اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905074462914878

درباره پستکس

آموزش استفاده از سامانه پستکس

کد: 139905074462914878

https://bit.ly/3gKDEyA

، اراک , (اخبار رسمی): این سامانه با بهره گیری از انواع خدمات پستی داخلی و خارجی اکسپرس بصورت درب تا درب و با قیمت هایی ویژه خدمات بی نظیری را به مشتریان خود ارائه می نماید.

اولین سامانه جامع خدمات حمل و نقل کشور پستکس نام دارد

این سامانه با بهره گیری از انواع خدمات پستی داخلی و خارجی اکسپرس بصورت درب تا درب و با قیمت هایی ویژه خدمات بی نظیری را به مشتریان خود ارائه می نماید.

از دیگر نکات بارز و حائز اهمیت این سامانه استفاده از سیستم های پشتیبانی قوی و عالیست بطوری که مشتریان آن بصورت ۲۴ ساعته از خدمات پشتیبانی بهره مند می باشند.

در سامانه پستکس صاحبان مشاغل و صنایع قادر خواهند بود با استفاده از همکاری فعالین پستی اعم از سرویس های متنوع شرکت پست(از طریق سرویس بازارمتریال – پست بار) اپراتور اول پست، سرویس چاپار، اسنپ باکس، DPE، DTS، TPG، تعارف، از سرویس متنوع پست شهری و بین شهری در داخل کشور و پست خارجی با استفاده از سرویس شرکتDPE و TPG و در بخش حمل و نقل سنگین سرویس سامانه اوبار و با امکان مقایسه قیمت،سرعت و کیفیت استفاده نمایند. از نکات برجسته سامانه پستکس به امکان استفاده از تمامی سرویس ها بصورت درب تا درب و دریافت بارکد پستی بلافاصله پس از ثبت سفارش میتوان اشاره نموده است.
در عین حال سرویس پست خارجی این سامانه دارای دو بخش صادرات و واردات برای ۱۸۰ کشور در دنیا میتوان اشاره کرد.

شما می توانید با مطالعه قوانین پستکس قبل از اقدام به استفاده از آن ، از ارسالی امن و مطمئن بهره مند گردید.

فراموش نکنید که اگر فعال پستی هم هستین میتونید با درآمدی خوب نماینده ما بشید.

سایت:
www.postex.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پستکس

ثبت سفارشات به صورت اینترنتی در خانه یا محل کار ثبت و تحویل سفارشات در تمامی ابعاد و با هر تعداد در کوتاهترین زمان، حمل کالا با کمترین هزینه با درنظر گرفتن وزن کالا از شرقی ترین استان کشور به غربی ترین استان کشور، ثبت سفارشات شما با هر ابعاد و هر تعداد حمل می گردد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]