اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905254493414968

مصاحبه‌ی محسن روح‌الامین، مدیر عامل سپهرماهان، با جوان‌آپ

بررسی ایده‌ی سپهرماهان در توسعه و بهبود مدیریت کسب‌وکارها

کد: 139905254493414968

https://bit.ly/322UZNm

، تهران , (اخبار رسمی): محسن روح‌الامین، مدیر عامل سپهرماهان، در مصاحبه با جوان‌آپ به معرفی شبکه اجتماعی و پیام‌رسان سازمانی و تفاوت آن با پیام‌رسان‌های عمومی پرداخت.

بررسی ایده‌ی سپهرماهان در توسعه و بهبود مدیریت کسب‌وکارها
مصاحبه‌ی محسن روح‌الامین، مدیر عامل سپهرماهان، با جوان‌آپ

روح‌الامین از برنامه‌ی سپهرماهان مبنی بر ارتقای سیستم‌های نرم‌افزاری خود خبر داده و گفت که به زودی با به کارگیری الگوریتم‌های هوش مصنوعی نسل جدیدی از شبکه‌های اجتماعی سازمانی در ایران ارائه خواهد شد

روز یکشنبه نوزدهم مردادماه 1399، محسن روح‌الامین، مدیر عامل شرکت سپهرماهان، اولین ارائه‌دهنده‌ی شبکه تعاملی سازمانی در ایران، در برنامه‌ی رادیویی جوان‌آپ، کاری مشترک از صندوق نوآوری و شکوفایی و رادیو جوان، با کیوان نقره‌کار در رابطه با ایده‌ی سپهرماهان در توسعه و بهبود مدیریت کسب‌وکارها گفت‌وگویی مختصر داشت. در این مصاحبه، وی به معرفی و بیان مزایای شبکه‌ی اجتماعی سازمانی که با عنوان ESN نیز شناخته می‌شود، پرداخت. او با اشاره به این که اطلاعات هر سازمان، دارایی آن سازمان است، به مشکلات استفاده از پیام‌رسان‌های عمومی در دنیای کسب‌وکار پرداخته و عنوان کرد که در این نوع پیام‌رسان‌ها اطلاعات به هیچ‌وجه تحت کنترل سازمان نبوده و دانش موجود در آن‌ها نیز عملاً قابل طبقه‌بندی نیست.

واضح است که مدیریت کارها و پیگیری کارهای انجام‌شده و انجام‌نشده به‌ویژه برای مدیران یک مجموعه بسیار حائز اهمیت است؛ روح‌الامین اذعان داشت که با استفاده از ESN این امکان به بهترین شکل در اختیار مدیران و کارمندان قرار می‌گیرید. همچنین به گفته‌ی وی یکپارچه‌سازی با سیستم‌های سازمانی یکی از مهم‌ترین مزایای پیام‌رسان سازمانی است.

مدیر عامل سپهرماهان به معرفی یکی از محصولات این شرکت با نام «همتیک»، نرم‌افزار مدیریت پروژه و کارها، پرداخته و در پاسخ به سؤال نقره‌کار مبنی بر تفاوت همتیک با محصولات خارجی مانند M.S Project و Trello، به بیان برتری‌ها و تمایز همتیک با رقبا پرداخت. طبق گفته‌های وی، با همتیک تمرکز روی بهبود مدیریت کسب‌وکارهاست و مدیریت تمامی کارهای زیرمجموعه‌ی انواع پروژه‌ها امکان‌پذیر است؛ همچنین هر نسخه از برنامه به صورت اختصاصی در اختیار هر شرکت قرار می‌گیرد و کاربران شامل تمام ذی‌نفعان آن سازمان است.

روح‌الامین از برنامه‌ی آتی سپهرماهان مبنی بر ارتقای محصولات و سیستم‌های نرم‌افزاری خود خبر داده و گفت که به زودی با به کارگیری تکنیک‌ها و الگوریتم‌های هوش مصنوعی نسل جدیدی از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های سازمانی در ایران ارائه خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با سپهرماهان و محصولات این شرکت می‌توانید به سایت www.sepehrmahan.com مراجعه کرده یا کانال‌ها و صفحات آن را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپهرماهان

اولین ارائه‌دهنده شبکه تعاملی سازمانی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]