اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905274498014963

محصول تازه ویرا کاوش ارتان سپهر رونمایی شد

ارائه کسب و کار به بازار اپلیکیشن خدماتی

کد: 139905274498014963

https://bit.ly/2EirGhg

، بانه , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت ویرا کاوش ارتان سپهر با نام اپلیکیشن حمل و نقل بار و مسافر کسب و کار در تهران رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه کسب و کار به بازار  اپلیکیشن خدماتی
ارائه کسب و کار به بازار اپلیکیشن خدماتی

به گزارش روابط عمومی ویرا کاوش ارتان سپهر، ۹۹/۰۵/۱۱، تهران میزبان رونمایی از کسب و کار، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه خدمات انلاین  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر استعلام بار مسافر و راننده را ارائه کند تا این خدمت تازه پیدا کردن افراد هم مسیر را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، کسب و کار دارای محاسنی است که اعم از زبان فارسی کاربر پسند سرعت بالا است و می‌تواند باعث کسب درامد شود.

زانیار خدایی مدیرعامل ویرا کاوش ارتان سپهر، تولید این محصول را نتیجه یک سال کار در این مجموعه دانست و گفت: با همکاری شرکت نیکو داده مجازی زیگورات برای تولید این محصول از ۹۸/۰۵/۱۷ آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را ۹۹/۰۵/۱۱ اعلام و ادامه داد: جستجوی راننده، مسافر و صاحب بار در اپلیکیشن کسب و کار (kasbocar) با استفاده از اپلیکیشن کسب و کار به راحتی راننده، بار یا مسافر مسیر خود را بیابید اگر راننده هستید و دنبال راهی برای کم کردن هزینه های سفر می گردید، مسیر حرکت خود را در اپلیکیشن ثبت کنید تا کسانی که در مسیر شما به دنبال ماشین هستند با شما همراه شوند اگر مسافر هستید مسیر حرکت خود را در اپلیکیشن ثبت کنید تا رانندگان با شما تماس بگیرند همینطور برای بار نیز روال به همین صورت است .جهت دانلود اپلیکیشن به سایت  https://www.kasbocar.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اپلیکیشن حمل ونقل کسب و کار

کسب و کار با استفاده از اپلیکیشن کسب و کار به راحتی راننده، بار یا مسافر مسیر خود را بیابید اگر راننده هستید و دنبال راهی برای کم کردن هزینه های سفر می گردید، مسیر حرکت خود را در اپلیکیشن ثبت کنید تا کسانی که در مسیر شما به دنبال ماشین هستند با شما همراه شوند اگر مسافر هستید مسیر حرکت خود را در اپلیکیشن ثبت کنید تا رانندگان با شما تماس بگیرند همینطور برای بار نیز روال به همین صورت است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]