اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905174479914691

حوله ساینا، رقیبی تازه نفس در صنعت خرید حوله را وارد بازار کرد!

آغاز عرضه و فروش حوله های ساینا از ۱۳۹۹/۵/۲۰

کد: 139905174479914691

https://bit.ly/2PzEr9K

، اصفهان , (اخبار رسمی): تولید کننده فعال عرصه صنعت خرید حوله کشور، فروشگاه اینترنتی حوله ساینا را با امکان جذب آب بسیار بالا از 20/5/1399 به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش حوله های ساینا از 20/5/1399
خرید حوله؛ حوله تبریز و اصفهان را از وبسایت حوله ساینا خرید کنید!

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی حوله ساینا، از 20/5/1399  عرضه فروشگاه اینترنتی حوله ساینادر تبریز و اصفهان آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از حوله تن پوش، حوله تبلیغاتی، حوله تبریز، حوله اصفهان و ... هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون خرید حوله اینترنتی را دارند.

نام و نام خانوادگی مدیرعامل مدیرعامل حوله ساینا با اشاره به مزیت‌های این محصول/خدمت تازه گفت: تولید این محصول نتیجه سال ها تلاش بوده و برای تولید این محصول از چندین سال کار آغاز شده و هم اکنون  حوله های ساینا  وارد بازار شده است.

وی در مورد محصول حوله تن پوش ادامه داد: این حوله حمام می‌تواند تمامی نواحی بدن را به جهت خشک کردن بپوشاند و متناسب برای سنین و جنسیت مختلف طراحی می‌شود. حوله تن پوش، یکی از پر مصرف‌ترین نوع حوله‌های حال حاضر شناخته می‌شود. کیفیت حوله تن پوش، اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا باید آب زیادی را به خود بگیرد که بدن را به صورت کامل خشک کند! یکی دیگر از مواردی که در انتخاب حوله تن پوش اهمیت دارد، سایز حوله است. شما میتوانید در وبسایت حوله ساینا، انواع حوله تن پوش را خرید کنید.

همچنین با امکان خرید اینترنتی حوله، شما میتوانید بهترین حوله های تبلیغاتی، حوله حمام، حوله تن پوش، حوله تن پوش بچگانه، حوله پالتویی و ... را به صورت آنلاین سفارش دهید.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت حوله ساینا به نشانی saynatowels.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی حوله ساینا

حوله ساینا، یک فروشگاه اینترنتی است که محصولاتی مانند حوله تبریز، حوله اصفهان، حوله تن پوش، حوله تن پوش بچگانه، حوله تبلیغاتی و ... را به فروش میرساند. شما میتوانید خرید حوله خود را از طریق وبسایت حوله ساینا انجام دهید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]