اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905114469014868

پاکسازی مراجعین در جاهای پرتردد از ویروس کرونا

اقدام جالب بسیاری مراکز پر تردد برای پیشگیری از کرونا

کد: 139905114469014868

https://bit.ly/30kK8i9

، تهران , (اخبار رسمی): اقدام جالبی که در جاهای پرتردد برای جلوگیری از انتقال کرونا انجام شده است.

اقدام جالب بسیاری مراکز پر تردد برای پیشگیری از کرونا
اقدام جالب بسیاری مراکز پر تردد برای پیشگیری از کرونا

پاکسازی افراد در هنگام ورود با مواد ضدعفونی کننده احتمال انتقال کرونا را بسیار کمتر می کند

کرونا این روزها بحث جنجالی بسیاری از رسانه ها و مطبوعات و دغدغه مردم است. این ویروس که ابتدا از چین شروع شد کم کم تمام کشورهای دنیا را آلوده کرده است. انسان های زیادی در جغرافیای مختلف جان خود را به خاطر ابتلا به این ویروس از دست داده اند. کرونا همچنان قربانی می گیرد. این بیماری ویروسی از بیماری های واگیردار است. به راحتی می تواند از فرد مبتلا وارد بدن یک فرد سالم شده و او را آلوده نماید. به همین دلیل اقدامات ایمنی اهمیت خیلی زیادی دارد. رعایت مواردی که احتمال ابتلا به کرونا را کمتر کند می تواند تا حد زیادی از آمار مبتلایان و مرگ و میر بکاهد.

اصلی ترین راه انتقال کرونا ویروس به انسان، از راه دهان، بینی و حلق است. هر چند راه های دیگر نیز وجود دارد اما راه حلق و سیستم گوارش اصلی ترین هدف این ویروس است. به همین دلیل است که استفاده از ماسک اهمیت بسیاری در پیشگیری از کرونا ایفا می کند.

نکته دیگری که در مورد کرونا وجود دارد نیز این است که روی سطوح مختلف طول عمر گوناگونی دارد. به طور مثال ویروس کرونا بسیار علاقه مند به سطوح فلزی است! هنگامی که بتواند خود را به یک سطح فلزی مانند میله اتوبوس، نرده های راه پله ساختمان، دستگیره در و.... برساند می تواند بیشتر زنده بماند. به همین دلیل باید در هنگام حضور در مراکز عمومی و سیستم های حمل و نقل نظیر مترو بسیار مراقب باشیم.

با تمام موارد پیشگیری کننده بسیاری از افراد و کسب و کارها سیستم کاری خود را تغییر داده اند تا از خود در برابر کرونا بیشتر محافظت کنند. به این صورت که بخش اصلی فعالیت خود را به صورت غیرحضوری و دورکاری انجام می دهند. اما این کار برای همه افراد امکان پذیر نیست. به طور مثال بانک ها و بسیاری اداره جات مجبورند به فعالیت فیزیکی و سنتی خود مانند گذشته ادامه دهند. اما بدیهی است که ادامه فعالیت باید به همراه رعایت پروتکل های بهداشتی باشد.

اقدام جالبی که بسیاری از شرکت ها و مراکز پر تردد انجام داده اند استفاده از یک وسیله حرفه ای برای پاکیزه کردن افراد بوده است. بسیاری از جاهای پرتردد با استفاده از یک گیت ضدعفونی کننده از ورود ویروس به مجموعه جلوگیری کرده اند. این دستگاه در ورودی مرکز قرار داده می شود. سپس افرادی که قصد ورود به آنجا را دارند یک به یک از داخل گیت عبور می کنند. عملکرد دستگاه به این ترتیب است که مواد ضدعفونی کننده را به صورت پودری به مراجعه کننده می پاشد. این کار باعث می شود که اگر کرونا روی لباس یا وسایل افراد تازه وارد وجود داشته باشد از بین برود.

در حال حاضر این دستگاه در قسمت ورودی بسیاری از مراکز درمانی و فروشگاه های بزرگ نصب شده است. همچنین آرایشگاه ها، ورزشگاه ها و بسیاری از جاهای دیگر می توانند از این دستگاه جالب و در عین حال حرفه ای استفاده نمایند.

با رعایت موارد بهداشتی و اصول ایمنی به راحتی می توانیم کرونا را شکست دهیم. به امید روزی که شاهد مرگ عزیزانمان به خاطر این ویروس نباشیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طب داخلی پیشرو

شرکت طب داخلی پیشرو، در سال 1383 به صورت رسمی تاسیس شد و زیرمجموعه ای از گروه بازرگانی فلیپ فلاپ با سابقه 40 ساله، به عنوان وارد کننده تجهیزات ، ابزار و اقلام مصرفی پزشکی فعالیت خود را آغاز نمود . این شرکت با بهره گیری از مشاورین ارشد سیستم های مهندسی و تحقیق و توسعه ، اطلاع از تکنولوژی و دانش فنی در عرصه های مختلف و بهره گیری از سرمایه های انسانی و بازاریابی علمی با نزدیک به 40 سال تجربه همواره در تلاش است تا همگام با تکنولوژی های روز دنیا حرکت کند و با انتقال دانش فنی به کشور ، سبب ارتقاء کیفیت درمان و سلامت جامعه گردد. شرکت طب داخلی پیشرو با توجه به شایستگی ها و مزیت رقابتی خود موفق به اخذ نمایندگی در حوزه های گوارش، ریه، بیهوشی، زنان، ارولوژی، آندوسکوپی، و جراحی موفق به اخد نمایندگی از شرکتهای معتبر بین المللی مانند شرکت ژاپنی Pentax که یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت های تولید تجهیزات پزشکی در جهان می باشد، گردید. از دیگر شرکای تجاری شرکت طب داخلی پیشرو ، شرکت امریکایی Intelligent Endoscopy، شرکت FibroTouch، کمپانی Laborie، کمپانی MedWork می باشند که از تکنولوژی¬های روز دنیا در حوزه تولید تجهیزات پزشکی برخوردارند. همکاری نزدیک با پزشکان متخصص مراکز درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی داخل و خارج از کشور، برگزاری همایش ها و کنگره های پزشکی، و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله خدمات شرکت طب داخلی پیشرو در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی می باشد. شرکت طب داخلی پیشرو در واحد خدمات فنی پس از فروش وظیفه ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه های وارداتی را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان