اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905044454714799

دانلود رایگان کتاب چهل قاعده عشق شمس تبریزی

کد: 139905044454714799

https://bit.ly/2El1bIi

، تهران , (اخبار رسمی): دانلود رایگان کتاب 40 قاعده عشق شمس تبریزی به صورت pdf برگرفته از کتاب ملت عشق نوشته الیف شافاک و ترجمه ارسلان فصیحی | این کتاب توسط کتایون مهدی نژاد نوری به دو زبان فارسی و انگلیسی گردآوری و تدوین شده است.

دانلود رایگان کتاب چهل قاعده عشق شمس تبریزی
کتاب چهل قاعده عشق شمس تبریزی

کلام شمس در 40 قاعده عشق بسیار نافذ است . سادگی کلامش در ظاهر، پیچیدگی‎های درونی بی‌نظیری دارد و مخاطب را وادار به اندیشیدن می‌کند، اما فهم کلامش کار عقل نیست، راه دل می‌خواهد

دانلود رایگان کتاب 40 قاعده عشق شمس تبریزی به صورت پی دی اف برگرفته از کتاب ملت عشق نوشته الیف شافاک نویسنده معروف ترک و ترجمه ارسلان فصیحی، در این صفحه در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار گرفته است. این کتاب توسط کتایون مهدی نژاد نوری به دو زبان فارسی و انگلیسی گردآوری و تدوین شده و برای اولین بار در شبکه رسانه ای ری را منتشر شده است.

به گزارش سایت ری را ، ملت عشق رمانی به قلم “الیف شافاک” نویسنده ترک تبار، که در سال 1389 (2010 میلادی) به صورت همزمان به دو زبان ترکی و انگلیسی منتشر شد. این کتاب تاکنون بیش از ۵۰۰ بار (۵۵0،000 نسخه) در ترکیه تجدید چاپ شده و توانسته رکورد پرفروش‌ترین کتاب تاریخ ترکیه را نیز به دست آورد. ترجمه فارسی آن در مدتی کوتاه، عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار کتاب ایران را کسب کرده است.

در کتاب خواندنی «ملت عشق» ، 40 قاعده شمس تبریزی آمده است. در سراسر این کتاب ، شمس در موقعیت‌هایی خاص هر بار یک قاعده را بیان می‌کند که بسیار خواندنی است.

کلام شمس در چهل قاعده عشق بسیار زیبا و نافذ است و از اقرار و درشت‌گویی دوری می‌کند. سادگی کلامش در ظاهر، پیچیدگی‎های درونی بی‌نظیری دارد. به همین دلیل مخاطب را وادار به اندیشیدن می‌کند، اما فهم کلامش کار عقل نیست، راه دل می‌خواهد.

نام فارسی کتاب ملت عشق از بیتی از داستان موسی و شبان در مثنوی معنوی گرفته شده است:

ملت عشق از همه دینها جداست
عاشقان را ملت و مذهب خداست

که در آن «ملت» در معنای قدیمی‌اش یعنی «دین» یا «مذهب» به کار رفته است.

برای دانلود کتاب “چهل قاعده عشق شمس تبریزی” و همچنین کتاب "ملت عشق" به زبان فارسی و با فرمت PDF روی لینک های زیر کلیک کنید:

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه رسانه ای ری را

شبکه رسانه ای ری را از ابتدای سال 1398 و با رویکرد روانشناسی ، سلامت و سبک زندگی فعالیت خود را آغاز کرد. این رسانه زیر نظر مستقیم (کتایون مهدی نژاد نوری) ، دکترای روانشناسی اجتماعی از دانشگاه UPM مالزی و فوق لیسانس روانشناسی کودک از همان دانشگاه اداره می شود. تلاش داریم تا با تولید و ارائه محتوای مفید در قالب مقاله ، پادکست ، اینفوگرافیک ، کتاب صوتی و دیجیتال ، ویدئو و ... این رسانه را گسترش داده و در همه شبکه های اجتماعی فعال باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب