اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905264497015013

شرکت ایده آل گستر ارسال و دریافت کالاهای تعمیراتی مشتریان را رایگان اعلام کرد

تعمیرات تلفن پاناسونیک با سرویس رایگان

کد: 139905264497015013

https://bit.ly/3iOqLo4

، تهران , (اخبار رسمی): در سالیان اخیر همراهان ایده آل گستر از بالا بودن هزینه‌ دریافت و ارسال کالا گله‌مند بودند و این عامل، سبب شد تا مدیران این مجموعه به فکر راه حلی برای این مشکل باشند. با رایگان اعلام کردن این سرویس، شرکت ایده آل گستر امیدوار است گامی کوچک، در راستای رضایت هرچه تمام‌تر مشتریان خود بردارد.

تعمیرات تلفن پاناسونیک با سرویس رایگان
تعمیرات تلفن پاناسونیک با سرویس رایگان

شرکت ایده آل گستر دریافت و ارسال تلفن‌های نیازمند تعمیرات را برای مشتریان خود به صورت رایگان انجام می‌دهد. به عبارت دیگر برای ارسال تلفن به واحد تعمیرات و دریافت آن، هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد

آیا می‌دانید که شرکت ایده آل گستر دریافت و ارسال تلفن‌های نیازمند تعمیرات را برای مشتریان خود در برخی از مناطق تهران، به صورت رایگان انجام می‌دهد؟ به عبارت دیگر، اگر محل سکونت شما در محدوده تعیین شده توسط این شرکت قرار داشته باشد، برای ارسال تلفن به واحد تعمیرات و دریافت آن، هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

شرکت ایده آل گستر در سال‌های اخیر، به عنوان یک مجموعه پیشرو در ارائه خدمات به مشتریان خود شناخته شده است. آنچه که در سالیان اخیر و به واسطه بالا رفتن هزینه‌های حمل و نقل بین شهری، همراهان ایده آل گستر را به دردسر انداخته است، هزینه بالای ارسال و دریافت کالای تعمیری بود که گاه حتی از هزینه تعمیر خود محصول نیز بالاتر می‎رفت. به همین دلیل و به خاطر جایگاه ویژه‌ای که مشتریان در نزد مدیران این شرکت از آن برخوردار هستند، ایده آل گستر تصمیم به رایگان نمودن سرویس ارسال و دریافت تعمیرات نموده است.

چه مناطقی از تهران شامل سرویس رایگان تعمیرات می‌شوند؟

تلفن پاناسونیک یکی از پرکاربردترین وسایل الکترونیکی حال حاضر ایران به شمار می‌رود و بیراه نیست اگر بگوییم در هر خانه‌ای حداقل یک تلفن پاناسونیک وجود دارد.

زمانی که تلفن پاناسونیک شما دچار خرابی می‌شود، نیازمند ارسال آن به یک واحد تعمیرات معتبر هستید. اینجاست که شرکت ایده آل گستر مطمئن‌ترین انتخاب شما خواهد بود. در صورتی که ساکن یکی از مناطق 2 ، 3 ، 4 ، 6 ، 7 ، 8 ، 10، 11 و 12 باشید، برای ارسال تلفن خود به ایده آل گستر نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید:

البته ایده آل گستر این مژده را به ساکنین عزیز سایر مناطق تهران نیز می‌دهد که به زودی سرویس دریافت و تحویل تلفن پاناسونیک را در محل سکونت آن‌ها رایگان کند.

چگونه از سرویس رایگان ایده آل گستر استفاده کنیم ؟

اگر محل زندگی شما در یکی از مناطق یاد شده است، کافیست به آدرس اینترنتی https://www.idehal.org/panasonic-repairs مراجعه نموده و درخواست سرویس رایگان خود را ثبت نمایید.

پس از ورود به وب سایت، به بخش تعمیرات مراجعه کرده و قسمت سرویس رایگان را انتخاب کنید. بعد از آن با انتخاب محل زندگی خود بر روی نقشه و پر کردن فرم تماس، کارشناسان ایده آل گستر در کمترین زمان ممکن با مراجعه به محل سکونتتان، تلفن پاناسونیک تعمیراتی شما را تحویل و پس از انجام تعمیرات آن را به شما بازمی‌گردانند.

چرا باید به ایده آل گستر اعتماد کنیم ؟

شرکت ایده آل گستر از سال 1382 به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران مشغول به فعالیت بوده است. تمامی خدمات این شرکت از جمله عرضه انواع تجهیزات اداری و مخابراتی پاناسونیک، ارائه ضمانت‌نامه یک ساله به مشتریان و کلیه امور مرتبط با تعمیرات، تحت نظارت اتحادیه مخابراتی ایران صورت می‌گیرند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود به راحتی به ایده آل گستر اعتماد کنیم، سابقه همکاری این شرکت با سازمان‌های حساس کشوری و ادارات و شرکت‌های بزرگ و خوشنام است.

واحد تعمیرات ایده آل گستر

واحد تعمیرات ایده آل گستر با بهره گیری از کادری متخصص کلیه امور مرتبط با تعمیرات محصولات مخابراتی پاناسونیک از جمله انواع تلفن‌های خانگی و اداری، دستگاه‌های فکس، دستگاه‌های سانترال و ... را در کمترین زمان ممکن و با بهره‌گیری از به روزترین تجهیزات، انجام می‌دهد. تعمیرات شماره گیر تلفن، اب خوردگی، برق خوردگی، و دیگر خرابی‌ها در این مرکز با قطعات اورجینال و بالاترین کیفیت انجام می‌پذیرد.

دسترسی به ایده آل گستر

همراهان و مشتریان این شرکت از 3 طریق می‌توانند با ایده آل گستر در ارتباط باشند. راه اول از طریق مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس www.idehal.org است.

همچنین شما عزیزان می‌توانید در طول ساعات کاری (شنبه الی چهارشنبه از 8:30 الی 17:30 و پنجشنه ها از 8:30 الی 13:30) از طریق شماره تماس 02181010 با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

در صورتی که مایل به مراجعه حضوری هستید نیز می‌توانید از طریق آدرس زیر به ایده آل گستر دسترسی داشته باشید:

تهران – مطهری - خیابان فجر – کوچه ماگنولیا – پلاک 11 – واحد 3

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده آل گستر

شرکت ایده آل گستر در سال 1382با شماره ثبت 295974از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم. شرکت ایده آل گستر صدر از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید. ما همواره انتقادات و پیشنهادات شما مشتریان خوب را به عنوان چراغی روشن برای ادامه راه طولانی خود قرار داده ایم و از شما متمنی می باشیم که ما را از انتقادات و پیشنهادات خوب خود محروم نسازید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]