اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905074463614867

اپلیکیشن دیدو یک استارتاپ نوپا در بحث انتخاب کافه و رستوران است

استارتاپ دیدو، انقلابی در انتخاب کافه و رستوران

کد: 139905074463614867

https://bit.ly/3i0wFSr

، تهران , (اخبار رسمی): رفتن به رستوران و خوردن غذاهای جدید یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیاست. شاید برای شما جذاب باشد که بخواهید غذایی که دوسستتون ازش اسم می برد را سه بعدی ببینید و یا فضای رستوران ها را قبل رفتن مقایسه کنید و بهتر انتخاب کنید.در این مقاله به سراغ یک استارتاپ تازه نفس ایرانی می رویم که مشکل را حل کرده است

استارتاپ دیدو | انقلابی در انتخاب کافه و رستوران
به کارگیری واقعیت افزوده در انتخاب غذا و رستوران

دیدو یک پلت فرم مبتنی بر واقعیت افزوده و تصویربرداری ۳۶۰ درجه در زمینه ی یافتن کافه و رستوران به همراه مشاهده سه بعدی غذاها است. با این اپلیکیشن رستوران ها و غذاهای جدید را با اطمینان ازمایش کنید

مقدمه:

رفتن به رستوران و خوردن غذاهای جدید یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیاست و تقریبا همه ما از آن لذت می بریم. اپلیکیشن های زیادی در حال حاضر در زمینه دلیوری و معرفی غذا فعال هستند و به کاربران اجازه انتخاب غذا می دهند، اما همیشه تنها سفارش غذا پاسخگو نیاز کاربران نیست.

شاید کاربران بخواهند غذایی خاص که تعریف آن را زیاد شنیده اند را سفارش دهند، اما نگران این موضوع هستند که شاید آن غذا متناسب با ذائقه غذایی آنها نباشد. یا مواردی از قبیل مشغله کاری، کمبود وقت،خستگی، ترافیک همه و همه سدی جلوی افراد برای مقایسه رستوران ها و انتخاب بهترین آنها قرار گرفته است.

معرفی اپلیکیشن دیدو

هر روزه بسیاری از افراد برای صرف نهار و شام به رستوران یا کافه مراجعه می کنند. حال شرایطی را در نظر بگیرید که بتوان در آن به راحتی وتنها با استفاده از گوشی هوشمند در سریع ترین زمان ممکن بهترین رستوران و کافه که نزدیک شما هست را انتخاب کنید. خوشبختانه اپلیکیشن دیدو چنین امکانی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

پلت فرم دیدو یک نرم افزار کاملا ایرانی با هدف ایجاد یک شبکه جامع برای معرفی رستوران ها و غذاها شروع به کار کرده و تا حد قابل توجهی می تواند نیازهای کاربران خود در این زمینه برطرف کند. کاربران می توانند با نصب این برنامه روی گوشی، رستوران های اطراف خود را به راحتی سرچ کنند و بهترین رستوران های تهران را انتخاب کنند. اپلیکیشن دیدو شرایطی فراهم کرده که لذت سفارش غذا و انتخاب رستوران با تکنولوژی های جدید مانند واقعیت مجازی  (VR)و واقعیت افزوده (AR) را بچشید.

امکانات اپلیکیشن دیدو

دیدو یک پلت فرم مبتنی بر واقعیت افزوده و تصویربرداری ۳۶۰ درجه در زمینه ی یافتن کافه و رستوران به همراه مشاهده سه بعدی غذاها است. همینطور دارای ویژگی های منحصر به فردی است که به اختصار در زیر توضیح خواهیم داد.

  • مشاهده تصویر ۳۶۰ درجه رستوران و کافه ها با استفادهد از تکنولوژی VR که برای اولین بار برای این صنعت استفاده می شود.
  • مشاهده غذاها به صورت سه بعدی و واقعی، روی میز خود با استفاده از تکنولوژی AR که این ویژگی هم برای اولین بار در دنیا برای این صنعت استفاده می شود.
  • امکان جستجوی رستوران ها بر اساس منطقه و دسته بندی های مختلف
  • امکان اشتراک گذاری در فضای مجازی
  • امکان رزرو غذا و رزرو میز برای روز، ساعت و تعداد نفرات مشخص
  • پنل اختصاصی رستوران دارها، برای مشاهده آمار بازدید از رستوران در اپلیکیشن
  • قابلیت مسیریابی از اپلیکیشن به رستوران

اگر دوست دارید قبل رفتن به رستوران  با اپلیکیشن دیدو در محیط رستوران قدم بزنید و غذاهایش را سر میز خود بیاورید  کافیست  اپلیکیشن دیدو را از اپ استور های ایرانی و  یا از  خود سایت دیدو دانلود کنید و یکبار برای همیشه دغدغه انتخاب سخت کافه و رستوران و غذاهایش را حل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیدو

دیدو یک تیم دانش‌بنیان است که هدفش ایجاد یک مرجع جـهانی برای انتخـاب کـافه/رستوران است. مـا در تیم دیدو تـکنـولـوژی‌هـای واقعیــت‌مجـازی و واقعـیت‌افزوده را برای اولین بار در جـهان بـرای ساده‌سازی فرایند انتخاب کافه/رستوران به کار گرفته‌ایم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]