اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990528450070120

با سازمان جهانی گردشگری حلال جهانی شوید

کد: 13990528450070120

https://bit.ly/328rSIr

، تهران , (اخبار رسمی): سیتی وان تنها سازمان صادر کننده پروانه بین المللی استاندارد محصولات، خدمات و فرآیندها در حوزه کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت در جهان است. این گواهینامه پس از بازرسی، آزمایش و تایید، بصورت کاملا انحصاری در بیش از 22 شاخه کالا و خدمات اعطا می‌شود.

با سازمان جهانی گردشگری حلال جهانی شوید
سازمان بین المللی سیتی وان

سازمان جهانی گردشگری حلال 
سازمانی مستقل و انحصاری و غیر دولتی است که تنها صادر کننده گواهینامه گردشگری حلال در جهان ماست. خواهر خواندگی سازمان جهانی گردشگری حلال با سازمان بین المللی سیتی وان در سال 2019 با ایجاد دفتری در لندن و ثبت آن در Housing Company  انگلستان به رسمیت شناخته شد.
این سازمان، عضو وابسته سازمان جهانی جهانگردی UNWTO وابسته به سازمان ملل است و برای اولین بار در جهان توانسته است استاندارد گردشگری حلال را سازمان بین المللی مالکیت معنوی (WIPO) به شماره 1305212 به ثبت برساند که بر پایه اصول کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت، خدمات و محصولات را در 23 شاخه کد گذاری می‌کند و با صدور گواهینامه اختصاصی گردشگری حلال اعتبار می‌بخشد. 

سازمان بین المللی سیتی وان برپایه دو دهه مطالعه و پژوهش در خصوص چالش‌ها و نیازهای صنعت گردشگری و بعنوان یک مجموعه ارائه دهنده راه حل‌های علمی برای پاسخگوئی به موضوعات پیش روی بخش جهانگردی در سطوح محلی، ملی و بین المللی در سال 2015 تاسیس شد. اعضای موسس سیتی وان که تعالی روح و روان را هدف عمده خود قرار داده‌اند؛ یک تیم حرفه‌ای و متخصص بین المللی در  حوزه‌های تخصصی اعم از هتل‌داری، تورگردانی، خطوط هوائی، رستوران و پذیرائی، صنایع دستی، مواد غذائی، آموزشی و آکادمیک، خدمات گردشگری سلامت و گردشگری حلال را شامل می‌شوند.

برای آشنایی کامل با خدمات سازمان جهانی گردشگری حلال ویدئو را مشاهده کنید؛ یا از طریق وب سایت سازمان بین المللی سیتی وان به نشانی siti1.com با ما در ارتباط باشید.

با سازمان جهانی گردشگری حلال جهانی شوید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون تبلیغاتی کروشه

گروهی هستیم که اگر چه از تاریخ شروع به کارمان به صورت یک تیم مستقل، با نام و نشانی جدید چندی بیش نمی‌گذرد اما تمامی اعضای کانون تبلیغاتی کروشه در بخش های مختص به خود، بیش از 10 سال فعالیت مستمر و حرفه ای داشته اند و با در کنار هم قرار گرفتن این افراد و همچنین تجربیات موثر آنان در بازار های مختلف ، به شما اطمینان می دهیم، بهترین ها را در کنار هم به نمایش خواهیم گذاشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]