اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905054459612973

قیمت نخود صادراتی چند است؟

کد: 139905054459612973

https://bit.ly/306weA7

، تهران , (اخبار رسمی): قیمت نخود صادراتی چند است؟ نخود صادراتی دارای کیفیت بالا با قیمت مناسب از طریق تجارت اینترنتی امکان پذیر می باشد. برای کسب اطلاع بیشتر با مشاورین متخصص حوزه حبوبات تماس برقرار نمایید.

قیمت نخود صادراتی چند است؟
قیمت نخود صادراتی چند است؟

بهترین نخود جهت صادرات، نخود کرمانشاه با کیفیت بالا و قیمت مناسب است

قیمت نخود صادراتی چند است؟ نخود صادراتی دارای کیفیت بالا با قیمت مناسب از طریق تجارت اینترنتی امکان پذیر می باشد. برای کسب اطلاع بیشتر با مشاورین متخصص حوزه حبوبات تماس برقرار نمایید.

قیمت نخود صادراتی

قیمت نخود صادراتی با کیفیت و درجه یک محصول عالی از بهترین نخودهای کشت شده در کشور می باشد. این محصولات برای ارسال به کشورهای عراق، قطر و افغانستان میباشند که این امر برای تامین نیاز بازار خارجی و فروش محصولات مازاد به کشورهای همسایه و شناساندن نخود ایران به بازار حبوبات خارجی می باشد.

صادرات و چگونگی کیفیت نخود

بهترین نخود ایرانی از محصولات استان کرمانشاه می باشد که به دلیل کیفیت و دانه درشت بودن آنها مورد توجه بنکداران قرار گرفته است.

صادرات نخود کرمانشاه به افغانستان از جمله تجارتهای موفق در این حوزه می باشد. از جمله نخودهای کرمانشاه موارد زیر می باشد:

  • نخود سه خان
  • نخود دو خان
  •  نخود فلافلی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حبوبات داریا

ما در بازرگانی داریا، مجموعه ای از افراد متخصص را گرد هم آورده ایم تا با تخصصی که دارند، برای کوتاه کردن این چرخه و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، راهی بیایند تا ما از هر خانه و یا هر شهر دنیا در دسترس عموم مردم قرار بگیریم تا بتوانیم به بهترین شکل خدمات خود را ارائه دهیم و این امر مستلزم سخت کوشی بسیار و گذراندن روزهای سخت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی