اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905064459814866

سئوالات متداول در مصاحبه های استخدامی

کد: 139905064459814866

https://bit.ly/3k7pyte

، مراغه , (اخبار رسمی): اگر می خواهید با برخی از متداول ترین سوالات استخدامی و بهترین پاسخ های آنها آشنا شوید، بهتر است این مطلب را از دست ندهید ، چرا که در ادامه لیست جامعی از این موارد توضیح داده شده است.

سئوالات متداول در مصاحبه های استخدامی
سئوالات متداول در مصاحبه های استخدامی

مصاحبه های استخدامی

اگر می خواهید با برخی از متداول ترین سوالات استخدامی و بهترین پاسخ های آنها آشنا شوید، بهتر است این مطلب را از دست ندهید ، چرا که در ادامه لیست جامعی از این موارد توضیح داده شده است.

اگرچه برخی ارگان های خاص از سوالات عجیبی در مصاحبه های استخدامی استفاده می کنند، در بیشتر موارد کارفرماها از سوالات مشابهی برای ارزیابی متقاضیان استخدام بهره می برند.
در ادامه 27 مورد از این سوالات و بهترین پاسخی که می توان برای آنها ارائه داد، شرح داده شده اند.

1. از خودت بگو
توجه داشته باشید که مصاحبه کننده باید از قبل رزومه و معرفی نامه متقاضی را خوانده و حتی با مطالعه شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک، لینکداین، توییتر و جستجو در اینترنت به جزئیات دقیقی نیز دست پیدا کرده باشد.
بنابرین هدف از طرح این سوال تعیین سطح توانایی های متقاضی برای انجام وظایف یا به عبارت دیگر دیگر ارزیابی مهارت ها و نگرش های وی در انجام امور محوله است.
آیا این شغل به رهبری با حس همدلی نیاز دارد؟ از متقاضی در این باره بپرسید.
اگر شما متقاضی هستید درباره دلایل علاقه به این شغل صحبت کنید. راجع به دلایل انتخاب یک دانشگاه خاص یا ترک شغل قبلی صحبت کنید. حتی می توانید راجع به دلایل رفتن به دانشگاه، مرخصی گرفتن برای رفتن به دور دنیا و تجارب قبلی صحبت کنید.
با پاسخ دادن به این سوالات به یکپارچگی رزومه می افزاید چرا که حالا طرف مقابل علاوه بر نکات ذکر شده در رزومه به چرایی آنها نیز آگاه شده است.

2. بزرگترین نقاط ضعف شما شامل چه مواردی است؟

هر کاندیدی می داند چگونه به این سوال پاسخ دهد؛ کافی است یک ضعف تئوری را انتخاب کرده و آن را با قدرت بیان به یک نقطه قوت پنهان تبدیل کند.

برای مثال بزگترین ضعف من این است که آنقدر به کار جذب می شوم که از زمان غافل خواهم شد، تا جایی که سرم را برمی گردانم و می بینم که همکارانم به خانه رفته اند. می دانم که باید حواسم به ساعت باشد اما زمانی که کار مورد علاقه ام را انجام می دهم نمی توانم به هیچ چیز دیگری فکر کنم.
بدین صورت بزگترین ضعف شما انجام کار بیشتر نسبت به بقیه می شود!
اما روش بهتر انتخاب یک نقطه ضعف واقعی است که در حال تلاش برای رفع آن هستید. هیچ کس کامل نیست اما نمایش صداقت و تمایل به ارزیابی واقعی از خود به نظر گزینه بسیار بهتری می رسد.

 مشاهده ادامه مطلب در لینک زیر :

https://estekhdamjo.com/news6332.php

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استخدام جو

سامانه استخدام جو سامانه استخدام جو، از سال 1394 به عنوان مرکزی جامع جهت اطلاع رسانی جدیدترین و بروز ترین اطلاعات استخدامی کشور شروع به کار کرد. تیم نیروی کار مجرب این سایت به طور روزانه اطلاعات استخدامی معتبر را از درگاهها و مجاری معتبر دریافت و در اختیار اعضای خود می گذارند. همچنین این سامانه با ارائه نمونه سئوالات ازمونها و روشها و آموزشهای مراحل استخدام ، مرجعی برای گذرندان مراحل گاها سخت استخدامها می باشد. نمونه سئوالات استخدامی در این سایت با ارزشی بالا به صورت رایگان برای اعضاء قابل دانلود و دریافت است این سامانه دارای نماد اعتماد دو ستاره بوده و در سامانه سازماندهی سایتهای اینترنتی ثبت شده است. همچنین توجه کاربران عزیز را به موارد زیر جلب می نماییم : سامانه استخدام جو تولید کننده خبر نیست بلکه اخبار و آگهی ها را از جراید، نیازمندی ها، خبرگزاری ها و سایت های مراکز دولتی و خصوصی مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی جمع آوری، تجمیع و بازنشر می نماید. سامانه استخدام جو تنها خدمات اطلاع رسانی و آگهی ارائه می نماید و به هیچ عنوان کاریابی نیست. سامانه استخدام ایران تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و کلیه ضوابط جاری کشوری در حوزه وب سایت های ثبت شده را اجرا مینماید. امیدواریم بتوانیم گامی موثر در رهایی از بیکاری و رسیدن به موفقیت شما باشیم این سامانه٬ آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شما عزیزان می باشد -------------------------------------------------- ارتباط با مدیریت سامانه : [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام