اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905294503815031

مزایای سایبان خودرو

سایبان خودرو

کد: 139905294503815031

https://bit.ly/3aSsea3

، (اخبار رسمی): سایبان خودرو یک وسیله بسیار کاربردی می باشد که ساخت و اجرای آن در حیاط و یا محوطه ی باغ ساختمان صورت میگیرد و باعث محافظت خودرو در برابر عوامل طبیعی همچون باد و باران و برف می شود تا خودرو دچار هیچگونه آسیبی نگردد.

سایبان خودرو
سایبان خودرو

سایبان پارکینگ خودرو و پوشش upvc یکی از بهترین وسیله و ابزارهایی می باشد که کاملا مناسب برای پارک خودرو می باشد و بهترین راه حل برای مواقعی می باشد تا از اشعه آفتاب به دور باشید

عوامل مختلف جوی و به ویژه نور شدید آفتاب در فصل تابستان موجب می گردد تا افراد تصمیم بگیرند از دارایی های خود به خصوص در محیط باز و آزاد بیشتر محافظت کنند.

هرچقدر که آن شیء یا وسیله ارزش بیشتری داشته باشد دارای اهمیت بالاتری است و از این رو باید بیشتر تحت مراقبت و محافظت قرار بگیرد.

سایبان پارکینگ خودرو و پوشش upvc یکی از بهترین وسیله و ابزارهایی می باشد که کاملا مناسب برای پارک خودرو می باشد و بهترین راه حل برای مواقعی می باشد تا از اشعه آفتاب به دور باشید و بتوانید از سایه ای مشابه درختان استفاده کنید.

مزیت دیگری که استفاده از سایبان خودرو می تواند داشته باشد جلوگیری از تخریب رنگ بدنه ی خودرو می باشد. 

بهتر است سایبان خودروی مورد نظر شما در عین زیبایی و سبکی به صورت کامل از خودروی شما محافظت کند.

مدل های مختلف سایبان پارکینگ ماشین

استفاده از سایبان خودرو در این مورد می تواند به شما کمک موثری بکند. این گونه از سایبان ها در دو مدل تیر ورق و قوطی اراده می شوند و مقاومت بسیار بالایی از لحاظ فنی به خصوص در برابر برف و باران دارند که هریک از این مدل سازه ها قابل نصب و اجرا با انجام محاسبات مختلف، مدلسازی می باشند.

در مدل قوطی:

خمکاری پروفیل با روش نورد سرد و بدون ایجاد برش قابل انجام است.

در مدل تیر ورق:

ورق فولادی خود دارای ضخامت های متفاوتی می باشد و در دفترچه محاسبات با انجام روش برشکاری cnc در اختیار تیم ساخت سازه در کارگاه شرکت قرار خواهد گرفت.

همچنین موادی که در این سایبان ها استفاده می شود از جنس ورق پلی یوپان می باشد و جزء مواد درجه یک می باشد که به کار می رود. ورق upvc کاملا قابل شستشو می باشد و در برابر باد و باران و برف و اشعه آفتاب مقاوم می باشد و همچنین در عین این که مقاومت بالایی دارد وزن سبکی هم دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید