اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905074464714789

مشاهده ی ترندز های ایران در گوگل

کد: 139905074464714789

https://bit.ly/2Pk1PYF

، (اخبار رسمی): Google Trends ، بدون شک یکی از با ارزش ترین منابع داده های باز در اینترنت است.

 مشاهده ی ترندز های ایران در گوگل
مشاهده ی ترندز های ایران در گوگل

با خبرکاو همراه باشید

تاریخچه مختصر + حقایق جالب

Google Trends در ابتدا در سال 2006 راه اندازی شد. با این وجود ، به شما امکان می دهد داده ها را تا سال 2004 برگردانید.

Google بسیاری از وب سایتهای مختلف را که از داده های جستجوی Google Trends استفاده کرده اند ، ایجاد ، تعطیل و ادغام کرده است.

یکی از این ابزارها "Trends for Website" بود که به شما امکان مقایسه ترافیک جستجوی دو وب سایت مختلف را می داد. این نوع از ابزار مشابه وب مشابه رایگان بود ، اما از داده های بتن ریزی استفاده می کند. متاسفانه مانند بسیاری از محصولات جالب Google ، خاموش شد.

مورد دیگر Google Flu Trends بود . این یک ابزار بسیار روشنگری بود که دقیقاً همان چیزی را که نامش به کار می رود - انجام داد - این امکان را به شما می دهد تا داده های مربوط به روند آنفولانزا را مشاهده کنید. این در واقع پیش بینی شیوع آنفلوانزا 2010 (بر اساس روند علائم شایع) 1 یا 2 هفته قبل از اعلامیه CDC.

همچنین برای بهینه سازی سئو قطعا لازمه بدانید کاربران ایران چه کلمات و دسته بندی هایی را جستجو کردند .

ازین پس میتوانید با مراجعه به آدرس https://khabarkaav.ir/cach1/trends.php سایت خبرکاو آخرین ترندز های ماه و سال در ایران را مشاهده کنید

چه کلماتی را ایرانی ها در ماه سرچ کردند ؟

چه دسته هایی را ایرانی ها بیشتر سرچ کردند؟

ایرانی ها دنبال چه چیزی از گوگل بودند؟

همه ی این ها براحتی در صفحه اشاره شده موجود است

چگونه می توان از Google Trends استفاده کرد

اول ، یک چیز مهم وجود دارد که من باید قبل از شروع به شما بگویم.

Google Trends حجم جستجو را ارائه نمی دهد. این خیلی مفید خواهد بود ، نه؟

در عوض ، آنها مقیاس دلخواه 0-100 را به شما می دهند. "0" بیانگر یک عبارت پایین ترین نقطه ارتباط است. "100" بالاترین میزان خود را نشان می دهد.

به طور پیش فرض ، Google Trends از داده های حاصل از نتایج جستجوی معمولی خود استفاده می کند ، اما همانطور که به زودی یاد خواهید گرفت ، می توانید به منابع دیگر نیز نگاه کنید.

داده های گوگل ترند از کجا می آیند؟

قبل از اینکه مستقیماً وارد شوید و نحوه استفاده از Google Trends را بیاموزیم ، مهم است که بدانیم داده ها از کجا آمده اند.

پنج منبع داده مختلف برای استفاده شما وجود دارد.

جستجوی وب

جستجوی تصویر Google

اخبار گوگل

Google Shopping

YouTube

شایان ذکر است که با جستجوی وب می توانید داده های سال 2004 را مشاهده کنید در حالی که منابع دیگر فقط به شما اجازه می دهند به سال 2008 برگردید.

شما می توانید از داده های گوگل ترندز برای فرایند های بازاریابی متفاوت استفاده کنید:

در جستجو های کلیکی: داده های گوگل ترندز می تواند برای شکل دهی به کمپین های فصلی شما با کمک به مدیریت مخارج مورد استفاده واقع شود. به علاوه، شما می توانید از گوگل ترندز برای یافتن عبارات نا مرتبطی که باید به عنوان کلیدواژه های منفی در نظر بگیرید استفاده کنید، بنابراین یک جستجوی ترند به شکلی وسیع بر روی هزینه های شما تاثیر نخواهد گذاشت.

برای سئو و بازاریابی محتوایی: از گوگ ترندز استفاده کنید تا بفهمید که چه نوع افرادی در بازار هدف شما در حال جستجوی اطلاعات می باشند. درباره عناوین ترند هایی که می تواند ترافیک را به داخل سایت شما بیاورند بنویسید.

برای الهام بخشیدن به خلاقیت تبلیغات شما: گوگل ترند را برای مشاهده عناوینی که در حال حاضر تصر عموم را تسخیر کرده است جستجو کنید. به یک عنوان (مانند یک نوع موسیقی و یا رقص جدید و جذاب) در کمپین بازاریابی خودتان مراجعه کنید، خواه آن عنوان یک ایمیل باشد و یا تبلیغ فیسبوک و یا بخشی از یک رادیو، در هر حال چیزی است که می تواند تعاملات تبلیغات شما را افزایش دهد.

دوره سئو تخصصی

هر آنچه درباره بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو یا SEO) باید بدانید

در زمان جستجوی یک کلیدواژه در گوگل ترنز می توان چهار متغیر را برای جستجو تنظیم کرد. این فیلتر گذاری ها کمک می کنند تا نتایج دقیق تری از میزان جستجوی کلیدواژه مورد نظر به دست آورد. این چهار متغیر عبارتند از:

نوع جستجو: جستجوی صفات وب (Search web)، جستجوی تصویر در گوگل (Google image)، جستجوی اخبار (google news)، جستجوی خرید (google shopping)، جستجو در یوتیوب

منطقه جستجو: با استفاده از این گزینه می توان میزان جستجوی کلیدواژه را به یک کشور خاص محدود کرد.

بازه زمانی جستجو: 2004 تا امروز، 7 روز گذشته، 30 روز اخیر، 90 روز اخیر، 12 ماه اخیر، انتخاب یک سال مشخص یا انتخاب یک بازه زمانی مشخص.

دسته بندی موضوعی جستجو: هنر و سرگرمی، اتومبیل و وسایل نقلیه، زیبایی و تناسب اندام، کتاب و ادبیات، تجارت و صنعت، رایانه و الکترونیک، مالی، غذا و نوشیدنی، بازی ها و مانند آن ها

همچنین گوگل ترندز به کاربران اجازه می دهد تا میزان محبوبیت جستجوی 5 عبارت کلیدی را با یکدیگر مقایسه کنند. این قابلیت در یافتن مناسب ترین کلیدواژه جهت بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو ضروری است. با توجه به این که تنها در ایالات متحده روزانه بیش از 10 بیلیون سرچ در گوگل اتفاق می افتد بهترین راه استفاده از این ابزار این است که ابتدا با کیوورد بزرگی شروع کنید و سپس با استفاده از فیلترها نتایج خود را تخصصی تر کنید.

برای اطلاع از ترندز های گوگل به سایت خبرکاو در این آدرس وارد شوید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایگاه خبرکاو

خبرکاو https://khabarkaav.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]