اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905134474614866

مصاحبه شغلی

چه حرف هایی را نباید هرگز در مصاحبه شغلی بگویید

کد: 139905134474614866

https://bit.ly/3a80LAK

، مراغه , (اخبار رسمی): اولین موضوع مهم قبل از ورود به اتاق مصاحبه و در خلال آن، این است که آرامش و خونسردی‌تان را حفظ کنید. هنگامی که در اتاق انتظار نشسته‌اید و منتظر مصاحبه‌کننده (یا مصاحبه‌کنندگان) هستید، نفس‌های عمیق بکشید و به خودتان مسلط باشید.

چه حرف هایی را نباید هرگز در مصاحبه شغلی بگویید
چه حرف هایی را نباید هرگز در مصاحبه شغلی بگویید

در مصاحبه شغلی هرگز نگویید

در سکوت این جملات را تکرار کنید:

    همه چیز خوب است، خوشحالم که اینجا هستم و می‌خواهم از این مصاحبه موفق بیرون بیایم؛
    زندگی یعنی یاد گرفتن چیزهای جدید؛ قرار است امروز فرصت دیگری برای یادگیری داشته باشم؛
    من برای استخدام در این شرکت مناسب هستم. هیچ‌کس اینجا به من کمک نخواهد کرد؛ خودم هستم و باید با صدای خودم صحبت کنم و در کالبد خودم بمانم.

ورود به اتاق مصاحبه

هنگامی که وارد اتاق مصاحبه می‌شوید، نگاهی به اطراف بیندازید و موقعیت خود را بررسی کنید. هنگامی که مصاحبه‌کننده از شما سؤال می‌پرسد، قبل از صحبت کردن ابتدا یک لحظه فکر کنید و سپس به پرسش او پاسخ بدهید.

ر هنگام مصاحبه آرامش خود را حفظ کنید و با همه‌ی حواس‌تان در مصاحبه حضور داشته باشید. اشتباه اغلب افراد این است که در این زمان به ندای ذهن‌شان اجازه می‌دهند بر آنها غلبه کند. اگر این کار را انجام دهید، مغز‌تان دقیقا وسط مصاحبه از شما انتقاد می‌کند و در ذهن‌تان اشتباهاتی را که مرتکب می‌شوید مرور می‌کنید و به این ترتیب تمرکزتان را از دست خواهید داد.

بهترین راه برای خاموش کردن ندای انتقادگر درون این است که به‌دقت به مکالمه‌ی خود با مصاحبه‌کننده توجه کنید. توجه کامل به مکالمه به شما کمک می‌کند قبل از صحبت کردن به حرف‌هایتان و پاسخی که به پرسش‌ها می‌دهید فکر کنید.

نکته مهم دیگر این است که در مصاحبه هرگز نباید پرحرفی کنید.

ادامه مطلب در لینک زبر :
https://estekhdamjo.com/news6331.php

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استخدام جو

سامانه استخدام جو سامانه استخدام جو، از سال 1394 به عنوان مرکزی جامع جهت اطلاع رسانی جدیدترین و بروز ترین اطلاعات استخدامی کشور شروع به کار کرد. تیم نیروی کار مجرب این سایت به طور روزانه اطلاعات استخدامی معتبر را از درگاهها و مجاری معتبر دریافت و در اختیار اعضای خود می گذارند. همچنین این سامانه با ارائه نمونه سئوالات ازمونها و روشها و آموزشهای مراحل استخدام ، مرجعی برای گذرندان مراحل گاها سخت استخدامها می باشد. نمونه سئوالات استخدامی در این سایت با ارزشی بالا به صورت رایگان برای اعضاء قابل دانلود و دریافت است این سامانه دارای نماد اعتماد دو ستاره بوده و در سامانه سازماندهی سایتهای اینترنتی ثبت شده است. همچنین توجه کاربران عزیز را به موارد زیر جلب می نماییم : سامانه استخدام جو تولید کننده خبر نیست بلکه اخبار و آگهی ها را از جراید، نیازمندی ها، خبرگزاری ها و سایت های مراکز دولتی و خصوصی مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی جمع آوری، تجمیع و بازنشر می نماید. سامانه استخدام جو تنها خدمات اطلاع رسانی و آگهی ارائه می نماید و به هیچ عنوان کاریابی نیست. سامانه استخدام ایران تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و کلیه ضوابط جاری کشوری در حوزه وب سایت های ثبت شده را اجرا مینماید. امیدواریم بتوانیم گامی موثر در رهایی از بیکاری و رسیدن به موفقیت شما باشیم این سامانه٬ آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شما عزیزان می باشد -------------------------------------------------- ارتباط با مدیریت سامانه : [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام