اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905204483413742

نصب سیستم اعلام و اطفا حریق در کرج

کد: 139905204483413742

https://bit.ly/3fOBTPG

، کرج , (اخبار رسمی): گروه فنی مهندسی سماالکترونیک با بیش از یک دهه فعالیت یکی از شرکت های معتبر و دارای تاییدیه آتش نشانی در کرج است و در زمینه نصب سیستم اعلام و اطفا حریق در کرج فعالیت دارد .

نصب سیستم اعلام و اطفا حریق در کرج
نصب سیستم اعلام و اطفا حریق در کرج

طی چند سال اخیر که سیستم های اعلام حریق با استقبال بسیار خوبی موجه شده ، در صنعت ساختمان به یک جایگاه بسیار مهم دست پیدا کرده است .

امروزه وجود سیستم اعلام و اطفا حریق در ساختمان های نو ساز یا حتی قدیمی از سیستم های ضروری به شمار می رود.

در حال حاضر صنعت ساختمان به سمتی پیش می رود که با استفاده از امکانات موجود و تکنولوژی های در دسترس ، ریسک خطرات طبیعی ، آتش سوزی ، سرقت و ... را کاهش دهد

وقتی محلی دچار آتش سوزی می شود ، مهمترین فاکتور زمان است . همانطور می دانید اغلب اوقات افرادی که محل یا سکونت آنها دچار حریق شده از دیر رسیدن خود به محل یا آتش نشان ها گله مند هستند . زیرا از زمان بروز نشانه ها تا خاموش شدن آن ، فرصت زیادی وجود ندارد.

اینجاست که نقش سیستم اعلام و اطفا حریق مشخص می شود چون با تشخیص به موقع اولین علائم و فعال شدن آژیر و اعلام آتش سوزی می توان از جان و مال ساکنین آن ساختمان محافظت کرد .و کاملا واضح است که هزینه نصب آن بسیار کمتر از هزینه و ضررهای یک آتش سوزی است .

شرکت سماالکترونیک با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی ، نصب و راه انداژی سیستم اعلام و اطفا حریق یکی از معتبرترین شرکت ها می باشد.

این مجموعه دارای تاییدیه آتش نشانی استان البرز نیز هست و پروژه های موفق بزرگی در زمینه نصب سیستم اعلام و اطفا حریق در کرج انجام داده است که می توان به عنوان مثال پروژه آبگیر بیلقان شرکت آب و فاضلاب تهران را نام برد . 

اگر برای نصب سیستم اعلام و اطفا حریق و همچنین اخذ تاییدیه آتش نشانی در کرج نیاز به مشاوره دارید ، حتما با متخصصان شرکت سماالکترونیک تماس حاصل فرمایید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سماالکترونیک

شرکت سیطره موفقیت امیدان (سما) با کادری مجرب و متخصصب ا هدف ارائه خدمات در زمینه تجهیزات ایمنی ، امنیتی و حفاظتی هوشمند ساختمان فعالیت میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان