اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905254494415001

با هدف اطلاع‌رسانی در حوزه مسئولیت اجتماعی

رونمایی از سایت رسانه مسئولیت اجتماعی

کد: 139905254494415001

https://bit.ly/3uiN4ZB

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف اطلاع رسانی در حوزه مسئولیت اجتماعی و انعکاس اخبار مسئولیت اجتماعی شرکت ها، از سایت رسانه مسئولیت اجتماعی به آدرس csrrasaneh.ir در اول مرداد ماه 1399 رونمایی شد.

رونمایی از سایت رسانه مسئولیت اجتماعی
رونمایی از سایت رسانه مسئولیت اجتماعی

سایت csrrasaneh.ir که یک سایت اطلاع رسانی عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت ها است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد اطلاع رسانی در حوزه مسئولیت اجتماعی و انعکاس اخبار مسئولیت اجتماعی شرکت ها را تسهیل کند.

سیدرضا جمشیدی، مدیرمسئول رسانه مسئولیت اجتماعی در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «نبود رسانه تخصصی در حوزه مسئولیت اجتماعی ما را بر آن داشت تا به شیوه ای حرفه ای این موضوع را دنبال کنیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « امکان ثبت گزارش عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکتها در وبسایت رسانه مسئولیت اجتماعی فراهم است.»

گفتنی است رسانه مسئولیت اجتماعی، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهانتشار اخبار مسئولیت اجتماعی کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت رسانه مسئولیت اجتماعی به آدرس csrrasaneh.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها