخیص:
1) حالت ضبط تمام وقت: درج کارت میکرو sd ، این مینی بادامک به صورت خودکار حالت ضبط حلقه 24 ساعته را بدون وای فای روشن می کند.
2) حالت ضبط به موقع: دوربین فقط در یک بازه زمانی از پیش تعیین شده ضبط می کند.
3) حالت ضبط حرکت تشخیص: در صورت شناسایی اشیاء متحرک ، دوربین کوچک فقط ضبط می کند.
4) ضبط تلفن: برای روشن / خاموش کردن ضبط ، روی دکمه "Video Click" کلیک کنید.
هشدار تشخیص حرکت با تصویر: هنگام بیرون آمدن ، دوربین را هنگام هشدار از طریق تلفن و پیام به تلفن خود هشدار دهید.
دید در شب: تصویری از کیفیت دید در شب ، گرفته شده از تلفن من را در زیر مشاهده کنید.

منبع : MiniDvPro.com

دوربین مخفی کوچک چه دوربینی است؟

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی دی وی |MiniDvPro

مینی دی وی پرو مفتخر است که بعد از 12 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های کوچک بند انگشتی ( مینی دی وی ) با حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت و درجه یک را به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات دوربین های مدار بسته اغاز کرد و پس از 4 سال کار کردن روی واردات دوربین های کوچک (مینی دی وی ) به صورت عمده ، به خاطر تقاضای بالای مشتریان عزیز ، تصمیم به راه اندازی این سایت و فروش محصولات به صورت عرضه مستقیم و تک فروشی به سر تا سر ایران اقدام نمودیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]