اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905284502015027

فراخوان ثبت ایده در چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

کد: 139905284502015027

https://bit.ly/3gjHIVH

، تهران , (اخبار رسمی): به استحضار جوانان ایده‌‏پرداز و شرکت‌های نوپا صاحب ‏ایده در حوزه علوم پایه می‌رساند، در راستای حمایت از ایجاد کسب‏ و‌کارهای مبتنی بر فناوری، نوآوری و تحقق اقتصاد مقاومتی و نیز با هدف تبدیل ایده‌ به ثروت، چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان را برگزار می شود.

فراخوان ثبت ایده در چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
فراخوان ثبت ایده در چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

امسال محوریت جدید با عنوان «تأثیر کرونا بر الگو زیستی» به موضوعات جشنواره اضافه شده‌است و شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر ایده‌پردازی در حوزه‌های علوم پایه، در این بخش از جشنواره نیز شرکت نمایند

به استحضار جوانان ایده‌‏پرداز و شرکت‌های نوپا صاحب ‏ایده در حوزه علوم پایه می‌رساند، بنیاد نیکوکاری جمیلی با همکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، در راستای حمایت از ایجاد کسب‏ و‌کارهای مبتنی بر فناوری، نوآوری و تحقق اقتصاد مقاومتی و نیز با هدف تبدیل ایده‌ به ثروت، چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان را برگزار می کند.
چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با محوریت علوم پایه شامل (شیمی، فیزیک، علوم زیستی، زمین‌شناسی، ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر) برگزار می‌شود. امسال و هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، محوریت جدیدی با عنوان «تأثیر کرونا بر الگو زیستی» به موضوعات جشنواره اضافه شده‌است و شرکت‌کنندگان این دوره از جشنواره می‌توانند علاوه بر ایده‌پردازی در یکی از حوزه‌های علوم پایه، در این بخش از جشنواره نیز شرکت نمایند.

چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در 3 بخش برگزار می شود:
 • ایده‌پردازان 
 • تیم‌های با پتانسیل رشد
 • کسب و کارهای نوپا 

برگزیدگان جشنواره علاوه بر دریافت اعتبار پژوهشی بنیاد نیکوکاری جمیلی، از شرایط ویژه‌ همراهی تا تجاری‌سازی ایده جهت ورود به اکوسیستم کارآفرینی و اقتصادی کشور نیز برخوردار خواهند شد.
از کلیه علاقه‌مندان دعوت می‌شود با مراجعه به وب‌سایت جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به آدرس www.ysf-persia.com نسبت به ثبت ایده خود اقدام نمایند.

فرصت ارسال ایده : ۱۸ مرداد لغایت ۱۸ مهر ماه  ۱۳۹۹
زمان برگزاری اختتامیه جشنواره : ۹ آذر ماه ۱۳۹۹

@ysf_persia
🌐www.ysf-persia.com (http://%F0%9F%8C%90www.ysf-persia.com) (http://%F0%9F%8C%90www.ysf-persia.com)
Instagram: ysf_persia

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش