اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905094467414770

دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونه به صورت رایگان، کسب و کار خود را در محیط اینترنت شروع کنیم؟

کد: 139905094467414770

https://bit.ly/3k3Zy1W

، اصفهان , (اخبار رسمی): شما با شرکت در دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی در مدت زمان کمتر از یک هفته فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی می کنید. در آخر این دوره شما صاحب یک فروشگاه هستید که اگر می خواستید طراحی آن را به دیگران بسپارید حداقل 1/500/000 تومان از شما می گرفتند.

چگونه به صورت رایگان، کسب و کار خود را در محیط اینترنت شروع کنیم؟
راه اندازی فروشگاه اینترنتی

کسب و کارها در حال تحول هستند و به زودی انقلابی بزرگ در مشاغل مختلف به وجود می آید. (همین حالا هم با وجود ویروس کرونا این اتفاق سرعت گرفته است) افرادی موفق می شوند که خود را با این تغییرات همراه کنند

وقتی که به بازار می روم و با کاسب ها صحبت می کنم همه ی آن ها یک حرف مشترک دارند:”بازار خراب است” وقتی هم که دوستانم را که از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند می بینم آن ها هم از نبود کار می نالند و به زمین و زمان بد بی راه می گویند که ای کاش درس نخوانده بودند و از اول وارد بازار می شدند. البته این افراد از این غافلند که بازاری ها هم وضعیت خوبی ندارند.

چرا باید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید؟

وقتی که شما یک وب سایت یا یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید،در واقع صاحب یک مغازه می شوید که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته باز است و از سراسر ایران!(حتی اگر بخواهید از سراسر دنیا)می توانید مشتری داشته باشید. مهمتر از همه این است که وقتی شما فروشگاه اینترنتی خودتان را داشته باشید،دیگر نیاز به استخدام فروشنده،صندوقدار و … ندارید و همه ی این کارها به طور اتوماتیک انجام می شود.

در دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی چه چیزهایی یاد می گیرید؟

در هنگام تولید این محصول ،من فرض را بر این گذاشتم که شما هیچ دانش فنی در زمینه ی وب ندارید.به همین دلیل از پایه همه ی مفاهیم را توضیح داده ام. در این دوره با مفاهیم اساسی در زمینه ی طراحی سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی آشنا می شوید. با مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی آشنا می شوید و در پایان جلسه ی سوم صاحب یک وب سایت هستید که می توانید نوشته ها عکس ها و تبلیغات خود را در آن قرار دهید.

از جلسه ی چهارم به بعد مستقیما روی ساخت فروشگاه کار می کنیم و شما اطلاعات لازم برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را یاد می گیرید.

فروشگاهی که در این دوره می سازید چه ویژگی هایی دارد؟

  • قابلیت فروش محصول دانلودی
  • قابلیت فروش محصول فیزیکی
  • اتصال به درگاه بانکی و قابلیت فروش آنلاین
  • ساخت گالری عکس برای محصولات
  • امکان تعریف محصول با ویژگی متغیر(مثل موبایل با تغییر ظرفیت حافظه قیمتش تغییر می کند.)
  • قابلیت استفاده از کوپن ها بن های تخفیف و اعمال خودکار آن بر قیمت خرید مشتری
  • قابلیت استفاده از سبد خرید و امکان فروش به صورت گروهی
  • قابلیت نمایش جدیدترین،پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات در سایت
  • انتشار مقاله های مرتبط با محصول در سایت
  • ساخت صفحات تماس با ما،ارتباط با ما و …
  • فوت کوزه گری طراحی وب سایت که متاسفانه در دوره های مشابه،حتی دوره های پولی نیز آموزش داده نمی شود.
  • و…

درآمد فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

سوالی که نوشتم یک سوال غلط است، دقیقا مثل این است که بپرسید درآمد یک پزشک چقدر است؟

همانطور که در محیط اطراف خود می‌بینید بعضی از پزشکان درآمد بسیار بالایی دارند و زندگی بسیار مرفهی دارند. اما تعداد پزشکان بیکار نیز در کشور به بیش از 30 هزار نفر می‌رسد. در مورد فروشگاه‌های اینترنتی نیز این موضوع صادق است. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی درآمد بسیار بالایی دارند اما برخی دیگر نیز هیچ‌وقت فروش موفقی را تجربه نمی‌کنند. اینکه شما چقدر می‌توانید موفق شوید و درآمد بدست آورید، به تلاش، پشتکار، یادگیری و اراده‌ی شما وابسته است.

بزرگترین سرمایه‌ی شما در این تجارت، زمان و تلاش شماست.

این دوره چند ساعت است؟

دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی تماما به صورت ویدئویی بوده و شامل بیش از 4 ساعت آموزش تخصصی  می باشد.در این مدت به شما در ساخت وبسایت کاملا رایگان کمک می‌کنیم.

به شما پیشنهاد می‌کنم که برای استفاده از دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی که تا این لحظه بالغ بر 10000 نفر شرکت کننده داشته است به سایت موج رادیکال مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موج رادیکال

مهندس امیر ارسلان بهنام مدیر و موسس مجموعه موج رادیکال است. در موج رادیکال مدیریت و مشاوره بیش از صد فروشگاه اینترنتی را تاکنون انجام داده‌ایم و به بیش از 5000 نفر مستقیما کمک کرده‌ایم که بتوانند در بستر اینترنت مشغول به کسب درآمد شوند. در موج رادیکال به شما کمک می‌کنیم، تا از طریق اینترنت محصولات خود را بفروشید… موج رادیکال با ارائه‌ی : مطالب آموزشی رایگان دوره‌های تخصصی آموزشی آموزش ساخت نام تجاری تبلیغ نویسی ارائه‌ی مشاوره‌های حضوری و مجازی و… سئو و دیجیتال مارکتینگ مشارکت در افزایش درآمد و بهبود کسب‌و‌کار شما به شما کمک می‌کند تا بتوانید وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و به کسب درآمد از فضای مجازی مشغول شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]