اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905164479714550

نکاتی طلایی برای خرید و بهداشت لباس زیر زنانه

کد: 139905164479714550

https://bit.ly/3cl47By

، کرج , (اخبار رسمی): در زبان انگلیسی لانژری به انواعی از لباس زیر زنانه گفته می‌شود که مد روز یا محرک باشند ، لباس زیر زنانه شامل مواردی چون شورت، سوتین، گن، زیر پوش و مواردی از این دست باشد که البته و صرف نظر از تنوع رنگ آن‌ها، همهٔ موارد یادشده انواع بسیار گوناگونی دارند.

نکاتی طلایی برای خرید و بهداشت لباس زیر زنانه
هلوکس تنها و اولین بازار اینترنتی لباس زیر بانوان

نکات مهم درباره لباس زیر زنانه

هر لباسی که به شکل مستقیم با بدن تماس داشته باشد یعنی با سلامت هم در ارتباط است. لباس زیر زنانه هم جزو لباس های مهمی است که برای خرید، شستشو و نگهداری آن ها باید به برخی نکات مهم دقت کنید.

اولین و مهمترین نکته ای که باید درباره لباس زیر به آن اشاره کرد این است که همیشه و حتما لباس زیرتان را با دست بشویید و هرگز آن ها داخل ماشین لباسشویی نیندازید.

نکات خرید لباس زیر زنانه

اولین و مهمترین نکته ای که هنگام خرید لباس زیر زنانه باید مورد توجه قرار دهید، جنس لباس زیر است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهترین جنس برای لباس زیر زنانه جنس نخی است که بسیار نرم و راحت است، لباس زیر نخی ایجاد حساسیت نمیکند و باعث خارش نمیشود.

بعد از جنس لباس زیر نکته ای که مورد توجه قرار میگیرد سایز آن است که بهتر است بدانید پوشیدن لباس زیر تنگ در خانم ها ایجاد عفونت میکند اما از یکطرف هم لباس زیرهای خیلی گشاد ظاهر زیبایی ندارند بنابراین باید لباس زیری انتخاب کنید که هم راحت باشد و هم زیبا.

بهترین جنس لباس زیر

ممکن است این نکته را قبلا هم نیز شنیده باشید اما از میان پارچه ها و اجناس محتلفی لباس زیری که در بازار وجود دارد، نخ بهترین جنس مناسب برای لباس زیر است.

دهانه واژن یا همان وولو بسیار حساس است و باید به ملایمت با آن رفتار شود. پس بهترین و ساده ترین جنس پارچه برای پوست چیست؟ نخ، چون هم جای تنفس دارد و هم می تواند رطوبت را جذب کند که مانع عفونت های قارچی می شود.

از آنجایی که ترشحات واژن همانند رطوبت درون دهان معمولا طبیعی هستند، شما نیاز به پوشیدن شورت برای جذب طوبت اضافی دارید.
پارچه های از جنس الیاف مصنوعی مانند نایلون مانع تنفس پوست می شوند و گرما و رطوبت را به دام می اندازند و شرایط را برای رشد عفونت های قارچی واژن مهیا می کنند. 

لباس زیر تنگ

 نه تنها پوشیدن لباس های زیر زیادی تنگ از نظر ظاهری جذاب نیست بلکه می تواند موجب خارش و سوزش ناحیه تناسلی شود به خصوص اگر یائسه شده باشید. در زنان یائسه، دیواره های واژن نازک تر از قبل هستند و سایش پوست توسط لباس زیر می تواند موجب خارش و سوزش شود.

نپوشیدن لباس زیر در هنگام خواب

برای افرادی که مشکلات واژینال ندارند و سالم هستند، شب ها می توانند با یا بدون لباس زیر بخوابند.
اما افرادی که به طور مکرر دچار عفونت های قارچی می شوند، بهتر است شب ها بدون لباس زیر بخوابند تا ناحیه تناسلی شان هوا بخورد و رطوبت موجود در این ناحیه خشک شود.
اگر احساس برهنه بودن را دوست ندارید، بهتر است که از شلوارهای پیژامه ای گشاد استفاده کنید که البته در صورت استفاده از این شلوارها بدون شورت در هنگام خواب، باید زود به زود آنها را بشویید تا مانع تجمع باکتری ها و ایجاد عفونت شوید.

بهترین لباس زیر برای تمرینات ورزشی

لباس زیر مناسب بررای تمرینات ورزشی باید اندازه بوده و زیادی گشاد یا تنگ نباشد و ترجیحا جاذب رطوبت بوده تا به دلیل عرق کردن در هنگام ورزش بتواند رطوبت را جذب کرده و مانع عفونت های قارچی شود. همچنین می توانید از شورت های مخصوص تمرینات ورزشی که درونشان پارچه ی مخصوص جذب رطوبت دارد استفاده کنید. 

لباس زیر جی استرینگ یا لامبادا

همیشه تصور می شد که لباس زیر های جی استرینگ برای سلامتی ناحیه تناسلی خوب نیستند. با این وجود تحقیقات زیادی که در این رابطه انجام شده است، شواهدی پیدا نشد که لباس زیر جی استرینگ موجب عفونت قارچی، عفونت باکتریایی یا عفونت ادراری می شوند. در عوض این تحقیقات به نتیجه رسیدند که رفتار جنسی افراد و عدم رعایت بهداشت است که موجب این بیماری ها می شود. البته پوشیدن این لباس های زیر به طور همیشگی یا در هنگام ورزش توصیه نمی شوند. 

نکته: خانم ها باید هر روز لباس زیرشان را عوض کنند و آن را به زمان حمام رفتن موکول نکنند زیرا در غیر این صورت دچار خارش و قارچ های پوستی میشوند. قارچ ها معمولا در محیط گرم و مرطوب رشد میکنند پس باید بعد از استفاده از آب از دستمال کاغذی استفاده کنید تا از هرگونه قارچی در امان باشید.

خرید اینترنتی لباس زیر زنانه 

در سطح بازار و همچنین اینترنت، فروشگاه های بسیاری هستند که اقدام به عرضه انواع لباس زیر می کنند. اما تجربه نشان داده که لباس زیرهای عرضه شده در بازار اینترنتی لباس زیر زنانه هلوکس از کیفیت مطلوبی برخوردار است. 
سایزبندی مختلف و انواع مدل های شورت و سوتین زنانه و انواع لباس های زیر در آن موجود بوده که همین تنوع و تضمین سایز یکی از امتیازات این فروشگاه محسوب می شود. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلوکس | Holox

Holox | هلوکس - اولین و تنها بازار اینترنتی لباس های زیر زنانه در ایران "راز زیبایی پنهان شما "

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان